Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:34

__PrinCes schreef:
Ik ga morgen naar de kapper. Laat m zelf maar iets verzinnen. Ben benieuwd :)

Ben ook benieuwd! Morgen ga ik ook, ik denk dat ik voor een lange bob ga, of gewoon lekker kort, zie wel hoe het eruit komt te zien :Y)

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:38

Ik durf een bob toch nog niet aan. Denk dat er dan te veel moet gebeuren sochtends om het goed te laten zitten omdat ik gewoon heel zwaar haar heb wat snel langs je gezicht gaat hangen.
(Zag jouw bericht trouwens ook op girlscene :+ )

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:42

__PrinCes schreef:
Ik durf een bob toch nog niet aan. Denk dat er dan te veel moet gebeuren sochtends om het goed te laten zitten omdat ik gewoon heel zwaar haar heb wat snel langs je gezicht gaat hangen.
(Zag jouw bericht trouwens ook op girlscene :+ )

Haha ja dat klopt! Nou, ik heb ook best dik en zwaar haar, maar ik vraag morgen wel even aan de kapper of een bob zou kunnen bij mij, en anders doe ik het lekker kort zoals dit Afbeelding

Mowoah

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:39

Rhanasasja, jou haar is dik of niet? Ik zou zeggen wat laagjes om het speelser te maken. :)

Ik wil ook weer naar de kapper, maar ik kan zo weinig met mijn haar. :\ Ik heb lang, blond haar met heel veel laagjes. Daarbij draag ik een grote bril dus ik kan moeilijk een pony laten knippen, dan wordt het al snel een lange lok maar dat vind ik niet mooi staan. Maarja, wat dan? :Y)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:40

help, woensdag kapper!

eerst had ik besloten om het ultra kort te knippen, en dan met een soort van pony die met gel naar achteren wordt 'gemodelleerd'. maar nu begin ik toch te twijfelen...ik heb niet echt hoogblond haar, maar wel blond. Ik heb ook nooit langer haar gehad dan 4-5 cm boven mn schouders...

edit: zoiets, maar is dit een wel te realiseren? (of sta je dan sochtends een uur voor de spiegel?)\
http://www.kapsels.net/kapsels6/korte-snit2.htm

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:44

Max_en_Max schreef:
help, woensdag kapper!

eerst had ik besloten om het ultra kort te knippen, en dan met een soort van pony die met gel naar achteren wordt 'gemodelleerd'. maar nu begin ik toch te twijfelen...ik heb niet echt hoogblond haar, maar wel blond. Ik heb ook nooit langer haar gehad dan 4-5 cm boven mn schouders...

edit: zoiets, maar is dit een wel te realiseren? (of sta je dan sochtends een uur voor de spiegel?)\
http://www.kapsels.net/kapsels6/korte-snit2.htm

Ik denk dat je er wel elke ochtend wat tijd in moet steken als je het zo omhoog wilt hebben :j En, hoe ga je dat doen eigenlijk? :+ Gel is echt niet mooi, dan krijg je zo'n wetlook en het wordt hard..Haarlak misschien? En dan hopen dat het niet instort? :P
Moeilijk kapsel denk ik!

Je kan wel een kapsel laten knippen dat pittig en kort is, maar dat je op meerdere manieren kunt stylen (kan misschien met je voorbeeldkapsel ook wel?) Dat je het omhoog doet als je veel tijd hebt, maar dat je het ook leuk kunt stylen als je wat minder tijd hebt :)

Wel stoer dat je het aandurft!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:49

@corelli, daar zat ik dus ook mee, met gel krijg je zo'n harde wetlook, met mousse creeer je meestal ook wetlook en kurl, haarspray moet je het al omhoog houden, er staat bij getoupeerd maar dat lijkt niet echt op de foto...

ik zat ook te denken om het dan wel zo te knippen, dan kun je bv. ook nog een pony naar beneden houden...

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:57

Ik vind het wel leuk maar het is denk ik héél onderhoudsonvriendelijk

Zoiets niet leuk voor je anders?
Afbeelding

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 13:16

Ik denk dat dat eerste kapsel met die kuif heeeeel veel onderhoud vraagt. Dan vind ik het plaatje 'hierboven' leuker :)

Hm, ik wil graag mn haar laten verven volgens dat 'ombre'.. Weet iemand hoe duur het ongeveer is? Ik ken een kapster en probeerde haar een direct-message op twitter te sturen maar dat wil niet :Y)

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 19:27

nou ben naar de kapper geweest en mijn haar is eraf! Heb nu een boblijn, niet al te kort, maar ook niet al te lang, moet er erg aan wennen, maar het staat opzich ook wel leuk, weer eens wat anders!

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 19:47

Ik ook!
Ik ben er super blij mee. Lekker kort.
Het hing ruimschoots over mn bh bandje, nu op m'n schouders, beetje bob achter :D lekker pittig.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 19:52

Corelli, ik heb ook een tijdje zo'n soort kapsel gehad. wel ietsje korter aan de zij en achterkant omdat ik lichte krullen heb. vond het juist een ontzettend makkelijk kapsel! gewoon omhoog fohnen en dan wat van dat klei achtige spul erin en een beetje lak. en klaar!
of ik ging gewoon met nat haar naar bed, dan stond het al overeind ;-)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 20:58

Kenyada schreef:
Corelli, ik heb ook een tijdje zo'n soort kapsel gehad. wel ietsje korter aan de zij en achterkant omdat ik lichte krullen heb. vond het juist een ontzettend makkelijk kapsel! gewoon omhoog fohnen en dan wat van dat klei achtige spul erin en een beetje lak. en klaar!
of ik ging gewoon met nat haar naar bed, dan stond het al overeind ;-)

uit de link foto?
ik heb nl ook krullen en het is natuurlijk mooier als het helemaal stijl is..

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 21:02

fotoooo's meiden met kort haar :D

ombre, het omgedraaide (hoe heet dat?) dus donkerder beneden vind ik ook erg gaaf!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 21:16

Dat is denk ik ook wel leuk! Gewoon ombre is voor mij wel ideaal, want ik heb het nu licht geverfd, van mezelf beetje muizig bruin.. Dus dan kan ik het langzaam uit laten groeien zonder dat het heel erg opvalt :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 22:09

Hallo mensjes,

Ik wil mn haar paars blauw of turqois verven, maar welke verf kan ik het beste gebruiken? (manic panic is toch goed?)

Weet iemand een site waar je ideen op ziet van waar te verven zegmaar.. want ik weet wel wat ik wil maar een plaatje is makkelijker wjw, en als je op google zoekt krijg je die extreme kapsels :=

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:52

Ik vind turquoise ook best een extreme kleur moet ik zeggen :P Past een extreem kapsel wel bij toch :P

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 00:13

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 00:58

__PrinCes schreef:
Ik ook!
Ik ben er super blij mee. Lekker kort.
Het hing ruimschoots over mn bh bandje, nu op m'n schouders, beetje bob achter :D lekker pittig.

Haha als het nat is hangt het net boven mijn schouders, maar als het droog is en er zit wat slag in zit het wel wat verder naar boven, maar ach groeit toch zo weer aan, ben er wel blij mee, al is het even wennen zo'n stukkie van me haar af, maar heb alleen nog positieve reacties gehad gelukkig, plaats een dezer dagen wel eens een foto :D

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 11:54

oke, ik heb besloten om toch het 'moeilijke, ononderhoudsvriendelijke' kapsel te kiezen (uit de link)

woensdag is het zover, ik ga aan de kapster vragen of zij het een keer voor wil modeleren,
foto nu:
Afbeelding

foto met extreem veel gel, kwa zijkanten enz.. klopt dit natuurlijk niet, maar even voor het idee mij met ultra kort haar :D
Afbeelding

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 12:04

@max_en_max
hoi,
ik heb sinds kort ook zo'n kort kapsel (linkerkant afgeschoren, achter een korte hanenkam en rechts wat langer)
en ik zou zeker voor een kapsel kiezen waarbij de twee mogelijk zijn (gel, 'omhooggedaan' & gewoon eens kammen)
ook zou ik kijken naar de vorm van je hoofd; als je een ovaal gezicht hebt, is het niet zo mooi om in de hoogte te
werken, maar eerder iets breder ;)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 12:12

ik denk zo dat het je wel gaat staan hoor max_en_max! ff offtopic:wat een mooie wenkbrauwen heb jij! :)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 12:14

@Amina22 ik ga het aan mijn kapster vragen, wat ik het beste kan doen als het kort is

offtopic; ik kijk wel lekker bitchie op de foto :')

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 19:44

Voor :
__PrinCes schreef:
Ik heb eigenlijk hetzelfde als Destino. Alleen heb ik daarbij ook nog heel dik, bijna paarden haar :+
Wil eigenlijk toch mijn lengte houden (halverwegen rug, bij bh bandje) en eigenlijk ook geen lok in m'n gezicht. Maar wil toch iets anders. Mijn haar is zo saai :')
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/223086_1882091093115_1266455625_31660061_7049168_n.jpg Rechts
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/262570_1883670092589_1266455625_31661246_454630_n.jpg weer rechts

na :
Afbeelding

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 19:57

Heel erg gaaf zeg! Staat je goed!