Ik wil niet zeggen dat ik altijd braaf water en thee drink, maar mijn hemel 1,5 liter per dag, hoe krijg je het weg
? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
Ik was ook verslaafd aan Coca Cola Light.
En natuurlijk bier
Ik heb zowiezo geen geld voor die dure zooi maar 1 a 2 keer in de week koop ik een pak euroshopper fruit drink (a 14 kcal) of euroshopper cola/cassis waar ook maar 10 kcal inzitten ofzo. En dit is dan niet de light versie
Is ook niet goed maar om zo af en toe eens af te wisselen toch mooi handig zonder dat het heel veel geld of kcal zijn
De rest van de week drink ik water, thee en 1 glas aanmaaklimonade per dag
(ben bezig met afvallen) Horsii_mine schreef:Is het jullie al eens opgevallen dat C-merken producten veel minder kcal bevatten zonder dat het light producten moeten zijn?Ik heb zowiezo geen geld voor die dure zooi maar 1 a 2 keer in de week koop ik een pak euroshopper fruit drink (a 14 kcal) of euroshopper cola/cassis waar ook maar 10 kcal inzitten ofzo. En dit is dan niet de light versie
Is ook niet goed maar om zo af en toe eens af te wisselen toch mooi handig zonder dat het heel veel geld of kcal zijn
De rest van de week drink ik water, thee en 1 glas aanmaaklimonade per dag
(ben bezig met afvallen)
als iemand me wat anders voorzet dan merk ik dat echt meteen, brrr
annmary schreef:Holy crap, 4 liter op 1 dag. Verslaafd ben ik zeker, maar dat heb ik nog niet ge-evenaard!
Mijn metgezel (1,5 literfles echte coca cola) is altijd bij me, op werk, op de bank, bij de computer, vaak ook in de auto. Gisteren ging ik lege flessen inleveren, 4,50 aan statiegeld van colaflessen in schrikbarend weinig tijd. Zit op zo'n 2 liter per dag momenteel. Ik drink haast niks anders, afgezien van soms wat zoete limonade.
Als er geen cola tot mijn beschikking is rij ik desnoods naar een tankstation voor een peperdure fles. Ik heb ook echt wel regelmatig hoofdpijn gehad als er eens een dag geen cola was thuis, of wanneer ik probeerde af te kicken.
Vaak moet ik er om lachen, maar grappig is het eigenlijk ook weer niet. Veel van iets nuttigen vind ik opzich niet erg, zolang het maar niet de verslavingsvorm aan gaat nemen, en dat is dus wel zo.
Maar eerlijk gezegd weet ik ook niet echt wat anders te drinken. Ik hou niet van thee, koffie, fruitdranken, vitaminedranken. 7up en sinas opzich wel, maar dat is niet veel beter.
Op m'n werk drink ik met gemak een 1,5 liter fles leeg, 's avonds nog een halve. Heb een tijdje de colaflessen die ik meenam naar werk gevuld met limonade, maar dat heb ik niet heel lang volgehouden.
Ik wil heel graag minderen met de cola naar een normale hoeveelheid (3 glaasjes op een dag bijv), helemaal stoppen wil ik denk ik niet, daarvoor vind ik het gewoon te lekker. Zelfdiscipline heb ik niet veel, nooit gehad, dat maakt het er ook niet makkelijker op :s
Btw, voor mij ook alleen de echte coca colaals iemand me wat anders voorzet dan merk ik dat echt meteen, brrr
. Heb vanavond met de boodschappen wel ander drinken in huis gehaald, maar mijn fles is bijna leeg dus die mag ik opmaken van mezelf.