Je krijgt geen bloemetje maar wat troosteten van me:

Sterkte met de revalidatie meis, ik ben blij te lezen dat je zo strijdvaardig bent

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Ik was ook enorm geschrokken toen ik het hoorde Ayasha, en nu schrik ik eigenlijk nog meer, nu ik lees dat je er dus gewoon ook 4 dagen mee rond hebt gelopen. Ik had niet lang daarvoor pb contact met je, en je verheugde je zo op je nieuwe auto, eindelijk een veiligere auto. En dan gebeurd er op dat moment dus iets waar je zo machteloos in staat.
Ik wens je heel veel succes met je revalidatie, en ik hoop dat je de artsen en geleerden nog meer versteld zal doen staan.
Ayasha schreef:phormicola schreef:Wat was je aan het doen toen het gebeurde? Weet je nog hoe je je voelde er vlak voor? Sorry hoor, maar ik ben eigenlijk ook heel erg nieuwsgierig
ik heb 's maangags mijn nieuwe auto opgehaalt en toen had ik hoofdpijn maar was ook ongesteld dus heb me er geen vragen bij gesteld, dinsdag moest ik braken maar had vrij vettig gegetendus wederom geen vragen bij gesteld, achteraf gezien idioot ma goed Mijn vader zei hier vorige week dat ik scheef glimlachte die dinsdag maar dat t zo snel ging dat ie niet zeker was of ie 't juist gezien had. Woensdag heb ik me ziek gemeld op mijn werk omdat t echt niet ging, vrijdag was ik zo beroert en uitgedroogt van het braken dat ik niet meer op mijn benen kon staan, mijn ex heeft me naar de dokter gedragen en die zei 'zorgen dat je op spoed bent, dit is geen gewoon griepje.' Dus met brief van dokter naar spoed en daar zagen zemeteen dat 't goed mis zat. eerst dachten ze hersenvlies-ontsteking maar één arts zei 'dit is geen hersenvlies ontsteking...' en op de MRI zagen ze dus een bloeding van ongeveer vier dagen oud. (maandag dus).
het weekend was ik nog volledig bij, heb nog gepraat enz (en gezegd dat een bloeding iets voor oude mensen is, ik geloofde het niet.![]()
neuroloog eei dat alls ie me maandag niet zelf had gehoord, hij het niet geloofd had. Helaas heeft het gedroogde bloed voor ee soort ontstekingsreactie gezorgt, mijn hersenen zijn gaan zwellen en dinsdag zakte ik steeds weg naar coma, en toen hebben ze met spoed geopereerd .