Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nee ga toch alleen bij een rode kring, die AB kuren zijn ook niet geweldig
ik speel nogal graag met ze en ik kan goed tegen de pijn
dus dat ga ik dus sowieso ook even laten doen

Froukje1993 schreef:Hmm.. Vraagje,..
Hoe krijg je het voor elkaar elke week een teek te hebben?? Of eerder, waar zitten ze dan?
Dacht dat het wel bekend wat om in het bos/hoge gras lange broek/shirtjes aan te doen, en sokken met dichte schoenen etc.
Waar heb je die beesten dan zitten?
en ja geef ook toe dat ik soms op het gras lig. 
saskiakefie schreef:Froukje1993 schreef:Hmm.. Vraagje,..
Hoe krijg je het voor elkaar elke week een teek te hebben?? Of eerder, waar zitten ze dan?
Dacht dat het wel bekend wat om in het bos/hoge gras lange broek/shirtjes aan te doen, en sokken met dichte schoenen etc.
Waar heb je die beesten dan zitten?
Uhm overal, benen, armen, en laatst 1 ín mn navel, kreng![]()
Nja wandel veel in het bos en daar zitten er nogal wat heb wel dichte schoenen en lange broek aan ja, maar ga ook wel eens van het pad en dan zitten de takken en bomen weleens tegen je aanen ja geef ook toe dat ik soms op het gras lig.

Nemurin schreef:Anya: Waar krijg je die AB voor? Voor de Lyme zelf doet het niets, is het dan ter bescherming tegen secundaire infecties met bacteriën?
Vind het eerlijk gezegd wel lang...
Saskiakefie: nou ja wat ik zou aanhouden is als je hem vrij snel na het oplopen weer verwijderd hebt (zoals gezegd, ik dacht dat het 16 uur was maar hou maar iets van 10 uur aan ofzo) zou ik er ook niet mee naar de huisarts gaan. Dat speeksel moet toch even inwerken, daar heeft die Borrelia tijd voor nodig.