Eetgeluiden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:09

DANKJE DANKJE DANKJE voor dit topic _/-\o_
Ik heb er zzoooooonnn hekel aan
ik maar denken dat ik de enige was die me zo kon ''aanstellen'' maar gelukkig zijn er nog
meet lots genootjes :o ik heb het het ergste bij een vriendin van mij (die eet met dr mond half open, en als zeg ik er iets van ze kan niet anders eten dus ik ben gestopt met te zeggen dat ze smakt :+ ) en mijn moeder ook heel erg, ik hoor haar gewoon aankomen met haar mondgeluiden :(:) niet eens openmond maar gewoon in haar mond, geen idee hoe iemand zon lawaai kan maken :o

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:14

Mensen die smekken... :\

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:24

dorothea schreef:
Mensen die smekken... :\

lekker he }>
ik zit nu op toffee te kauwen :=

Drrrassic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:22

IKbenEllen schreef:
Drrrassic schreef:
Ik vind het ook zo erg dat mama dan duizend keer zegt dat het eten lekker is (wat ook zo is), terwijl ze het zelf heeft gemaakt... Dat snap ik nooit helemaal.

Nou da's toch mooi, als je eigen brouwsels ook te knagen zijn :D Ben ik ook altijd weer blij mee :D

Maar na één keer weet ik het ook al. ;)

Macs

Re: Eetgeluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:25

Of mensen die een soort knorgeluid maken met eten.. Dat deden 2 meisjes (tweeling) bij mij op de basisschool heel erg. :=

Almeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:50

Ik ben zo blij om dit te lezen! Dacht altijd dat ik me aanstelde, dat het belachelijk was... Dus niet :D
Vreemd genoeg heb ik dat niet op mijn werk (instelling voor mensen met psychiatrische ziektebeelden, mentaal gehandicapten met gedragsproblemen, bejaarden met dementie,...), dan mogen ze smakken, met mond open, kwijlen,... Doet me niets. Maar hier thuis of bij familie? Een echte ramp. Mijn ex at zoals een varken, toen ik met hem uiteten ging en de obers ons raar bekeken, schaamde ik mij écht dood...

Charlot_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 23:54

Wat is dit topic een verademing!! Ik heb er vooral last van bij mijn oma, moeder en broer. Slurpen, smaken, praten met een mond vol etc. Man, die kunnen er wat van! Van rustig tafelen hebben ze ook nog nooit gehoord, ze 'vreten' alles gewoon zo snel mogelijk op.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 00:09

Kanelly schreef:
Hahaha :D
Joh dames,niet zo miemelen....ga anders eens een jaartje in de gehandicaptenzorg of psychiatrie werken :D

Ze kunnen inmiddels naast m'n bord poepen, I couldn't care less. Eten smaakt me er niet minder om :D
Overgeven, vorken in tandvlees geprikt, pogingen tot steekpartijen, kwijlen, snotjes, ondertussen even tussen je billen graaien...Ik zal m'n bord er niet om laten staan :Y)

Eet smakelijk!

Nou daar werk ik dus. En ik kan je op en briefje mee geven dat ik echt geen hap door mijn keel krijg als ik alleen al denk dat iemand van de zelfde vork of aan de zelfde tafel heeft gegeten als waar ik mee werk... Natuurlijk doe ik het wel, maar ik moet er echt niet de gedachten bij krijgen! Daarnaast kan ik niet tegen kots :r Dat kom je ook echt regelmatig tegen....

Ik heb ook een allergie voor kauwgeluiden. Mijn vriend kan driftig op kauwgom kauwen en mijn zoon produceert betonmolengeluiden tijdens het eten.. >;)

NB:
tegen mijn zoon zeg ik wel eens: Maar goed dat jij niet in het leger zit! De vijand zou je op grote afstand kunnen horen eten :D

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 00:14

Oooh ik heb dat ook!
Iemand die chips eet, vreselijk. Of smakken, brrr.

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 09:33

ilze schreef:
Het allerergste vind ik als er slagroomtaart is die wordt aangesneden op bv een verjaardag en dan uitgebreid de vingers worden afgelikt en vervolgens de stukjes taart met afgelikte vingers op een schoteltje worden aangeboden. BLEH! Echt heeeeel smerig.

inderdaad dat vind ik persoonlijk ook het walgelijkste :r

Verder mensen die continu met hun vork tegen hun tanden tikken .. ik zeg dan gewoon dat hun vork niet eetbaar is := kan daar zooo slecht tegen :o

Ik kan me niet aan eetgeluiden ergeren bij mensen waarmee ik niet moet samenleven .. in de zin van dus gewoon 'vreemden' .. ik erger me enkel aan bij vrienden of familie, maar anderzijds ben ik er zeker van dat ik ook wel geluidjes zal maken tijdens het eten dusja ..
Mijn ouders werden er vroeger altijd boos om .. mijn vader slurpte zowat alles gewoon naar binnen, ging daarbij met zijn mond open kauwen en tussendoor ook nog zijn neus continu ophalen met veel geluid .. := Blij dat ik hem nu al een tijd niet heb horen eten :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 09:37

Ja ik vraag me ook af waarom ik me eigenlijk alleen erger aan familie met eten en niet zo zeer vreemden.
Soms ook wel aan vreemden maar het is meer familie die me mateloos irriteert.

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 10:26

Ik erger me ook aan mensen als ze eten :+ mijn zus heeft namelijk te flexibele kaken ofzo, dus die kraken wel eens (knoepgeluid) en ooo wat vind ik dat vreselijk. Word ik helemaal naar van, dag eetlust!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 06:24

Ohhhh ik haaaaaat eetgeluiden.. Mijn ex kon er zelfs bij kreunen, smakken, ik weet niet eens precies wat ie deed maar het was echt ranzig.. Ik sliep er elke week, vrij-zo, en die dagen at ik gewoon niet of heel weinig.. Vond het zo ranzig dat ik echt niet mee kon eten bij hem :')

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:30

Ik heb zelf een vreselijke hekel aan smakken. Als ik iemand dat hoor doen lopen bij mij de rillingen al over de rug :+

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 08:00

annepaardoes schreef:
Ik heb zelf een vreselijke hekel aan smakken. Als ik iemand dat hoor doen lopen bij mij de rillingen al over de rug :+

Jup!

Dat heb ik dus ook!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 08:04

Heb gisteren een oud ventje zien eten met kunstgebit en zijn mond open. Smakte, klokte en de mayo zag je zo op zijn tong zitten. Mond ook heel raar door dat kunstgebit..... ieeeehk was zo goor... ik durfde hem niet meer aan te kijken.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 08:05

Bah!

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 09:18

moelly schreef:
annepaardoes schreef:

Jup!

Dat heb ik dus ook!

Zo'n verwend snotjong dat dan op zijn kauwgom smakt, dan wil ik gewoon die kauwgom uit z'n mond rukken :D

Glitfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 09:26

Vre-se-lijk!! Waar ik echt bijna van over mijn nek kan gaan is wanneer iemand met een kunstgebit iets heel knapperigs erg dat je dan die nep tanden op elkaar hoort klapperen! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 09:30

eindelijk! :=
mensen die hetzelfde hebben!
zoooo goor....
je hoort gewoon wanneer ze het door slikken.... overbodige informatie?

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 10:39

Ik heb lang getwijfeld of ik dit topic wel zou openen omdat ik echt slecht tegen eetgeluiden kan. En als ik al die verhalen zou lezen dat ik dan helemaal de kriebels zou krijgen....
Maar ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben!
Ik kan er vooral niet tegen als mensen slurpen met hun koffie. Wacht dan even totdat het niet zo heet is.
Of mensen die studeren voor lama.(kauwgum kauwen met je mond open) brrrrrr!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 10:56

Silvia schreef:
Ik kan er vooral niet tegen als mensen slurpen met hun koffie. Wacht dan even totdat het niet zo heet is.

Ja maar na het slurpen van hete koffie komt het ergste....... de klok. Echt zo van Klok, doorslikken. Vreselijk!

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 10:57

Sinds mijn 12e eet ik nooit meer samen met mijn vader in de buurt omdat ik anders suïcidaal word. :o Gek genoeg ergerde ik me er in de periode daar voor helemaal niet aan... Mijn vader maakt vooral kleverige maalgeluiden als hij eet en zijn mond gaat open als die van een koe. Soms probeer ik zelf eens met mond open te eten maar ik vind dat zo vervelend en hou dat niet vol... Ik snap dus echt niet dat je niet met je mond dicht kunt eten, het is toch niet comfortabel om je mond te openen als je eet?!
Blijkbaar wel.
Een vriendin van me maakt dan geen maalgeluiden maar je hoort wel telkens een klakgeluid als haar tong van haar gehemelte los komt, een echte SMAK dus.

Maar ik ben niet gefrustreerd hoor }:0

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 11:52

Suzanne F. schreef:
Silvia schreef:

Ja maar na het slurpen van hete koffie komt het ergste....... de klok. Echt zo van Klok, doorslikken. Vreselijk!

En dan komt bij mijn broer nog een geluid erbij... Een zuchtende Eeeeehhhh... Afschuwelijk!
ik vind het dus niet gek dat hij geen nieuwe vriendin kan houden... :=

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 13:22

ohh vreselijk mijn zusje zat gister avond zo vreselijk aan haar soep te slurpen daar wordt ik echt helemaal kriegel van _O- en die doet ook alle 3 hierboven genoemde drinkgeluiden :')