Ik kan niet opstaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rhys

Re: Ik kan niet opstaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 12:20

@ElineS, zo had ik toen ik nog bij mijn ouders woonde m'n paard! Die begon altijd 's ochtends tegen haar deur te trappen en te hinniken, omdat ze naar buiten wilde. Dan ging ik er altijd vroeg uit en dan meteen naar buiten om te voeren en de paarden buiten te zetten. Heerlijk even in de buitenlucht, dan ben je zo wakker.

Hier heb ik alleen de kat maar die houdt nog meer van uitslapen dan ik...dus dat helpt niet echt.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 12:57

tessa_brian schreef:
Hier nog zo iemand die gewoon NIET op kan staan.

Eerst had ik zo'n wekker die keihard en heeeeel iritant piept. Met zo'n schuifknopje om hem aan en uit te zetten, die zette ik in mijn slaap uit, of ik droomde dat ik wat hoorde piepen en sliep vervolgens verder tot het hele huis wakker was, en mijn stiefvader kwaad mijn kamer inkwam om mijn wekker uit te zetten :+.

Daarna had ik gewoon een wekkerradio, daar werd ik wel een soort van wakker van, alleen nam ik niet de moeite om het uitknopje te zoeken maar gooide ik dat ding gewoon van het nachtkastje af zodat de stekker eruit ging, om vervolgens terug in slaap te vallen := .

Toen had ik mijn moeder als wekker, die kwam binnen, deed het licht aan, het rolluik met veel kabaal omhoog, dekbed van me af, en begon gelijk een heel verhaal.. geloof me.. dat moet je niet doen bij mij (ochtendhumeur) dus na een week wilde ze niet meer voor wekker spelen :evaw:

Nu zet ik 5 (!) wekkers op mijn telefoon, eerst eentje die een verschrikkelijke pokkeherrie maakt, daar slaap ik gewoon doorheen :'). Tweede hetzelfde, daar word ik wel wakker van, de derde is een iets rustiger geluidje, en de vierde en de vijfde nog rustiger, bij de vijfde ben ik meestal wel echt wakker..

Misschien is dit iets voor jou: http://www.axbo.com/axbo/CMS/leichter_a ... Language=E

Ik zit er zelf ook aan te denken. Is er misschien iemand die 'm al heeft? Ik hoor graag wat de ervaringen zijn.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 13:13

Nou vanmorgen ging het mis...
moest om 7 uur er uit.. half 8 thuis weg.
werd wakker om 5 voor 7 omdat mijn vriend de deur uit ging.. " aahhh lekker nog 5 minuutjes liggen.. "

en ineens was het 8 uur!!

Nou ben ik het gewend om snel klaar te zijn omdat ik altijd op het laatste moment uit bed stap. maar nu was ik dus mooi 45 min te laat op het werk..
moet ik dat maandag inhalen... *zucht*

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 13:22

Heeft iemand de rijdende wekker al genoemd? :+

Afbeelding

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 13:26

De rijdende wekker helpt bij mij 1 keer en vliegt daarna uit 't zolderraam denk ik _O-

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 13:32

ja die was genoemd.. menigeen zijn er over eens dat die maar 1 x helpt en daarna onder een hamer of uit het raam beland..