Als er wat kiloos af zijn zal het makkelijker gaan! Dankje voor de tip
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

van de squads en Lunges
Is het ook te combineren met andere sporten? Want ik begrijp dat je dit elke dag 'moet' doen. Maar op dit moment doe ik ook aan bodypump en spinning en ik loop een paar keer per week hard. Is het te combineren, een uur van dit en dan 's avonds nog een keer sporten of zou dat teveel worden? 

Melissaaaaa schreef:Oee ik wordt helemaal enthousiast als ik dit hier zo lees haha. Even een vraagje aan alle ervaringsdeskundigen hierIs het ook te combineren met andere sporten? Want ik begrijp dat je dit elke dag 'moet' doen. Maar op dit moment doe ik ook aan bodypump en spinning en ik loop een paar keer per week hard. Is het te combineren, een uur van dit en dan 's avonds nog een keer sporten of zou dat teveel worden?
) of crosstrainer
daarna zwem ik nog een half uur baantjes (in slakkentempo) en dan ga ik de sauna in. Ik vind het goed te combineren
De downward dog heb ik geen problemen mee en de child's pose is goddelijk
Eerst hardgelopen en daarna laptopje aangezet en gaan P90-en
Phoe, voel mijn armpjes nu wel. Heb dat elastiekding gebruikt van het Wii spelletje maar ga morgen toch flesjes water gebruiken. Elastiek floepte steeds onder mijn voeten vandaan.

Ik heb net een resistance band gekregen van m'n schoonmoeder. Kan ik eindelijk Sculpt goed doen
Doe ik al gauw, maar toch.... Nooit geweten dat er zoveel manier zijn om buikspieren te trainen 
Kids dan ook maar direct een paar halters van wat kilootjes geven
Kunnen ze vast trainen voor Mega Mindy en Superman, ze zijn 6 en 4

Eerst hardgelopen (hoefde maar een kwartiertje volgens het schema in dribbelpas) en daarna Sculpt gedaan. Het ging lekker
Had ook gewichtjes ipv elastiek, vind ik toch fijner.