Frozenstar schreef:Wat dacht je van mensen die dit ook al eens hebben gedaan.. die 50ct uit hun kak geplukt en stop jij hem daarna in je mond.Yummieyummie in your tummie!
Dat dacht ik ook direct...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eempiej schreef:Niki_ schreef:
Maar wat als ie dan in je keel komt vast te zitten?Dan stik je misschien?
Verder, wat een hilarisch topic is ditvind het wel vervelend voor je hoor ts, volgende keer maar een pepermuntje in je mond
Les 1, stikken doe je alleen als hij in je luchtpijp zit
IloveBALOU schreef:Oké, de reacties in dit topic maken mijn dag weer goed
Ik wil jullie trouwens niet panisch maken, maar op je vingers zitten veel meer bacteriën dan op een muntje.
Nooit zo'n proefje met biologie gedaan? Dan moet je op een voedingsbodem dingen afdrukken. En 2 daarvan hadden wij een ongewassen vinger, en een muntje die we nog even extra overal overheen hadden gewreven. Nou, reken maar dat die vinger een stuk meer bacteriën en schimmels liet zien, gadverdamme.
En ik zie veel vaker mensen met een vinger in hun mond dan een muntje, misschien omwisselen?
quartel schreef:als je geluk hebt krijgt hij onderweg jonkies en word je over een paar dagen erg rijk
Frozenstar schreef:Wat dacht je van mensen die dit ook al eens hebben gedaan.. die 50ct uit hun kak geplukt en stop jij hem daarna in je mond.Yummieyummie in your tummie!Maarem, kom op. Nu ook vertellen waarom je dat in hemelsnaam in je mond deed