xxriiannee schreef:DDDMakkink schreef:dus als jij geen alcohol neemt is het niet gezellig??
tenminste om het even zwart wit te zeggen![]()
ja ik stond helemaal verbaast over die 6 blikken energiedrank
heb het ooit geproeft en had geen kaakspier meer over wat is die handel zuur jakkie
nou ja ik ben toch apart ik lust geen alcohol en geen sigaretten en geen koffie
Dat zegt ze toch niet? Op terras vind ik het ook erg gezellig om een wijntje te drinken voor de gezelligheid en omdat ik er echt gek op ben. Dat betekend niet dat het niet gezellig is als je aan de cola zit?
Maar waarom drink je een wijntje speciaal voor de gezelligheid en een cola niet? Zit er verschil in de mate van gezelligheid als je een wijntje of een cola drinkt? Ik drink op het terras ook wel eens cola omdat ik het lekker vind, maar niet voor de gezelligheid. De gezelligheid zit hem voor mij in het gezelschap, niet in wat ik drink. Kun je uitleggen wat een wijntje dan toevoegt aan de gezelligheid?

Veel lekkerder dan die mierzoete/zure troep, iets beter voor je en het heeft hetzelfde effect.
Ik heb het geprobeerd te drinken, maar vind het niet te drinken. Dan neem ik liever een blikje redbull. Ik ben gek op zoet dus vind het heerlijk
) dronk ik altijd mixdrankjes en luste ik absoluut geen wijn!

De meeste worden echt niet zogenaamd dronken van alcoholvrij bier hoor!
Hier ben ik het helemaal mee eens... Bij bepaalde gelegenheden hoort het er gewoon bij (voor mij dan). Als ik een uit eten ga of gezellig wat ga drinken met vriendinnen drink ik ook zo rond de 3 a 6 wijntjes en met een avondje stappen/kroeg worden dat er soms weleens meer.... Ik drink niet om dronken te worden, dat ben ik zelden