Ojajoh schreef:Nrkee schreef:Ik erger me daar gewoon aan,
wat let je om die mensen te verwijderen dan?
Die mensen zijn allang verwijderd haha, kijk maar in m'n bericht.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nrkee schreef:Jazeker, maar dit topic gaat over dat soort dingen en ik lees wel meer irritaties van mensen. Wat is daar mis mee, in dit topic verteld iedereen zn irritaties dus dan doe ik dat ook !

HannahFrouk schreef:Ik reageer even op de beginpost.
Tis juist heel handig als iemand van alles op internet zet.
Als je met iemand een sollicitatiegesprek planned dan is het toch heel handig om te weten dat hij of zij net weer is vrijgelaten, herpes genitalis heeft en het gisteravond met de achterbuurman heeft gedaan?
(iemand die z'n hele prive - leven twittert zou ik dus noooooit aannemen bijvoorbeeld)
Werkgevers googelen tegenwoordig haast standaard je naam en adres, dus ik zou zo zeggen: uitkijken waar je dat achterlaat.
mailun89 schreef:Zo vond ik bijvoorbeeld laatst een foto van mijn lieve pony, die zogenaamd te koop zou staan. Daarnaast stond er nog een heel onzin verhaal bij wat niet klopte.
Het komt gewoon niet zo vaak voor, dus daarom denk je dan al snel: het zal wel overdreven zijn, want ja, dat het echt zó erg is, dat zie je gewoon haast nooit... Mensen sloegen helaas helemaal de plank mis hiermee. Oké, en hiermee heb ik dus eigenlijk weer zo'n levensverhaal op internet gegooid. Ach ja, who cares...?
)
), maar je weet nooit wie het leest, voor hetzelfde geld is het een inbreker. Piece of cake om dan even je adres te zoeken en een raampje in te tikken, heel simpel gezegd... Het is maar net hoe je met die social media omgaat, ze kunnen heel handig zijn maar het is letterlijk een open boek.. Ik snap wel dat mensen het van zich af willen schrijven, alleen ik doe dat gewoon in een Worddocumentje, privé voor mijzelf en als ik het aan iemand wil laten lezen, kies ik wie het leest. Maar da's natuurlijk ieders eigen keuze! Ik scroll gewoon verder als ik een depressief verhaal zie
, want ik word er zelf ook niet vrolijker van.
neemt de hakbijl ter hand en hakt de kritiekgever aan mootjes, nou daar wordt je als aandachttrekker toch helemaal warm van?
trekpaardluf schreef:nog niet zo heel lang geledne had zat k een poos niet zo lekker in mn vel! ik heb veel dingen op www gezetg, niet met namen, en ook alleen de genen wie ik het irl had verteld wisten er ook van.. maar tohc, er komen hele fijne reacties, hard verwarment en reacties die mij er door heen getrokken hebbben! dat maakte voor mij het zo fijn om he tin mn www@hyves te zetten.
russel schreef:Ik denk een virtueel leven met lekkkkkkerrrr veel aandacht. Hoe erger hoe smeuiger en hoe meer aandacht en hoe meer mensen zich zorgen maken om je en voor je opkomen.
Dan komt er een kritische nood van een ander en heel het netwerkt opgebouwdeneemt de hakbijl ter hand en hakt de kritiekgever aan mootjes, nou daar wordt je als aandachttrekker toch helemaal warm van?
![]()
Vroeger gold, hang je vuile was niet buiten, nu geldt; hoe erg kan ik het maken om zo veel mogelijk mensen om mij heen te creeeren die mij snielug vinden....nog een paar snieluge foto's er bij en het is klaar.....en die mensjes hebben wellicht in het echte leven een goed leven of zijn mensenpesters....
Deesiej schreef:Ik kan best begrijpen dat het voor mensen een vorm van steun of een uitlaatklep is. Ook denk ik zeker dat er mensen tussen zitten die het vooral/alleen voor de aandacht doen, en ook onzin verhalen posten of het verhaal aandikken.
Twitter inderdaad ook zo'n idee, iedereen heeft twitter,
Dus ik denk ook zeker dat de mensen die hele verhalen posten weinig tot niks te doen hebben.. (net zoals de mensen die uren op en dag online kunnen zijn)

Onassa schreef:russel schreef:Ik denk een virtueel leven met lekkkkkkerrrr veel aandacht. Hoe erger hoe smeuiger en hoe meer aandacht en hoe meer mensen zich zorgen maken om je en voor je opkomen.
Dan komt er een kritische nood van een ander en heel het netwerkt opgebouwdeneemt de hakbijl ter hand en hakt de kritiekgever aan mootjes, nou daar wordt je als aandachttrekker toch helemaal warm van?
![]()
Vroeger gold, hang je vuile was niet buiten, nu geldt; hoe erg kan ik het maken om zo veel mogelijk mensen om mij heen te creeeren die mij snielug vinden....nog een paar snieluge foto's er bij en het is klaar.....en die mensjes hebben wellicht in het echte leven een goed leven of zijn mensenpesters....
Russel, over het algemeen vind ik jou een aangename bokster maar hier vind ik dat je toch wel kort door de bocht gaat.
mensen die zo goed als meestal gezond zijn mogen zich ook wel eens afvragen of dst maar normaal is.
Je lichaam is een ingewikkelde machine en je mag jezelf in je handjes knijpen als alles goed functioneerd alleen besef je jezelf dat niet dagelijks omdat het zo gewoon is, maar dat is het niet.
Mijn ik zie ook wel het verschil tussen aandacht willen trekken of iemand die echt zijn ei kwijt moet en irl misschien niet begrepen wordt.
Er zijn zoveel "onzichtbare" en chronische ziekten dat je daar best eens flink tegenaan kan botsen.
En dan kan opkroppen ook nog eens heel nadelig werken.
En als het voor zo'n groep mensen toch even wat steun biedt....ach wat is daar mis mee??
Je bent immers nooit verplicht het te lezen toch?