Focussed schreef:Ik heb m vandaag aangepast... maar ik heb 70C en bij mij pust ie veel meer hoor... bij mij worden ze helemaal tegen elkaar aangedrukt en omhoog geduwd! maar ik heb wel borsten die al wat dicht bij elkar staan vanzichzelf, dus een bilspleet krijg ik sneller dan iemand anders .
ja denk dat dat dus heel veel uitmaakt, ik heb dat helemaal niet. Ik heb zelfs met zo'n maximize ding geen 'spleet'
(het klinkt wel lekker banaal zo
.. ) Dus dan ziet het er ook niet zo nep uit, bij mezelf vind ik het gewoon mooi, en mooier staan dan gemiddelde BH. Ze zitten ook fijner en geven meer steun
Ik snap niet dat mensen zich er druk over maken dat het ' nep ' is. Is toch logisch dat je gewoon de BH kiest die het beste staat/zit. En de ene krijgt er mss gigantische fakeboobies van (wat me niet je doel lijkt, als je welke BH dan ook koopt), en bij de ander lijkt het mss ' gewoon ' iets groter maar ook mooier....
Maar je kan ook wel zeggen dat make-up nep is, en dat we dat daarom maar niet moeten dragen. Want dan kom je dalijk iemand tegen die je super knap vindt met make-up, en dan ziet ie je zonder make-up en dan valt het ' zo tegen ' .
Zelfde verhaal toch
? Maar daar heeft niemand problemen mee.