bollebeer schreef:Mag ik hier ook meedoen? Ben sinds een aantal weken begonnen wat meer te sporten. Gewoon voor mezelf een hardlopen. En ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst meegedaan met de bootcampclub en dat wil ik zo'n 2 keer per week blijven doen naast het gewone hardlopen. Ook wil ik proberen elke dag wat krachtoefeningen te doen.
He, dat heb ik een paar weken terug ook gedaan. Maar 2 keer per week?
Dat is nogal een streven! Na die keer dat ik het gedaan heb kon ik 5 dagen niet normaal gaan zitten en heb daarna ook nog wel last gehad. Ik vond het overigens wel leuk, maar wel heeeeel zwaar voor iemand die eigenlijk nauwelijks sport!
Maaaar als jullie me een beetje aanmoedigen gaat het lukken! Gewoon 2 à 3 keer per week. Plus 5 keer per week paardrijden. Plus dat ik voor mijn nieuwe baantje ongeveer 2 keer per week 40 minuten moet fietsen.
en mijn conditie kan beter
Op dit moment rij ik eigenlijk 6 dagen per week paard en ik fiets naar school (bijna 4km) en weer terug. Niet heel erg veel dus, en ik heb nu eigenlijk zo goed als vakantie dus dat fietsen stopt ook.. Maar dat betekent ook dat ik nu zát tijd heb om weer meer te sporten 
Dus dat trainen wordt ook nog even puzzelen

je bent een hartpatiënt en dan mag je niet sporten nooit niet