Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tessa_brian schreef:Hier nog zo iemand die gewoon NIET op kan staan.
Eerst had ik zo'n wekker die keihard en heeeeel iritant piept. Met zo'n schuifknopje om hem aan en uit te zetten, die zette ik in mijn slaap uit, of ik droomde dat ik wat hoorde piepen en sliep vervolgens verder tot het hele huis wakker was, en mijn stiefvader kwaad mijn kamer inkwam om mijn wekker uit te zetten.
Daarna had ik gewoon een wekkerradio, daar werd ik wel een soort van wakker van, alleen nam ik niet de moeite om het uitknopje te zoeken maar gooide ik dat ding gewoon van het nachtkastje af zodat de stekker eruit ging, om vervolgens terug in slaap te vallen.
Toen had ik mijn moeder als wekker, die kwam binnen, deed het licht aan, het rolluik met veel kabaal omhoog, dekbed van me af, en begon gelijk een heel verhaal.. geloof me.. dat moet je niet doen bij mij (ochtendhumeur) dus na een week wilde ze niet meer voor wekker spelen![]()
Nu zet ik 5 (!) wekkers op mijn telefoon, eerst eentje die een verschrikkelijke pokkeherrie maakt, daar slaap ik gewoon doorheen. Tweede hetzelfde, daar word ik wel wakker van, de derde is een iets rustiger geluidje, en de vierde en de vijfde nog rustiger, bij de vijfde ben ik meestal wel echt wakker..