Maar jij heb het wel zwaar gehad zeg dan is het bij mij nog wel flot gegaan voor de 1e
Heb ook een ruggenprik gekregen maar zou het ook zo weer over doen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wendy schreef:Heerlijk leesbaar verhaal, complimenten!
Maar je afsluiting geeft de vlaag van verstandsverbijstering goed weer: je zou het zo weer doen. Das mooi, maar mij niet gezien!
Mindfields schreef:Ja sommigen krijgen weeen en hebben binnen een uur een beeb! Ikku nie![]()
Ons kereltje heet Sam
MISTRAL94 schreef:PARDON?! de volgende????? hallo hey kom op zeg.....Wat omschrijf je het komisch, wanneer komt de volgende met wederom een verslag?
Mooi kereltje, toch niet alle moeite voor niets.
Ik ben uiteindelijk 24 uur bezig geweest met hele heftige weeen die om de minuut kwamen maar ook zonder vorderende ontsluiting. Wat een teleurstelling werd het uiteindelijk toen ze besloten hadden dat het een keizersnede werd. Op dat moment ben je blij en opgelucht, het einde kwam in zicht. Maar na die tijd voelt het als falen, al heel lang bevallen vrouwen op de natuurlijke weg maar ik kon het weer niet voor elkaar krijgenKortom voorlopig blijft het voor mij bij 1, ze is alweer bijna 6 jaar oud
Moll schreef:MISTRAL94 schreef:Wat is je probleem?
hahaha niks hoor , papa vind 1 genoeg
MISTRAL94 schreef:Moll schreef:hahaha niks hoor , papa vind 1 genoeg
Ik denk krijg nou wat, wat zeg ik verkeerd ik meende gelezen te hebben dat ze het zo over zou willen doen
![]()
Maar we kunnen wel meer van dit soort verhalen gebruiken hier op bokt. Alhoewel op dat moment zie je de humor er niet van in is mijn ervaring
svdijk schreef:ik zie hier nog meer drama-gevallen, en ik snap echt niet dat men kan zeggen het zo nog een keer over te doen....
ik heb schijnbaar echt een simpele bevalling gehad maar noooooooooooo way dat ik er nog één zou willen.
brrrrr hahaha