intel_1x schreef:Misschien goed voor de tanden, maar vraag is of fluor wel goed in in je lichaam ....
Google maar eens op fluor zou ik zeggen ....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dhani schreef:ik ga echt zwaar over mijn nek als ik niet spoel. ik lust geen mint dingen.
Ja 1 soort kouwom van sportlife. maar nee ik blijf gewoon spoelen hoor. heb het al die jaren al gedaan. dus waarom nu niet
F_Orumster schreef:@ cyntje, mondwater is verrijkt met fluoride, dus best een goede aanvulling. Wel belangrijk is om op te letten of er geen alcohol inzit.
Gezien er evengoed rommel in tandpasta zit zoals sodium laureth sulfate, wat bij mij tot aften leiden kan, blijf ik liever spoelen. Daarnaast gelezen dat fluoride dusdanig is gemaakt dat je het er niet afspoelt.
F_Orumster schreef:@ cyntje, mondwater is verrijkt met fluoride, dus best een goede aanvulling. Wel belangrijk is om op te letten of er geen alcohol inzit.
Gezien er evengoed rommel in tandpasta zit zoals sodium laureth sulfate, wat bij mij tot aften leiden kan, blijf ik liever spoelen. Daarnaast gelezen dat fluoride dusdanig is gemaakt dat je het er niet afspoelt.
_Tara_ schreef:F_Orumster schreef:@ cyntje, mondwater is verrijkt met fluoride, dus best een goede aanvulling. Wel belangrijk is om op te letten of er geen alcohol inzit.
Er zijn ook een heleboel tandpasta's zonder SLS. Parodontax bijvoorbeeld.