Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Xreneee schreef:Lieverd.!
ik zal er altijd voor je zien je kan me bellen op komen zoeken alles ik doe er echt alles aan om je te helpen.
er komt een dag en dan denk je terug aan deze tijd en dan heb je alles gehad dat weet ik zeker want ik vertrouw in je!
en dan dansen we samen een rondje!

RianneRianne schreef:ik ben trots op je meis! je hebt al hulp gezocht, dus nu doorzetten. we zijn er voor je!
susannex schreef:ik wil beter worden maar ergens ook niet.. geen idee waar het vandaan komt, is dat normaal?
Eva_Jameson schreef:Vooral lekker dingen blijven neerzetten als het oplucht/je goed doet!
Ja denk dat het wel normaal is dat je ergens ook niet beter wilt worden. Je kan je eigenlijk een leven zonder lastig meer voorstellen en je bent natuurlijk bang dat je in jouw ogen weer te dik wordt, maar dat zal reuze meevallen want ze gaan je ook leren goed/gezond te eten. En je was al helemaal niet dik toen ik je leerde kennen en je die ES nog niet had!
Je bent echt een toppertje en ik doe er alles aan om jou te helpen. Echt no matter what!
Safiera schreef:susannex schreef:ik wil beter worden maar ergens ook niet.. geen idee waar het vandaan komt, is dat normaal?
Ik zou je niet kunnen vertellen of het normaal is, maar kan je wel zeggen dat ik het helemaal herken.
Ergens wil ook ik beter worden, maar er blijft een deel van me dat zich daar tegen verzet. Mijn ziekte is een deel van m'n leven geworden, dat ik ook niet kwijt wil. Het kan ook een manier zijn om geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen (want dat moet je wel op het moment dat je een behandeling aan gaat bijv.)
Ook ik weet het niet, en worstel hier op 't moment erg mee.
Heel veel sterkte de komende tijd, het is nou eenmaal heel moeilijk. Als er ook maar iets is wat ik kan doen, zeg het alsjeblieft
Thx. Ik stuur plaats binnenkort wel weer eens een upje in het depressietopic denk ik.

RianneRianne schreef:ja dat denk ik idd ook.. ze wil je helpen. weet alleen niet meer hoe. en dan gaat ze vanalles proberen.
wel rot dat ze je niet geloofde natuurlijk.