syoss slecht voor je haar ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 14:44

3bengels schreef:
Ik krijg allemaal pijnlijke bultjes van syoss op mijn hoofd. Het lijken wel een soort puistjes. Ik heb dit nog nooit met andere shampoo gehad. En als ik conditioner er bij gebruik kan ik meteen mijn haren weer wassen want dan heb ik zo'n vette haren niet normaal meer. Ik ben dus ook al gestopt met het gebruiken van contitioner. Maar ik vind het zonde om een bijna volle fles shampoo weg te gooien dus die maak ik op maar daarna nooit meer syoss voor mij.

Ik had precies hetzelfde!

MeesMo

Re: syoss slecht voor je haar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 07:51

@ Syoss,

Hebben jullie ook een verklaring voor het feit dat mijn haar na het gebruik van de haarlak vet aanvoelde maar eruit zag als stro?
Ik heb er echt niet veel van gebruikt, maar ik kon er helemaal niets meer mee!

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 07:53

Ik vind het echt bagger shampoo, m'n haar wordt er droog en onhandelbaar van

urbanmove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 07:57

uhm nooit opgemerkt ik gebruik het al 1 naar ofz.

Syoss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 09:26

risa schreef:
ik ben het zo`n jaar terug gaan gebruiken, eerst was het heel fijn.
toen begon de ellende, eerst heel vet haar, dus overgestapt naar andere soort syoss.
toen werd mijn haar heel droog, dus overgestapt naar die oil varriant.
na ongeveer een maandje gebruikt te hebben, vielen er gewoon hele plukjes met haar uit.
nu heb ik nog maar de helft van mijn oorspronkelijke dikte.
dus voor mij geen syoss meer!

Hoi Risa,
Vervelend dat dit jou is overkomen…
Zoals ik al heb aangegeven in eerdere reacties met betrekking tot haaruitval, is het verliezen van ongeveer honderd
haren per dag normaal. Maar hele plukken uitval na het gebruik van een shampoo is zeker niet de bedoelding.
Je mag ons uiteraard altijd bellen ( 030 607 3650 ) voor advies en informatie hierover. Mailen kan natuurlijk ook info.cosmetics@henkel.com
Meer informatie is te vinden op bijvoorbeeld : http://www.gezondheidsplein.nl/dossier/7/77/Haarproblemen.html

Groet,
Dorte
SYOSS Service

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 09:38

Ik moet trouwens zeggen, dat het enige wat ik fijn vind van syoss de mouse is! Ik gebruik 'm niet zo vaak (lui haha), maar het ruikt wel echt heel erg lekker en m'n haar voelt daarna ook fijn aan.

Syoss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:29

Simoontjeh schreef:
@ Syoss,

Hebben jullie ook een verklaring voor het feit dat mijn haar na het gebruik van de haarlak vet aanvoelde maar eruit zag als stro?
Ik heb er echt niet veel van gebruikt, maar ik kon er helemaal niets meer mee!

Hoi Simoontjeh
Ik heb niet direct een antwoord voor je, maar als je ons even belt ( t. 030 607 3650 ), kunnen we samen proberen te achterhalen
waardoor dit komt en je haarconditie met je doornemen.

Groet,
Dorte
SYOSS Service

Syoss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:47

3bengels schreef:
Ik krijg allemaal pijnlijke bultjes van syoss op mijn hoofd. Het lijken wel een soort puistjes. Ik heb dit nog nooit met andere shampoo gehad. En als ik conditioner er bij gebruik kan ik meteen mijn haren weer wassen want dan heb ik zo'n vette haren niet normaal meer. Ik ben dus ook al gestopt met het gebruiken van contitioner. Maar ik vind het zonde om een bijna volle fles shampoo weg te gooien dus die maak ik op maar daarna nooit meer syoss voor mij.

Hoi 3bengels,
Ik vind het vervelend voor je dat je pijnlijke bultjes hebt gekregen, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Zou je hierover contact met ons op willen nemen ? ( t. 030 607 3650 of info.cosmetics@henkel.com )
Wij helpen je dan graag verder.

Groet,
Dorte
SYOSS Service

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:52

ik gebruik het sinds 3 maanden en 3 weken terug ook mijn haar geverfd met de lightning blond versie... ik heb er dus helemaal geen problemen mee... mijn haar is nog nooit zo makkelijk en mooi blond geworden :D en tja de shampoo gebruik ik 1x per week + de conditioner en 1x per week een ander ( net wat er staat :+ ) en heb dus geen vette boel of veel haar uit val

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:03

sorry hoor syoss maar ik snap even je berichten niet ? waarom denk je werkelijk dat mensen je gaan bellen, en ja het ligt daar en daaraan. als ze het met andere shampoo's niet hebben dan gaan ze die toch gebruiken..

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:53

_danieke_ schreef:
sorry hoor syoss maar ik snap even je berichten niet ? waarom denk je werkelijk dat mensen je gaan bellen, en ja het ligt daar en daaraan. als ze het met andere shampoo's niet hebben dan gaan ze die toch gebruiken..

het is ook elke keer hetzelfde bericht :')

tisby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:58

Hier nog een slechte ervaring met Syoss!! Droog haar, geirriteerde hoofdhuid (bultjes). De rest van de inhoud weggegooid en terug naar mijn oude merk. En nee ik ga ze niet bellen!! Of ze moeten geld terug geven.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:01

Van anders merken kun je toch ook een te verzorgende shampoo pakken? Daar heb ik nooit last gehad van de nadelige bijwerkingen die hier wel allemaal beschreven staan wat betreft de shampoos van Syoss.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:01

Ik heb juist van andere merken wel nadelige gevolgen (enorm vet haar) en van Syoss helemaal niet!

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:04

Ik moet zeggen dat ik ook super ervaringen heb met Syoss producten :j

Shampoo en conditioner hebben mijn haar alleen maar goed gedaan, en de mousse werkt helemaal super!

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:05

Ik ben blij met mijn Syoss shampoo,voor lang en kwetsbaar haar, maar ik vind STEEDS de reactie van Syoss zelf hier wel erg apart.
Als het blijkbaar zulke aparte shampoo is waarbij advies nodig is waarom wordt het dan bij een drogisterij verkocht en niet bij een speciaalzaak. Zodat je goed geadviseerd kan worden.

MeesMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 07:34

Mytens schreef:
Ik ben blij met mijn Syoss shampoo,voor lang en kwetsbaar haar, maar ik vind STEEDS de reactie van Syoss zelf hier wel erg apart.
Als het blijkbaar zulke aparte shampoo is waarbij advies nodig is waarom wordt het dan bij een drogisterij verkocht en niet bij een speciaalzaak. Zodat je goed geadviseerd kan worden.

Geheel mee eens, bovendien ga ik niet bellen naar een bedrijf dat me advies gaat geven over spul waar ik al zoveel slechte reacties over heb gehoord. Ik vond die haarlak al duur genoeg, laat staan ook nog telefoonkosten!

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 07:38

Simoontjeh schreef:
Mytens schreef:

Geheel mee eens, bovendien ga ik niet bellen naar een bedrijf dat me advies gaat geven over spul waar ik al zoveel slechte reacties over heb gehoord. Ik vond die haarlak al duur genoeg, laat staan ook nog telefoonkosten!

:j

urbanmove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 08:23

uhm na al die berichtjs gelezen te hebben( neeee niet allemaal) ben ik er toch maar over aan t denken mijn voorraadje shampo weg te gooien. T prul is nog "duur" ook he !

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 08:29

urbanmove schreef:
uhm na al die berichtjs gelezen te hebben( neeee niet allemaal) ben ik er toch maar over aan t denken mijn voorraadje shampo weg te gooien. T prul is nog "duur" ook he !

Ik zit nu inderdaad ook een beetje van uhhhhh oké?! >;)

@Syoss; Voor de mensen die last hebben gekregen van droog en onbehandelbaar haar door Syoss, gaan jullie die tegemoetkomen in de kosten ofzo? Deze vraag komt voort uit een Syoss account op Bokt(een paardenforum en geen shampooforum)

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 08:30

Ik heb het 1 keer gebruikt. En wat een troep. Mijn haar werd heel droog en stug en uitkammen was een hel. Ook werd mijn hoofdhuid heel droog en leek het wel een sneeuwlandschap als ik mijn handen door mijn haar haalde. Ik gebruik nu shampoo van inecto,met cocos, die ruikt echt heerlijk en werkt ook echt goed.

Nee sayos komt er hier niet meer in!

Syoss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 08:51

_danieke_ schreef:

Hoi _danieke_,

Ik las dat je jeuk van de haarverf hebt gehad ? Dat is inderdaad vervelend… fijn om te lezen dat het inmiddels is opgelost.
Wij hopen inderdaad dat mensen ons bellen, mochten ze behoefte hebben aan verdere informatie. Wij zijn hier alleen om
vrijblijvend advies en tips te geven, en iedereen is uiteraard vrij om de shampoo te gebruiken die hij of zij wil.

Groet,
Dorte
SYOSS Service

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:01

nouja advies is een groot woord vind je niet,

hoi.. vervelend dat je ...
Zou je hierover contact met ons op willen nemen ? ( t. 030 607 3650 of info.cosmetics@henkel.com )

Groet,
Dorte
SYOSS Service

Syoss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:37

_danieke_ schreef:

Groet,
Dorte
SYOSS Service

Hoi Danieke,
Soms kan een advies online inderdaad moeilijk zijn. Waar ik kan, zal ik advies geven.
Anders is bellen of mailen uiteraard de optie, omdat we in sommige gevallen wat uitgebreider informatie
nodig hebben, om een goed advies kunnen te geven.
Je kan natuurlijk ook op deze site : http://www.haarconsument.nl veel informatie vinden.

Groet,
Dorte
SYOSS Service

urbanmove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:40

Syoss schreef:
_danieke_ schreef:

Groet,
Dorte
SYOSS Service

Hoi Danieke,
Soms kan een advies online inderdaad moeilijk zijn. Waar ik kan, zal ik advies geven.
Anders is bellen of mailen uiteraard de optie, omdat we in sommige gevallen wat uitgebreider informatie
nodig hebben, om een goed advies kunnen te geven.
Je kan natuurlijk ook op deze site : http://www.haarconsument.nl veel informatie vinden.

Groet,
Dorte
SYOSS Service

Geen informatie nodig over een slecht shampo -O- syoss--> in de prullenbak
en ff de niet bokkers waarschuwen ..... O:)