Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colway schreef:Ik heb sinds de mirena nooit meer gemenstrueerdOok geen buikpijnen o.i.d.
natascha44 schreef:Helaas werd ik alsmaar heviger ongesteld en het duurde wel 8!! dagen.
natascha44 schreef:Jolienn, dat snap ik helemaal. Idd als je 19 bent kan ik me voorstellen dat helemaal niet meer ongesteld worden best eng is, vooral omdat je een kinderwens hebt. Dat gevoel zou ik ook hebben. Je weet maar nooit tenslotte.
Toen ik mijn koperspiraal liet zetten mocht die er 5 tot 10 jaar in blijven, bij mij was dit korter omdat wij een kindje wilden. Zodra de spiraal eruit ging was ik ook meteen vruchtbaar zei de HA. het duurde 4 maanden voordat ik zwanger was, relatief kort dus. In jou geval lijkt mij zo'n spiraal niet erg handig aangezien het bloeden dus heftiger kan worden (en je hebt het al zo erg).
Maar na een eventuele zwangerschap zou een mirena een goede oplossing zijn voor het hevige bloedverlies en de pijnen, ook al reageert elk lichaam er weer anders op natuurlijk.
Maarre een nuvaring he...kan je dan gewoon sex hebben zonder dat je hem voelt..paardrijden en bijv. hardlopen? (vraag van een leek hoor haha)
marjanvr schreef:Artsen plaatsen ook liever geen spiraaltjes bij meiden die nog geen kinderen hebben gehad