De weegschaal is inmiddels de deur uit! Moet eerlijk zeggen dat ik het eng vind maar ook wel een manier van rust voel, heel vreemd. Ik denk dat het gewoon even moet wennen en ik moet leren vertrouwen dat ik niet steeds op dat ding hoef te staan. Over een week of 2 wil ik wel weer een keertje wegen
Ik ben gisteren de hele dag in touw geweest en m'n benen waren s'avonds echt kapot
Ik ga de aankomende 2 dagen dus even bewust niet sporten en even uitrusten. Ik denk dat het wel even nodig is. @Lestria: Zou je misschien wat meer symptomen kunnen beschrijven?
al denk ik eigenlijk niet dat ik het in die hoek moet zoeken. Voel me verder ook niet ziek maar gewoon heel snel erg slap.
Over Yvonne Lemmers en Dr Frank lees ik nu wel tegenstrijdige berichten dus ik ga even verder inlezen.
Iemand kwam ook met het Atkins dieet en dat lijkt me ook interessant. Heeft iemand daar ervaringen mee?
@Janouk, Curacao zou lekker zijn maar helaas staat mijn portemonnee dat niet toe
Ik ga van de zomer wel weer heerlijk anderhalve week naar Zwitserland
Spiermassa is nog altijd zwaarder dan vet... heb je niet gewoon meer spier dan gebruikelijk bij jouw gewicht/postuur?
). Merkte het zelf vooral aan heel stabiel gewicht ondanks veel trainen (fitness, wielrennen, joggen) en daarnaast ongelofelijk veel pleziersport (beachvolley, watersport, basketbal). Conditie werd in die tijd ook niet beter, veranderde letterlijk van de ene dag op de andere dag - ineens kon ik wél een paar km strand meepakken in m'n regelmatige looprondje en verloor daarbij niet veel tijd..
Zou eens kijken of je meer afwisseling in het type belasting kan inbouwen of dat je misschien anders kan belasten (hometrainer hoog genoeg? enz.).
Sportte indertijd niet zo heel veel, maar ook in die tijd daalde m'n vetpercentage en steeg m'n spiermassa - voedsel dat erin ging was dus blijkbaar nodig!