Yonker schreef:Nans ik mis ook je drinken in je lijstje??
Drink je wel genoeg?? Of schrijf je dit gewoon niet op??
Heb ik net opgeschreven in een post hierboven. Dat schrijf ik eigenlijk niet op.
Rebeccaa schreef:Nou ik zou bij de koffie nog een stuk fruit nemen of iets van komkommer/reepjes paprika of desnoods ontbijtkoek-achtig iets en bij de muesli reep misschien nog een klein stuk fruit, mandarijntjes of iets. En ik mis de zuivel in je eetpatroon.. Een bakje yoghurt/vla/kwark?
Weet ik, maar je lichaam en geest staan wel met elkaar in verbinding en als jij honger hebt en je lichaam de hele dag snakt naar eten en je jezelf alles ontzegt, dan krijg je echt wel eerder een neiging voor een eetbui.. Of je daar aan toegeeft is dan wel emotioneel, en als je honger hebt/jezelf niks gunt dan ben je geestelijk ook minder sterk. Honger/gevoel van niks 'mogen' te snoepen doet echt niet veel goeds met je.. Het is niet om je af te kraken dit berichtje hoor, vind het heel goed van je dat je het in ziet en hoop ook echt dat het snel beter gaat met je!
Edit; foutje
Ja, ik ga morgen inderdaad wat meer fruit in huis halen zodat ik daar wat meer in kan wisselen. Komkommer heb ik sowieso altijd al in huis, kan ik ook wel als tussendoor gaan gebruiken. Paprika vind ik ook lekker, maar ik heb begrepen dat je eigenlijk alleen de groene paprika mag eten omdat die andere vol met suiker zitten?
Ik zal een bakje vla gaan introduceren bij mijn avondeten. Als toetje. 
Zie het ook niet als aanvallend of vervelend hoor!