zo het is al weer een hele tijd geleden maar dacht zet hier toch nog maar even een update neer.
Ik ben afgelopen dinsdag na mijn neuroloog geweest, want mijn linker been was 'dood'.
Hij heeft wat testjes gedaan en kwam er achter dat het niet goed was. Hij wou gelijk een scan maken.
Maar gezien in zwanger ben bedacht hij zich weer omdat hij in de zwangerschap niet wil starten met medicatie.
Dus werd ik weer na huis gestuurd. Als er iets veranderde ofzo dan moest ik maar weer even bellen.
Vanmorgen werd ik wakker en deed mijn rechterbeen het ook niet meer. Dus de neuroloog weer gebelt. Wat hij toen zei vind ik eigenlijk schandalig. Hij vertelde mij dat ik maar na de huisarts moest gaan.
Toch maar na de huisarts gebelt en kon gelijk vanmiddag terecht. Had een vervangende huisarts.
Heb mijn verhaal gedaan en gezegt dat ik niet tevreden was over deze neuroloog. Of ze me niet door kon verwijze
na het ms-centrum. (ik had daar zelf al een afspraak gemaakt voor over 2 weken)
De HA is gelijk gaan bellen om overleg te met de neuroloog van het ms-centrum.
Om 16.50u werdt ik terug gebelt door de HA. Die neuroloog vond echt niet dat ik nog 2 weken kon wachten voor ze mij zaggen. Dus nu mag ik morgenmiddag daar al na toe!!!
Ik ben zo opgelucht. Het voelt of deze arts me wel serieus neemt!!! Ik ben ook heel blij dat de ha me zo goed heeft geholpen en dat heb ik haar ook zeker gezegt.