Ik heb overigens nog nooit een zwangerschapstest of map hoeven halen, heb gelukkig nog nooit zo erg in die stress hoeven zinnen. Heb wel eens van een vriendin gehoord hoeveel stress dat met zich meebrengt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bij alle anticonceptie hoor je wel eens horrorverhalen (Ariebombarie
) helaas.... De pil was voor mij geen optie vanwege mijn darmproblemen (dan zou het nog veel onbetrouwbaarder zijn.. )SSDesign schreef:Maar ik vraag me af... Stel je slikt de pil en je word zwanger, maar blijft ongesteld. Dat merk je dan toch niet? (zal het hele probleem wel zijn)
Kan het ook zijn dat een pil niet sterk genoeg is of niet werkt voor je?
Daarom is 't dus ook niet verkeerd om zo nu en dan eens een testje te doen.
Een vriendin van me waar 't kindje wel welkom is was 18 weken toch ze erachter kwam, zij was ook gewoon ongesteld geworden
SSDesign schreef:Maar ik vraag me af... Stel je slikt de pil en je word zwanger, maar blijft ongesteld. Dat merk je dan toch niet? (zal het hele probleem wel zijn)
hanny_jelke schreef:SSDesign schreef:Maar ik vraag me af... Stel je slikt de pil en je word zwanger, maar blijft ongesteld. Dat merk je dan toch niet? (zal het hele probleem wel zijn)
de pil zorgt er voor dat je ongsteld blijft.
waar door werkt de pil niet.
kan meer dere redens hebben.
-je hebt hem al heel lang (aantal jaren) en je lichaam is er niet meer gevoelig voor is.
-je bent aan de diaree dan werkt de pil mider goed (hoe het kan weet ik niet)
-antibiotica
er zullen nog wel meer redeens zijn maar die weet ik niet
Helaas vaak genoeg meegemaakt afgelopen jaar dat ik ongesteld werd terwijl mijn stopweek nog niet was. (regelmatig antibiotica geslikt en veel ziek geweest)
Normaal wordt ik ongeveer de 4e/5e dag van m'n stopweek ongesteld maar inmiddels moest ik alweer beginnen aan mijn nieuwe strip. Al met al heb ik heel de test niet gedaan, ik bleef het maar uitstellen (wilde het niet thuis doen met mijn ouders erbij en ook niet als de ouders van mijn vriend thuis waren), uiteindelijk werd ik gewoon ongesteld. hanny_jelke schreef:helaas weet niet iedereen dat.
en denk dan dat het nog steeds veilig is :S
achja zo leren we van onze fouten
zelfde liedje voor overgeven.
KBTP schreef:hanny_jelke schreef:helaas weet niet iedereen dat.
en denk dan dat het nog steeds veilig is :S
achja zo leren we van onze fouten
Ja bij de pil denken inderdaad veel meiden dat ie gewoon altijd safe is! Terwijl je toch best goed moet opletten, wat kan lijken op een dagje diarree kan de pil ten schade brengen.zelfde liedje voor overgeven.
Ik moet zeggen ik heb een pil waar een hele goede bijsluiter bijzit en waar ik ook zeer tevreden mee beng
en krijg geen nieuwe want heb een spiraal die mag macimaal 5 jaar blijven zitten
lesilla schreef:Op internet zijn de meeste bijsluiters gewoon te vinden
?
Nu kan ik het wel loslaten & ga ik er maar vanuit dat er geen ongewenste zwangerschappen plaats vinden....
Hier weet ik héél zeker dat het kind er dan ook niet zou komen, de relatie waar ik in zit is nu niet bepaald stabiel te noemen, middelen heb ik er zelf ook niet voor (zit nog in mn eerste jaar opleiding, thuis situatie ook verre van ideaal), kortweg; zou zo'n kind niks te bieden hebben.
Boemklatsch schreef:Ik heb een spiraaltje, en wordt dus ook niet meer ongesteld. Moet zeggen dat ik op het begin echt wel eens in de stress heb gezeten, dan ging ik er over nadenken en kreeg ik het weer te pakken hoor...Nu kan ik het wel loslaten & ga ik er maar vanuit dat er geen ongewenste zwangerschappen plaats vinden....
Hier weet ik héél zeker dat het kind er dan ook niet zou komen, de relatie waar ik in zit is nu niet bepaald stabiel te noemen, middelen heb ik er zelf ook niet voor (zit nog in mn eerste jaar opleiding, thuis situatie ook verre van ideaal), kortweg; zou zo'n kind niks te bieden hebben.
KBTP schreef:Boemklatsch schreef:Ik heb een spiraaltje, en wordt dus ook niet meer ongesteld. Moet zeggen dat ik op het begin echt wel eens in de stress heb gezeten, dan ging ik er over nadenken en kreeg ik het weer te pakken hoor...Nu kan ik het wel loslaten & ga ik er maar vanuit dat er geen ongewenste zwangerschappen plaats vinden....
hè wat vervelend.
Belachelijk eigenlijk als ik het zo lees....
hanny_jelke schreef:voor je huid?????????????
die ken ik niet