Suuskipje, prachtige lakjes! Catrice heeft dupes van de 1e 2, dan zijn de namen Captain Sparrow's Boat (creatief van ze...haha) en The Devil Wears Red, ik vind ze niet van die van Chanel te onderscheiden
Captain Sparrow's Boat:
The Devil Wears Red: Links Chanel, rechts Catrice
Dus als je nog een goedkoop extra voorraadje wil...
Wooo geen nagellak op school? Op wat voor rare school zit jij?
love_urla
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-11 19:58
Ik denk altijd als ik een leuk lakje zie andere keer maar weer, maar zo voorspelbaar zit die de volgende dag gewoon op mn nagels kan ze toch niet weerstaan haha
Ik wilde vandaag Rusty but Sexy halen maar de Kruidvat in Hoorn verkoopt geen Catrice make-up! Balen
Tat_jana
Geplaatst: 19-09-11 23:17
gister 10 potjes van schoonmam gekregen en voor mijn verjaardag heb ik een bon van 20 euro liggen,, en je raad natuurlijk al wat er van gekocht wordt
ik heb vanavond mn eerste GOEIE marble nagel gemaakt.. na een uur stunten.. ik had dorst,, dus ik pak wat te drinken über voorzichtig !! stoot ik hem tegen de koelkast rand kon ik weer overnieuw,, was inmiddels etens tijd dus ik heb er de brui aan gegeven morgen weer een dag overigens lukt het hier dus gewoon met kraanwater
Haha, hier nog een nagellakverslaafde. Vind het heeerlijk om ze te verzamelen. Zo vaak heb ik niet eens nagellak op Volgens mij heb ik ongeveer 45 nagellakjes, zal vanavond even een foto maken!
Oooh ik heb net ook weer 4 lakjes gescoord! Waaronder 3 nieuwe van Catrice en een special edition van Essence
Trouwens een tip voor alle nagellak verslaafden! Je kan bij de Kruidvat een flesje spul kopen waarvan je een druppeltje op je net gelakte nagels moet doen en dan is je nagellak direct uitgehard! Ideaal spul voor als je vaak het geduld niet hebt om te wachten tot ze helemaal droog zijn. Potje kost geloof ik nog géén €2,-
Ik heb crack nagellak, maar wat een ramp. Hij is zo vloeibaar en hij dekt niet goed. Dus die cracks zijn zo mini dat het er gewoon niet uit ziet. Dus dat was een no-go helaas. Die van O.P.I. schijnen wel goed te zijn, die gebruikt mijn pedicure ook.
tante_trien
Geplaatst: 20-09-11 17:23
Ik heb foto's van crack nagellak, maar de een is de ander niet. Heb ook foto's van mijn stash gemaakt, ik schrok er zelf van ben ze aan het uploaden.
W.b. crack, ik heb er eén van de H&M, die is echt goud waard! Supermooi! Ook eén van DA huismerk, dat was prut, die van de meeuwsen *kijkt naar naam* La femme beauty, ook prut. Ook eén van een site *ff kijken* kan niet vinden, maar die was ook prut.
tante_trien
Geplaatst: 20-09-11 17:33
Uitzoeken van mijn nagellakjes.
Van boven naar onder: Geel-zalm-oranje-rood Roze Paars Blauw-groen Bruin-Goud Wit-grijs-zilver-zwart Basecoat, topcoat, nagel harder, e.d. Crack, magneetnagellak, verkleurende nagellak (warm-roze koud-paars) Holografische nagellak Liners Stempellak (niet zo'n fan van)
Linksboven- Nepnagels met daaronder: Mengdinges Shownagelrondjes dingetjes (staan nog niet al mijn kleuren op.. ben kwijt welke er wel en niet op staan ) Glitters, steentjes, magnetisch dingetje, lijm, bokkepootje
Onderaan van links naar rechts: Kwastjes, dottingtools Zo'n nagelriem terug duw ding Verzorgingsspul, nagelschaartje, vijlblokje (andere vijltjes lagen boven, te lui om te lopen ) Konad plates, schraper en stempel
Rechts van boven naar beneden: Nagellak remover & Nail&hand creme Nagellak remover stift Nail art stickers French manicure hulpstukken Striping tape.