Daar zegt iemand dat iemand is overleden aan het snot eten... zie het al helemaal voor me.
Buitendam tegen de Cock: Deze persoon is overleden aan het eten van snot... nie meer doen he
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Weet je wat lekker is, als je zo best wel verkouden bent en je steekt je onderkaak naar voren (mond open natuurlijk) en dan heerlijk hard snuiten. fiets GEWELDIG AL DAT SNOT OVER JE TANDEN !
cthyy schreef:Mijn moeder zei vroeger altijd dat als je snotjes at je wormen in je buik kreeg, dus durfde ik het niet te eten
! Had daar ook echt zo'n beeld bij altijd 
Ik betrap iig mensen wel vaak hoor.... (vroeger ging ik wel eens webcammen met mensen/vriendinnen, en dan vergaten ze dat de webcam nog aan stond als het gesprek afgelopen was. Altijd leuk om het dan na een uurtje weer eens te openen en iemand uitgebreid te gaan bestuderen).... Of bij anderen in de auto kijken, als je moet wachten bij het stoplicht. Helemaal als ze alleen zijn. En mijn vader kan gewoon heerlijk ongegeneerd in mijn gezelschap neuspeuteren ..... 
(de details die sommige mensen hier vertellen over harde korstjes enzo.... IEUW
)
... Ik werd betrapt toen wij 10 jaar geleden gingen verhuizen... Ik smeerde alles onder mijn bed
en toen die uit elkaar moest, vonden mijn ouders mijn collectie!
....
Ik heb een nieuw bed!
En daar smeer ik maar niets meer onder!

) de mond in. En daarna weer semi druk verder met dat wat je deed, want gelukkig viel het niet op 
de stille scheten... of over scheten gesproken.... hoeveel mensen laten een scheet in bed... en steken dan even lekker hun kop onder de dekens? Dat is volgens mij namelijk een klassieker. oogpupsjes wellicht ook gegeten?... iemand nog meer voorbeelden? Want er is wel meer dan neuspeuteren

Alleen leuk natuurlijk als je in bed mét iemand ligt. (en dan het ergste is dat je heel hard om jezelf moet lachen
)
) is vies en taboe.
en het een en ander soms ook nog es doorslikken, is dan weer doodnormaal. Kweenie hoor....
Caroline1985 schreef:ebony2 schreef:O ja hoor, ik beken gelijk
Niets lekkerder dan eventjes lekker met je wijsvinger (of met mijn pink als het stukje dieper zit) in je neus te vroeten. Vooral die harde korsjes zijn favoriet. Al voelt het ook heerlijk als je zon hard stukje hebt en dat er op het moment dat je hem te pakken hebt en uit je neus wil halen en zo'n heel lang snotterig sliertje aan blijkt te zitten die je helemaal uit je keel voelt komen.
En daarna??? Opeten natuurlijk. Vind het veel smeriger om het ergens onder een stoel te smeren, en eigenlijk gewoon zonde ook
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!! Geweldig!!!!! Lig helemaal dubbel van het lachen!Dank je wel!