dichtklappen bij een gesprek *update pag 5*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

yaelx

Re: dichtklappen bij een gesprek *update pag 5*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 19:59

Lieverd ik ben er voor jou!
Wat er ook gebeurt, ik zalje nooit in de steek laten

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-11 19:59

yaelx schreef:
Lieverd ik ben er voor jou!
Wat er ook gebeurt, ik zalje nooit in de steek laten

dankje meiss. <3
geld ook voor jou he'.

Xreneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 20:01

Lieverd.!
ik zal er altijd voor je zien je kan me bellen op komen zoeken alles ik doe er echt alles aan om je te helpen.
er komt een dag en dan denk je terug aan deze tijd en dan heb je alles gehad dat weet ik zeker want ik vertrouw in je!
en dan dansen we samen een rondje! <3

RianneRianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 20:01

ik ben trots op je meis! je hebt al hulp gezocht, dus nu doorzetten. we zijn er voor je! <3

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-11 20:06

Xreneee schreef:
Lieverd.!
ik zal er altijd voor je zien je kan me bellen op komen zoeken alles ik doe er echt alles aan om je te helpen.
er komt een dag en dan denk je terug aan deze tijd en dan heb je alles gehad dat weet ik zeker want ik vertrouw in je!
en dan dansen we samen een rondje! <3

aaah dankje schat, geld ook voor jou he.
ja hoop dat ik ooit goed erop terug kan kijken. :j

RianneRianne schreef:
ik ben trots op je meis! je hebt al hulp gezocht, dus nu doorzetten. we zijn er voor je! <3

dankje. <3

Eva_Jameson

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 20:12

Vooral lekker dingen blijven neerzetten als het oplucht/je goed doet!

Ja denk dat het wel normaal is dat je ergens ook niet beter wilt worden. Je kan je eigenlijk een leven zonder lastig meer voorstellen en je bent natuurlijk bang dat je in jouw ogen weer te dik wordt, maar dat zal reuze meevallen want ze gaan je ook leren goed/gezond te eten. En je was al helemaal niet dik toen ik je leerde kennen en je die ES nog niet had!

Je bent echt een toppertje en ik doe er alles aan om jou te helpen. Echt no matter what! :+:

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 22:20

susannex schreef:
ik wil beter worden maar ergens ook niet.. geen idee waar het vandaan komt, is dat normaal?

Ik zou je niet kunnen vertellen of het normaal is, maar kan je wel zeggen dat ik het helemaal herken.
Ergens wil ook ik beter worden, maar er blijft een deel van me dat zich daar tegen verzet. Mijn ziekte is een deel van m'n leven geworden, dat ik ook niet kwijt wil. Het kan ook een manier zijn om geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen (want dat moet je wel op het moment dat je een behandeling aan gaat bijv.)
Ook ik weet het niet, en worstel hier op 't moment erg mee.

Heel veel sterkte de komende tijd, het is nou eenmaal heel moeilijk. Als er ook maar iets is wat ik kan doen, zeg het alsjeblieft :)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-11 22:34

Eva_Jameson schreef:
Vooral lekker dingen blijven neerzetten als het oplucht/je goed doet!

Ja denk dat het wel normaal is dat je ergens ook niet beter wilt worden. Je kan je eigenlijk een leven zonder lastig meer voorstellen en je bent natuurlijk bang dat je in jouw ogen weer te dik wordt, maar dat zal reuze meevallen want ze gaan je ook leren goed/gezond te eten. En je was al helemaal niet dik toen ik je leerde kennen en je die ES nog niet had!

Je bent echt een toppertje en ik doe er alles aan om jou te helpen. Echt no matter what! :+:

ja idd ben hier zo 'aan gewend'.
ja daar ben ik echt bang voor..

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-11 22:35

Safiera schreef:
susannex schreef:
ik wil beter worden maar ergens ook niet.. geen idee waar het vandaan komt, is dat normaal?

Ik zou je niet kunnen vertellen of het normaal is, maar kan je wel zeggen dat ik het helemaal herken.
Ergens wil ook ik beter worden, maar er blijft een deel van me dat zich daar tegen verzet. Mijn ziekte is een deel van m'n leven geworden, dat ik ook niet kwijt wil. Het kan ook een manier zijn om geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen (want dat moet je wel op het moment dat je een behandeling aan gaat bijv.)
Ook ik weet het niet, en worstel hier op 't moment erg mee.

Heel veel sterkte de komende tijd, het is nou eenmaal heel moeilijk. Als er ook maar iets is wat ik kan doen, zeg het alsjeblieft :)

ja inderdaad, het is een deel van je geworden wat je dan misschien/dan ineens uit handen geeft..
dankjewel, als er ook iets is wat ik voor jou kan doen moet jij het ook zeggen he. :j

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 22:39

:) Thx. Ik stuur plaats binnenkort wel weer eens een upje in het depressietopic denk ik.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-11 22:42

alsjeblieft, aaah oke is goed doe dat.
ik ga proberen te slapen voor zover ik kan slapen/me maag mee wilt werken..
zal morgen wel even vertellen hoe ik heb geslapen maar dat is pas na 17:15 ongv. moet tot dan stage lopen pfft.

:wave:

RianneRianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:44

heb je vandaag wel goed geslapen suus??

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-11 17:49

RianneRianne schreef:
heb je vandaag wel goed geslapen suus??

ging wel, het rare is dat ik soms gewoon niet meer kan herinneren hoe ik heb geslapen.
waarschijnlijk omdat er dan teveel in me omgaat.
weet wel dat ik 1/2 x wat langer wakker ben geweest en niet goed opnieuw in kon slapen.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-11 17:51

vandaag weer voor eerst echt aan de slag gegaan (stage) na 1 week rust weer door ineens weg te vallen.
ben echt moe, ga moe naar bed en sta weer moe op.. word er onderhand echt gek van.. val soms gewoon ineens bijna inslaap.
nu weer knallende hoofdpijn en beetje duizelig van moe zijn.. en ben ook nog steeds niet ongesteld.. weet nu helemaal niet meer zeker wanneer ik gestopt ben met de pil, me moeder zegt maandag/dinsdag en ik zaterdag/zondag. Naja ik wacht dan nog wel even tot maandag/dinsdag en anders ben ik dus niet ongesteld geworden.
Nu weekend, daar was ik wel echt aan toe ookal heb ik hele week rust gehad en alleen vandaag gewerkt en gister die diagnose gehad ik ben nu al weer heel moe..

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 18:36

vandaag was een rot dag. ;(

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:43

Wat is er meis? :oo

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 18:46

vanmorgen ruzie met me moeder.. ik had volgens haar de pillen vanwege haar moeilijk stoelgang door een operatie haar laxeer spul gejat, heb ik echt niet gedaan en ik loog zei ze.
ik lieg blabla en ben zo boos en verdrietig geworden..
ze zat de hele tijd rot opmerkingen te maken ja zet die knop nou is om, ga is beter eten en als je nou kinderen wilt moet je maar is normaal gaan eten ga zo maar door.
toen zag ik dat meisje lopen die zo dun was waar ik toen zo van schrok en nu zag ik haar weer en toen voelde ik me zo naar, ik wil ook zo mooi dun zijn en ineens schrok ik zo van mezelf.. zo ben ik nooit geweest.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:49

:(:)
meisje meisje... Ik denk dat je moeder niet meer weet, hoe ze tot je doordringt...

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 18:49

hoebedoel je?

RianneRianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:50

ja dat denk ik idd ook.. ze wil je helpen. weet alleen niet meer hoe. en dan gaat ze vanalles proberen.
wel rot dat ze je niet geloofde natuurlijk.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 18:52

RianneRianne schreef:
ja dat denk ik idd ook.. ze wil je helpen. weet alleen niet meer hoe. en dan gaat ze vanalles proberen.
wel rot dat ze je niet geloofde natuurlijk.

ja ik wil echt normaal eten maar ik voel me er gewoon niet fijn bij.
ben er zo moe van, probeer het op elke manier uit te leggen en de ene keer snapt ze het en dan ineens BAM weer niet..
is gewoon zo moeilijk.. ik heb die dingen niet gejat.
en ik moet werk gaan zoeken en alles zelf maar werken voor alles.. als ik zeg dat ik werk ga zoeken zegt ze ja dat kan je nu nog niet aan pff snap haar gewoon niet.
ik doe echt me best maar alles trapt me nu gewoon de grond in.

Eva_Jameson

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 20:25

Je moeder begrijpt je niet en dat is lastig.. Ze ziet jou hier ook aan onderdoor gaan en dat is heel moeilijk voor haar. Neemt niet weg dat het rotopmerkingen zijn, maar ze weet ws niet hoe ze anders tot je door moet dringen.

Dat je normaal wilt eten is wel een goed teken. Dat je je er niet fijn bij voelt is echt je ziekte..

Zou geen werk gaan zoeken nu als je al zo moe wordt van school/stage trek je werk ook niet.

Probeer in jezelf te blijven geloven meis je kan dit echt wel! Je zegt zelf dat je je best doet en meer dan dat kan je echt niet doen!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 20:46

nou zo dringt ze (zeker) ook niet tot me door.
normaal wil ik wel eten, maar ergens ook niet.
nee ik ga ook geen werk zoeken, dat zou/trek ik echt niet.

ik geloof niet in mezelf of wat dan ook.
doe nooit iets goed, niks waard, jongens zien me nooit staan, etc.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 09:00

Suus, je kijkt de verkeerde kant op... Als je in jezelf geloofd, zien er zoveel mensen je staan! Dan kijk je trots voor uit, dan straal je, en trek je mensen aan.
Nu is het allemaal twijfel, wil ik wel of wil ik niet, je kijkt constant van links naar rechts, maar niet naar voren. Daardoor lijkt het als of mensen je niet zien staan...

:(:)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 12:50

Ja ik weet het echt waar, maar het moeilijk is dat ik niet in mezelf kan geloven.

pff wat een baggere rot nacht.