Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
het is gewoon een feit dat een spiraal plaatsen over het algemeen pijnlijk is. 
Robijntjah schreef:Ik vond het ook niet pijnlijk
Heb nu mijn 2e!
Ik heb 2 jaar geleden een blaasontsteking gehad en bijbehorende AB en ben daardoor in een cirkeltje gekomen van blaasontsteking-schimmelinfectie-blaasontsteking en ga zo nog maar even door...
Toen was het een half jaar weg.
Vorig jaar weer een half jaar en toen weer weg.
Nu weer sinds vorige week en ik heb besloten alle medicatie maar even te laten voor wat het is.
Toen ik vorig jaar gestopt ben met AB was het namelijk over.
Wat bij mij trouwens nog wel wou helpen is CandiFlow van bloem, verkrijgbaar bij de Tuinen. Zit er sterk aan te denken om deze weer te gaan gebruiken!
Zinn schreef:dat heb ik al lang gedaanevenwel goede als slechte ervaringen lees ik daar toch hoor.

Robijntjah schreef:Nope, is een vaginale spray, zowel schimmel- als bacterie dodend.
Werkte bij mij als een tierelier!

Blijkbaar zijn de symptomen dan precies hetzelfde? Heb nu AB gekregen, heb ook nog antischimmel tabletjes... want je zal net zien dat die bacterie weg is en de schimmel weer terug
Focussed schreef:Uit mijn kweek bleek dat het geen schimmelinfectie was maar een bacterieleBlijkbaar zijn de symptomen dan precies hetzelfde? Heb nu AB gekregen, heb ook nog antischimmel tabletjes... want je zal net zien dat die bacterie weg is en de schimmel weer terug
![]()

Focussed schreef:Hoe weten ze wat het bij jou is Zinn?
Bij mij hebben ze een kweek gemaakt! Ze dachten eerst een schimmelinfectie, maar omdat het niet overging van de Fluconazol is die kweek gemaakt om te kijken wat er dan zat.
Schimmel groeide er niet, maar wel een Streptokok bacterie. Het is dus een bacteriele infectie bij mij dit keer.
Ik krijg dus AB en geen antifungi (AF) . Maar aaaltijd als ik AB krijg krijg ik ook weer een schimmel, dus heb ook nog 3 tabletten AF just in case.
of mijn dokter zit er echt dik naast, of er zijn verschillende namen voor hetzelfde ding