Verstandskiezen eruit brr

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:25

Oh, ik heb overigens ook niet braaf gespoelt enzo, en toch geen ontstekingen ofzoiets :) Alleen gingen de hechtingen er eerder uit dan ze gezegd hadden, maar het was toch al dicht :)

PINK

Re: Verstandskiezen eruit brr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 12:27

Die gaan er vanzelf uit toch? Merk je daar iets van of?

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:31

Als het goed is zijn oplosbare hechtingen

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 12:32

Ah oké!

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:35

En daar merk je dus niks van, behalve dat ze (bij mij tenminste) niet helemaal opgelost waren, en er (al snel) in stukjes uitkwamen :P

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:36

ah joh niet zo bang :) ,, ik heb er 4 laten trekken ik was ook VRESELIJK bang,, heb bij de chirurg nog ff lekker lopen janken,, en hij zegt het enige dat je nu voelt is wat geduw getrek en gekraak ( ook gesneden ) voor ik het wist lagen er 2 uit,, en kreeg een vervolg afspraak voor de andere 2.

de laatste 2 ben ik dus ook fluitend er uit gaan laten halen :) ik had 1 kies die flink ontstoken was voor die eruit moest,, en dat wil je echt niet dat doet zoooo veel pijn.

ik heb een paar dagen een beetje gek gegeten en gedronken en toen was het voorbij.. nu weer helemaal blij :j en geen tanden meer in de verdrukking *\o/*

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:37

Ik ga straks alvast 2 parcetemol innemen, alvast opbouwen.
Moet na de behandeling even naar de paarden en dan nog ff vloeibaar voer in huis halen en dan zsm op de bank met een ijsblok pfffffff…

IK WIL NIET!!!!!!!!!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 12:38

Nee snap dat ik dat je niet wil.. Komt vast goed! :(:)

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:41

komt wel goed schatje * schuift glas roosvice* ohja paracetamol zou ik niet zo snel doen,, dat verdunt je bloed en dat maakt het bloeden in je mond alleen maar erger :j en zo erg ist allemaal niet :(:) succes

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:44

Oeee ok, nou dan geen paracetemol haha niet nog meer bloed met dat geboor! ….

Haha thanks voor het glaasje roosvicee :D

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 13:58

hihi :D laat je het ff weten hoe erg het wel niet was ? :))

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:00

kan je nu vertellen hoe zenuwachtig ik ben haha, pff hart kloppingen en slappe knietjes, over half uur stap ik in de auto en om half 4 ben ik aan de beurt! boehooeeee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:09

Ah, sterkte! Ik ging er vrij cool heen, maar toch zeilde ik bijna onderuit na de behandeling na alle spanning, haha. Maar het viel mij erg mee hoor, ik zweer plechtig dat ik geen seconde pijn heb gehad, ook niet bij het verdoven. Zorg ervoor dat je voortdurend kunt koelen na de behandeling en inderdaad voldoende pijnstillers bij de hand hebt, dan is het prima te doen. Nadat ik er twee had laten trekken heb ik de hele dag een coldpack in een theedoek op mijn wang gedrukt en daardoor was het nauwelijks gezwollen :)

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:13

pijnstillers krijg je mee van de chirurg :j of een receptje die je kunt ophalen bij de aphotheek ik kreeg oplos zakjes mee ( uhm hoe heten die dingen nou ) bruven ? kan dat ? iig niet ibuproven dat zijn de pilletjes en dit waren zakjes )

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:19

iik kan alleen zeggen, maak je niet druk. Ik moest vanochtend ook en keek er super tegen op. Nu 6 uur later is de verdoving uitgewerkt en eet ik zonder pijn sultana! Komt goed!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:20

IK GA ZELF EVEN LANGS DE ETAOS VOOR SPULLETJES, MIJN TANDARTS DOET HET ZELF HIJ ZEI DEZE KAN IK OOK ZELF WEL… IS DAT GOED OF SLECHT NIEUWS HAHA, NOU IK GA ZO DE AUTO IN … PUF PUF PUF PUF!!!!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:20

Anouska15 schreef:
iik kan alleen zeggen, maak je niet druk. Ik moest vanochtend ook en keek er super tegen op. Nu 6 uur later is de verdoving uitgewerkt en eet ik zonder pijn sultana! Komt goed!

JOEEHOOOE GOED ZEG! NOU IK HOOP OP DEZELFDE POST VANAVOND! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:21

_Pilipa_ schreef:
IK GA ZELF EVEN LANGS DE ETAOS VOOR SPULLETJES, MIJN TANDARTS DOET HET ZELF HIJ ZEI DEZE KAN IK OOK ZELF WEL… IS DAT GOED OF SLECHT NIEUWS HAHA, NOU IK GA ZO DE AUTO IN … PUF PUF PUF PUF!!!!
Ademen! :D

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:23

-O-

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:28

Ik kreeg pillen ibuproven 600. Mocht ik er 3 van per dag, De eerste keer leefde ik op die pillen de 2de keer had ik er maar 1 of soms 2 per dag nodig. Eerste keer ben ik ook paar dagen niet naar school geweest 2de keer een dag niet en toen weer wel. Werd in de trein en op school wel vreemd aangekeken want was het een hamster!

@_philipa_ Succes, het komt wel goed. :j

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:47

Ik heb overigens de eerste keer een leuk gesprek gehad over IJslanders met de arts, moet ik nu ineens weer aan denken :P Hij kende de stoeterij waar ik vaak kom :P

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 16:59

Dames ik ben thuis!

ik deed het bijna in men broek , sinds vanmorgen helemaal zenuwachtig ( bedankt voor de steun :) ) jullie hebben me er goed doorheen gesleept!

Maaarrrrr!!!!

ik zit in de wachtkamer, "Desiree" ohh lord zo heet ik .....Neeee ik wil niet
hartslag hoger en hoger... ik kom binnen ... Hey Dees ( kan wel janke meneer de tandarts )
Ik lig daar en hij begint met verdoven... auuwwtschhh naja viel mee haha... ok even boven kies vullen ( ja als ik ga dan alles maar in 1 keer ) vulling klaar, hij begint beneden hop kies eruit, en naar boven hop kies eruit! Daag Dees , ik met een watje ertussen mommpelen "i love you "haha
echt toppie woppie!
zit nu thuis watje eruit gehaald en zo aan de pijnstiller , tot nu zeg ik tegen TS "DOEN" is zo gepiept!

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 17:02

Tsja ik dacht er exact hetzelfde over als jij en heb het erop aan laten komen. Met als gevolg een mega ontsteking en super veel pijn tijdens het trekken.

Dus pak die telefoon en maak een afspraak. Je word prima verdoofd, dus van dat snijden voel je niks en daarna krijg je goede pijnstilling waardoor je dagen wel overleefd!

Sterkte, ik weet hoe vervelend het is!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 17:04

Het ging bij mij redelijk :j

Ze hadden die doek niet goed over mijn ogen gedaan dus kon alles zien wat mijn mond inging := Maar die dokter was wel super aardig, hij begon ook te praten over dat hij ook vegetarisch was enzo.
Bij mij was het een redelijk heftige behandeling, ik voelde niets maar toch is dat gerommel in je mond erg irritant. Maar dat kwam ook wel doordat mijn kies scheef in het tandvlees lag. Ze hebben er een verbandje ingedaan en gehecht.
Ik heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad, behalve toen het verbandje eruit werd gehaald. Gódsiepietje dat deed pijn! Dat wens ik echt niemand toe.
Nu moet ik met een spuitje water er door spoelen zodat het schoon dicht groeit en er niets in blijft.

Die hechtingen zitten er nog in en het is 2 weken geleden, wanneer lossen ze op?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 17:08

Nou zie je wel! Dat valt dus alles mee!
Helaas gaat mijn 'operatie' iets ingewikkelder worden := Heeft er hier uberhaupt iemand ervaring of weleens gehoord van een transplantatie van een onderste verstandskies naar je bovenkaak? :=

Ik zou voor geen goud een doek over m'n ogen willen! Ik wil alles zien wat er gebeurd, ook al vind ik het nog zo eng :j
Ik denk dat ik met een doek juist in paniek zou raken.