SSDesign schreef:Als er een topic geopend wordt, wil ik wel meedoen. Het valt me alleen op dat jullie echt veel tussendoortjes eten... Ik probeer tussen ontbijt en lunch zeker niks te eten en na het avondeten ook niks. Alleen rond ene uur of 3/4 eet ik fruit en verder vaak als toetje 's avonds ook fruit en na lunch ook. Fruit is gezond, maar er zitten natuurlijk wel heel veel suikers in.
je mag best tussendoortjes eten, zolang dit weinig kcal bevat en gezond is. Fruit gezond, niet alle soorten zoals jij zelf al aangeeft veel suikers maar je kan beter een mandarijn eten dan een appel
Weet niet of het al gezegd was hier, maar ik drink nauwelijks frisdrank meer en dat scheelt echt heel veel. Drink enkel spa rood 
?
Wow, 27 kilo, dat is knap!! Super prestatie hoor!! Ik vind 5 kilo al veel, laat staan 27!! 
? En die evt. vergelijken 
met wat cruesli en wat vers fruit er door heen. Dit werkt voor mij perfect, ik moet echt niet minder eten. Ik hockey hierbij ook nog 3x per week namelijk en dan trainingen van anderhalf uur en een wedstrijd.. anders houdt mijn lichaam het echt niet vol hoor, op minder eten! Tussendoortjes zijn echt niet altijd slecht.
Snoepen en zo doet me niks en sinds kort eten we bij het avondeten standaard salade dus ik eet nu ook minder aardappels/pasta.
).