Net een kwartier gesprongen, was weer de eerste keer, maar hielt het toch een kwartier achter elkaar vol... dus zonder pauzes! =D super blij ben ik... Morgen meer!
@Alou, balen van je middenvoetbeentjes... das geloof ik heel pijnlijk, niets aan te doen?
ja dit wil ik ook doen, ga morgen direct een springtouw kopen. Intersport las ik ergens? of zijn er ook andere winkels anders moet ik naar de stad.
Alleen ik moet het buiten doen, ziet er wel knullig uit hihi en het is koud! binnen is er opzich wel genoeg ruimte maar daar zullen de buren niet blij mee worden hihi Ben benieuwd hoelang ik het kan volhouden.
Deliana27
Geplaatst: 24-02-11 12:28
maakt het uit wat voor springtouw je hebt ? Je kan toch ook gewoon een touw gebruiken en daar mee springen ? Echtt een grappig idee. hahaha
doriss
Geplaatst: 24-02-11 12:33
Deliana27 schreef:
maakt het uit wat voor springtouw je hebt ? Je kan toch ook gewoon een touw gebruiken en daar mee springen ?
Jahoor! Ik spring ook met een gewoon touw, het hoef echt geen officieel springtouw te zijn (want zeg nou zelf, wat is het grote verschil )
Ik heb hem net gekocht, ga het zo even omdoen, er zit een hele gebruiksaanwijzing bij waarbij het trainingprogamma ook word uitgelegd, heel handig. Hij begint automatisch bij A, en hij zal ook automatisch telkens een niveau hoger gaan ofzo. Ben benieuwd!
Springtouw ook gekocht, maar met begin met de buikspiergordel, ben toch wel heel benieuwd ernaar. (wel even navelpiercing uitdoen, anders kan je verbranding krijgen oid )
Nah ik heb gelijk een sixpack jongens hihi nee, ik voelde het wel zeker, en vraag me af in hoeverre die je lichaam nou echt goed traint. Op een gegeven moment voelde het ook gewoon lekker aan haha
Hoezo vind jij het bullshit? Had hem net gebruikt, maar hoe hoger die intensiteit, hoe meer je ervan voelt, had hem op 14 staan (van de 40, moet je nagaan hoe hard dat ding kan) en toen voelde ik het toch aardig samentrekken. Buikspiergordels is ook niet om een hele training te vervangen, staat ook in de gebruiksaanwijzing, je krijgt niet een heel sixpack door dat je dat ding gebruikt, maar het helpt blijkbaar wel voor een strakkere huid, nouja voor die 25 euro wil ik het dan wel even proberen. Ik ben namelijk niet echt van de buikspieroefeningen, heel soms doe ik het, maar het is niet echt iets voor mij dus ik ben wel benieuwd wat dit dan kan doen.
ik vind gewoon buikspier training ook echt helemaal niks. Heb liever zo'n aparaat die zoiets doet hahaa. kost minder werk! Maar zou je buikspieren toch ook wel meewerken bij het touwtje springen ?
Je gelooft toch niet serieus dat een apparaatje je buikspieren traint terwijl jij lui op je reet zit? Dan ging er niemand meer naar de sportschool. Dat ding werkt echt niet hoor