Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als ik het geld had kwam ik vandaag je paard nog kopen en zou je die daarna op je gemakje terug kunnen kopen (als je een veilige plek hebt om hem te stallen), maar helaas... 
maar die kunnen je denk ik wel het beste helpen! Fijn dat V & B er zijn én Probeer die slachtofferhulp!Koffiekan schreef:Nee, hij heeft vanmiddag nog...
*krijg woedende schop, sla en knietjes geven neigingen
*
Caesar schreef:Wat ik niet snap; TS heeft haar leven al weinig tot geen steun van haar ouders gehad en wordt in zekere zin ook gekleineerd. Denk dat haar ouders helemaal niet de aangewezen persoon zijn om haar hierbij te helpen in dit stadium. Ondanks dat ik het eens ben dat ouders hun kinderen moeten helpen; denk ik niet dat deze instabiliteit haar goed doet. Daarom hoop ik ook dat ze de personen die nu in vertrouwen genomen zijn en eventueel wat bokkers in vertrouwen blijft nemen en dat pas later; wanneer dingen zijn opgelost/afgehandeld haar ouders ingeschakeld worden voor de verdere verwerking.
grid schreef:Caesar schreef:Wat ik niet snap; TS heeft haar leven al weinig tot geen steun van haar ouders gehad en wordt in zekere zin ook gekleineerd. Denk dat haar ouders helemaal niet de aangewezen persoon zijn om haar hierbij te helpen in dit stadium. Ondanks dat ik het eens ben dat ouders hun kinderen moeten helpen; denk ik niet dat deze instabiliteit haar goed doet. Daarom hoop ik ook dat ze de personen die nu in vertrouwen genomen zijn en eventueel wat bokkers in vertrouwen blijft nemen en dat pas later; wanneer dingen zijn opgelost/afgehandeld haar ouders ingeschakeld worden voor de verdere verwerking.
idd dat denk ik ook, denk dat V & B en evt slachtofferhulp en bokkers op dit moment meer kunnen betekenen
fargo schreef:Ondanks dat moeten de ouders op de hoogte zijn zodat ze thuis een veilig thuis heeft en daar geen toneelspel hoeft te spelen en zich groot hoeft te houden wat ze nu wel doet en moet!

Citaat:en dat pas later; wanneer dingen zijn opgelost/afgehandeld haar ouders ingeschakeld worden voor de verdere verwerking.
maarja dat komt misschien omdat mijn thuissituatie ook niet zo was dat ik dingen kwijt kon en me dus wel kan inleven 
Koffiekan schreef:Het moment dat ik het aan mijn ouders ga vertellen komt nog niet echt vlot dichter in de buurt, zowel gisteren als vanochtend heeft mijn moeder me weer de huid volgescholden 'omdat ik niet genoeg voor haar doe'..