Neuspeuter jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neuspeuter jij wel eens?

Ja, en ik doe mijn snotje in een zakdoekje
121 (19%)
Ja, en ik maak er een propje van die ik wegschiet
104 (16%)
Ja, en ik eet het daarna op
245 (38%)
Ja, en ik veeg het daarna ergens aan af (muv zakdoekje)
82 (12%)
Ja, ik doe er wat anders mee
26 (4%)
Nee
55 (8%)

Totaal aantal stemmen: 633

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 21:31

http://forum.fok.nl/topic/1375418
Daar zegt iemand dat iemand is overleden aan het snot eten... zie het al helemaal voor me.

Buitendam tegen de Cock: Deze persoon is overleden aan het eten van snot... nie meer doen he :P

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 21:32

Over het algemeen snuit ik m'n neus gewoon netjes in een zakdoek, maar op onbewaakte momenten peuter ik wel eens onbewust in m'n neus. Ik eet het alleen niet op. Dat is echt té vies.

Citaat:
Weet je wat lekker is, als je zo best wel verkouden bent en je steekt je onderkaak naar voren (mond open natuurlijk) en dan heerlijk hard snuiten. fiets GEWELDIG AL DAT SNOT OVER JE TANDEN !

Net zoals dit overigens.. :=
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 14-10-11 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 21:33

Kanelly schreef:
Kom eerlijke eters, even opnieuw stemmen :D

_O-

Ieuw snot op eten :r

cthyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 21:34

Mijn moeder zei vroeger altijd dat als je snotjes at je wormen in je buik kreeg, dus durfde ik het niet te eten :=

Seven

Re: Neuspeuter jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 21:35

Ebony hahahaha geweldig.
Wat een heerlijk topic en ik beken ik ben een peuteraar, niets heerlijker dan je neus leeg halen en het ergste is ik vind het vreselijk als mn vriend het doet maar heb het bij me zelf niet eens door :=

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 21:41

Ludique96 schreef:
Kanelly schreef:
Kom eerlijke eters, even opnieuw stemmen :D

_O-

Ieuw snot op eten :r

Snot op mijn pizza zou ik ook niks vinden, rauw is het veel lekkerder. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 21:50

cthyy schreef:
Mijn moeder zei vroeger altijd dat als je snotjes at je wormen in je buik kreeg, dus durfde ik het niet te eten :=

bweeeh dat zeiden mijn ouders ook altijd :D ! Had daar ook echt zo'n beeld bij altijd :')

Verder wed ik dat er veel meer mensen snotjes eten dan die zich melden in dit topic :D Ik betrap iig mensen wel vaak hoor.... (vroeger ging ik wel eens webcammen met mensen/vriendinnen, en dan vergaten ze dat de webcam nog aan stond als het gesprek afgelopen was. Altijd leuk om het dan na een uurtje weer eens te openen en iemand uitgebreid te gaan bestuderen).... Of bij anderen in de auto kijken, als je moet wachten bij het stoplicht. Helemaal als ze alleen zijn. En mijn vader kan gewoon heerlijk ongegeneerd in mijn gezelschap neuspeuteren ..... :')

Ooh, en ik moet zeggen dat ik zowel in een deuk heb gelegen om alle reacties als dat ik er zo nu en dan kotsmisselijk van werd _O- (de details die sommige mensen hier vertellen over harde korstjes enzo.... IEUW :P )

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 21:56

OMG! Whahahahahahahaha!

Ik ben een ontzettende Neuspeuteraar :x... Ik werd betrapt toen wij 10 jaar geleden gingen verhuizen... Ik smeerde alles onder mijn bed :o en toen die uit elkaar moest, vonden mijn ouders mijn collectie! :')

Inmiddels ben ik groter gegroeid B-) .... := Ik heb een nieuw bed! :D En daar smeer ik maar niets meer onder!

Ik probeer nu alles of gelijk weg te spoelen en anders stop ik het in een zakdoekje of papiertje.... Ik kan me zo irriteren aan een kriebel in mijn neus.... Ik ga vaak naar de wc om even mijn neus te cleanen... Kan ik mooi gelijk mijn handen wassen. Maar als ik thuis op de bank zit kan ik ongegeneerd neuspeuteren.

Ik vind het altijd zo goor al sta ik in de file en er zit iemand in de auto naast mij zijn hersens te krauwen... Ik bedoel neuspeuteren is 1 ding... Maar sommige mensen wil je bijna een hark aanbieden om erbij te kunnen! :x

franka75Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 23:25

set_elkol schreef:
Haha franka75 het er openlijk voor uit komen dat je een eter bent in combinatie van je avatar is best lachwekkend, zit al het hele topic naar je avatar te kijken.

hahahaha ja leuk is mijn avatar he kan me ook wel voorstellen wat jij je voorstelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 23:27

Oh die omschrijving die gegeven werd van de 'stiekeme' eters :D
Zo herkenbaar!! Vooral bij collega's inderdaad of in andere openbare gelegenheden met meerdere mensen.
Even graven, slinks even kijken (heel onopvallend natuurlijk) en dan zie je spontaan iets anders doen, maar de vinger met de oogst blijft heel statisch want de oogst mag niet verloren gaan! En dan even aan het gezicht krabben, dat onzichtbare haakje aan de nagel even inspecteren en *hop* zo die vinger met de oogst snel even (uiteraard heel nonchalant :j) de mond in. En daarna weer semi druk verder met dat wat je deed, want gelukkig viel het niet op :+
Prachtig om te zien dat echt bijna iedereen die niet eet toch heel stiekem op dezelfde manier heus wel eet.

Goed opletten in de auto is ook fijn, file valt wel mee, want dan is men zich er toch beter van bewust dat ze bekeken worden, maar goed je achterligger bekijken via je binnenspiegel bij verkeerslichten levert ook goede scores op :D

franka75Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 23:32

hahahaha
weet je wat ik wel eens doe als je een wat steviger draad heb als je verkouden bent , ik nu dus heel snel om je vinger winden voor die uitzakt wat vaak gebeurd met een andere slappere draad, daar moet je je hand dan weer onder houden. ok dan pak ik ook wel eens een wc rol. maar die opgegrolde draad dat zijn de beste en die onder je nagel zitten.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 23:39

wauw... ben verbaast dat de grootste hoeveelheid (iig uit de stemmen) 't opeten! had ik niet verwacht. ach... macht der gewoonte toch?...... er zijn vast nog zoveel dingen die mensen doen wat 'vies' is.

Wellicht mensen die wel eens aan hun wc papiertje geroken hebben na dat ze hun kont hadden afgeveegd of gewoon héél veel scheten laten en ik ruik ook af en toe hele rare geurtjes in het gangpad van de winkel en iemand onschuldig gauw weglopen :+ de stille scheten... of over scheten gesproken.... hoeveel mensen laten een scheet in bed... en steken dan even lekker hun kop onder de dekens? Dat is volgens mij namelijk een klassieker. oogpupsjes wellicht ook gegeten?... iemand nog meer voorbeelden? Want er is wel meer dan neuspeuteren :P

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 00:15

Ik peuter, veeg t af of schiet t weg hahahaahha
mr ik heb een hekel aan als iets nie plat is zegmr, als ik een wondje voel moet de korst er ook af haha

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 09:07

Ruiken aan Wc papier na vegen ?? Gatver nee hoor.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 11:47

Maartje1990 schreef:
Wellicht mensen die wel eens aan hun wc papiertje geroken hebben na dat ze hun kont hadden afgeveegd

:r :r :r !
Dit is écht te goor! Bah :') !
Kan me niet voorstellen dat iemand dat doet :') . WAAROM :r ?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 11:51

Wat een onwijs smerig topic. :D :D

Ik zit zelf nooit in mijn neus, er is me vroeger zoveel wijs gemaakt dat ik dat niet durf. :')
Altijd netjes in een zakdoekje, en ik snuit mijn neus ook standaard bij het 'ochtend ritueel'.

Pas geleden zat ik nog in de trein, de beste man naast mij had zijn ontbijt blijkbaar nog niet gehad.
Die zat echt uitgebreid in zijn neus, bekeek zijn snot en rolde het daarna tot een bolletje, en at het op.
Vond het wel zo smerig dat ik er van moest kokhalzen en ook heel hard heb geroepen GADVER!!!!
Bahbahbahbahbah pak toch lekker een zakdoek!!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 11:55

Wij als verpleegkundigen moeten ook idd op de geur, kleur en samenstelling van ontlasting en braaksel letten. Daarom als ik klaar ben ga ik mooi als doktersassistente werken :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 14:50

'hmmm *snif aan toiletpapier* wat ik toch weer voortreffelijk spijsverteringsstelsel'

Iee nee, dat gaat mij ook ietsje te ver haha :D

(uitwerpselen bekijken is een ander verhaal, dat kan zeker zinvol zijn mbt gezondheidscheck. Maar ruiken aan toiletpapier?? gatsie haha).

Wat nog leuker is, is een stinkwind laten en dan met de dekens gaan wapperen hahaha :D Alleen leuk natuurlijk als je in bed mét iemand ligt. (en dan het ergste is dat je heel hard om jezelf moet lachen :(:) )

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 14:56

Dag eetlust :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 15:02

Toch grappig als je erover nadenkt...
Het oppeuzelen van je eigen lichaamseigen stoffen (snotjes :+) is vies en taboe.
Terwijl het in de mond nemen van andermans intieme lichaamsdelen :Y) en het een en ander soms ook nog es doorslikken, is dan weer doodnormaal. Kweenie hoor.... :D

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 15:04

Caroline1985 schreef:
ebony2 schreef:
O ja hoor, ik beken gelijk
Niets lekkerder dan eventjes lekker met je wijsvinger (of met mijn pink als het stukje dieper zit) in je neus te vroeten. Vooral die harde korsjes zijn favoriet. Al voelt het ook heerlijk als je zon hard stukje hebt en dat er op het moment dat je hem te pakken hebt en uit je neus wil halen en zo'n heel lang snotterig sliertje aan blijkt te zitten die je helemaal uit je keel voelt komen.
En daarna??? Opeten natuurlijk. Vind het veel smeriger om het ergens onder een stoel te smeren, en eigenlijk gewoon zonde ook :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!! Geweldig!!!!! Lig helemaal dubbel van het lachen! :D Dank je wel!

Ebony dat noemen wij nou trek bogers (dus trek snotjes ;)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 15:30

Mensen die het opeten vies vinden: Als het niet opgegeten word, komt het door de trilhaartjes toch in je slokdarm. Je 'eet' het dus toch op :P

Ik zelf snuit mijn neus altijd, en gebruik neusspray etc, maar als er echts iets dwarszit haal ik het eruit en veeg ik het af aan een zakdoekje/keukenpapiertje.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 15:41

Kanelly schreef:
Toch grappig als je erover nadenkt...
Het oppeuzelen van je eigen lichaamseigen stoffen (snotjes :+) is vies en taboe.
Terwijl het in de mond nemen van andermans intieme lichaamsdelen :Y) en het een en ander soms ook nog es doorslikken, is dan weer doodnormaal. Kweenie hoor.... :D

Respect!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 16:11

Haha idd in de file of voor het stoplicht! Heerlijk om dan om je heen te kijken :')
De een zingt hard met de muziek mee en de ander pulkt alle pulkies uit zijn neus en eet ze op, of zie je een balletje draaien en uit het raam schieten.

Ik snuit smorgens onder de douche altijd mijnn eus dus overdag komt er nooit wat irriteren ofzo.
Zowel dan schiet ik ze weg :+ :o

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 20:03

Ik geef het eerlijk toe, JA ik peuter in mijn neus en JA ik eet het ook op. Maar eten vind ik een beetje een groot woord, doorslikken kan je beter zeggen.
Want ik ga echt niet uitgebreid even lekker mijn hele neus leegeten, maar als er een snotje in de weg zit en er is niks bij de hand waarmee ik het eruit kan halen, dan maar met mijn vinger. En om het dan aan mijn broek af te smeren of ergens anders aan af te smeren vind ik nou niet zo smakelijk, mijn afval dus mijn probleem, nou ja.. Dan maar doorslikken, kauw er niet eens op. Het is niet giftig, smaakt nergens naar en weg is weg.
Maar ik zorg wel dat niemand het ziet en ik peuter altijd erg bescheiden, want een lekker gezicht is het natuurlijk niet :')
Doe het niet altijd, maar wel met regelmaat. :+