[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:06

ciska_sando schreef:
hij voelde er nauwelijks wat van.. en ex:P absoluut geen vriend:P

Ooo sorry! Krijg je van het te snel lezen, haha!

Galeobdolon

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:08

geen probleem:) ik heb net een schets van mn idee gemaakt, krijg m alleen niet op de computer..

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 20:47

In het vorige topic was er iemand met een liptattoo :j Vrij in de laatste pagina's volgens mij :j

Wat ga je laten zetten Kaan? :D En is het je eerste?

edit: even voor je gezocht, het is bokker svdijk86 :)
Pagina 96 van het vorige topic http://94.100.113.14/901250001-90130000 ... _4D8R.jpeg

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:02

Brrrr. Lip tattoo.... vind het niets. :=

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:12

Onee die bite me is niet echt mijn ding haha :D

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:16

Ik meld me ook maar weer eens!
Heb inmiddels al een half jaar m'n tattoo, op m'n linker pols (aan de zijkant, als je vanaf je pink naar beneden gaat)
Dit is de duidelijkste foto die ik nu even kon vinden: http://i48.photobucket.com/albums/f213/ ... C_0643.jpg

Zit er over na te denken om het woord 'Keluarga' te laten zetten, maar wil echt goed nadenken over de plek en het lettertype.

Voor iedereen die een tattoo op de zijkant van zijn/haar voet heeft staan, is dat bij jullie erg vervaagd? Een vriendin van mij heeft een tattoo van haar knie tot haar hiel, maar waar haar schoen zit is hij een beetje gaan vervagen..

jumpingxgirl schreef:
jumpingxgirl schreef:
Hallo,
Wat een gave tattoo's komen hier langs!!
Maar wie kan mij een goede tattooshop in de buurt van limburg aanraden me tekening is klaar hij komt op me voet alleen wil ik nu een aantal shops bezoeken.
Ik ben er al bezig vanaf oktober vorig jaar met het ontwerp en de plek maar nu zoek ik nog een goede tattoshop dus welke raden jullie aan?
Ik wil best ook nog wel eindje voor rijden voor een goede shop! :o

Niemand die mij kan helpen?

In Valkenburg zit een goede: South Side tattoo! Heb ik zo'n half jaar terug die van mij ook laten zetten, mijn zus en haar ex 1,5 jaar terug ook. Zeker een aanrader :)

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:13

Even offtopic.. ismay heb je nou een pukkelpop festival bandje om ? :P

Vind je tattoo mooi subtiel en op een mooie plaats!

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:52

_Ismay__ schreef:
Heb inmiddels al een half jaar m'n tattoo, op m'n linker pols (aan de zijkant, als je vanaf je pink naar beneden gaat)
Dit is de duidelijkste foto die ik nu even kon vinden: http://i48.photobucket.com/albums/f213/ ... C_0643.jpg

Zit er over na te denken om het woord 'Keluarga' te laten zetten, maar wil echt goed nadenken over de plek en het lettertype.

Voor iedereen die een tattoo op de zijkant van zijn/haar voet heeft staan, is dat bij jullie erg vervaagd? Een vriendin van mij heeft een tattoo van haar knie tot haar hiel, maar waar haar schoen zit is hij een beetje gaan vervagen..

Niemand die mij kan helpen?

Wauw wat een mooie pelk voor een tattoo zeg die jij hebt :D
Ik heb een tattoo sinds november op mijn voet. Ik heb tot nu toe nog niet veel vervaagd. (kan natuurlijk altijd maar dit hangt per persoon af hoe snel dat gaat heb ik gehoord)

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:25

em_papillon schreef:
Even offtopic.. ismay heb je nou een pukkelpop festival bandje om ? :P

Vind je tattoo mooi subtiel en op een mooie plaats!

Haha ja! Pukkelpop 2008 (ook eentje van Pinkpop en Appelpop), zit er dan ook al een tijdje.. O:)

Dankjewel! Ben er zelf ook heel blij mee! Hoop alleen niet dat ik er later problemen mee ga krijgen met werk, hij is nét te lang voor een brede armband/horloge..

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:33

Ash_ schreef:
_Ismay__ schreef:

Ik heb een tattoo sinds november op mijn voet. Ik heb tot nu toe nog niet veel vervaagd. (kan natuurlijk altijd maar dit hangt per persoon af hoe snel dat gaat heb ik gehoord)

Dankjewel :D! En bedankt voor de informatie! Hoe vond jij het laten zetten zelf? Was het erg pijnlijk (heb me laten vertellen dat de voet een van de pijnlijkste plekken is, maar dat was volgens mij meer bovenop?) of kietelig? Ik kan er echt niet tegen als iemand aan m'n voet zit, dus dat wordt nog wat als ik 'm daar wil laten zetten.. :o

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:36

Ik heb hem op mijn voet laten zetten :)

zie je niet altijd, alleen in de zomer als je open schoenen aan hebt, of slippers.
kwam goed uit met mijn werk kan ik niet met open schoenen werken, dus heb ik er daar geen last van! :)

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:36

Ash_ schreef:
_Ismay__ schreef:

Dankjewel :D! En bedankt voor de informatie! Hoe vond jij het laten zetten zelf? Was het erg pijnlijk (heb me laten vertellen dat de voet een van de pijnlijkste plekken is, maar dat was volgens mij meer bovenop?) of kietelig? Ik kan er echt niet tegen als iemand aan m'n voet zit, dus dat wordt nog wat als ik 'm daar wil laten zetten.. :o[/quote]

hihi ik heb het gsiter laten zetten, deed behoorlijk zeer
hij zei ook dat ie precies bij t bot en spier zat :P

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:53

jumpingxgirl schreef:
Lotus83 schreef:
Wat is een eindje rijden?

Ik weet wel een heel goede shop, maar die zit in Hilversum :=

Haha dat is wel een heel eindje tot Rotterdam ongeveer.. ;)

Rotterdam zit een hele goeie, Moose!

Wel een wachtlijstje, maar dan heb je ook wat..

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 01:19

Ik ben zaterdag om 4 uur aan de beurt! Ga in Maassluis.
Plek ben ik nog niet 100% zeker van. Kijken waar hij het beste uitkomt.
Wordt of pols tot halverwege onderarm, of "bovenste" gedeelte onderarm tot ongeveer de helft.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 09:00

_Ismay__ schreef:
Dankjewel :D! En bedankt voor de informatie! Hoe vond jij het laten zetten zelf? Was het erg pijnlijk (heb me laten vertellen dat de voet een van de pijnlijkste plekken is, maar dat was volgens mij meer bovenop?) of kietelig? Ik kan er echt niet tegen als iemand aan m'n voet zit, dus dat wordt nog wat als ik 'm daar wil laten zetten.. :o

Tegen mij zeide ze juist dat de zijkant het pijnlijkste is (maar dat is denk ik per persoon verschillend) Bij mij deed het gedeelte tegen de onderkant aan van de voet behoorlijk zeer en ik moest ook echt even doorbijten. Ook aan de bovenkant had ik dat. Zijkant viel mee.
Maar echt het is de pijn meer dan waard als je het resultaat heb dat je wilde. :D

Ik kan er normaal ook niet tegen als iemand aan mijn voet zit maar heb mijn verstand op nul gezet en heb weinig last gehad ervan

jumpingxgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:25

dankje wel jaa was ook wel een beetje op internet aan het zoeken maar dan krijg je zoveel te zien dat je het gewoon allemaal niet meer weet haha en daarbij heb ik liever het te horen van mensen die er zelf geweest zijn en hoe die de tattooshop hebben ervaren.
Maar ik ga eens kijken naar de shops die jullie al gezegd hebben ;)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:38

Ik vind die liptattoo's best wel stoer eigenlijk :+

Heb nu al héél veel inspiratie plaatjes voor mijn toekomstige tattoo. Ben ook zelf een beetje aan het tekenen, maar dat valt nog niet mee _O-

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 20:42

hoihoi,

ik meld ook nog een keertje aan bij dit topic.. Heb er nu 3... eentje op mijn schouderblad ( chinees teken tijger), op mijn rechterbovenarm muziekbalk.. en nu mijn derde (gister gezet) op me onderarm.. een kip uit een ei.. dit heeft ook zeker een betekenis.. :o

Afbeelding

hij ziet er nog niet helemaal lkkr uit maar goed dat trekt gelukkig nog bij :D!!!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 20:50

ben wel heel benieuwd was er achter de kipe n het ei schuil gaat haha

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:35

Ik meld me ook weer even, heb drie tattoos: een muzieknootje op m'n pols, 'nullum desiderium' op de zijkant van m'n andere onderarm en het Chinese teken voor 'vriendschap' op mijn sleutelbeen.
De volgende wordt de naam van mijn paard in het Arabisch (het is een Arabier) op de zijkant van mijn voet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 22:21

Wat een schattig kip-met-ei kippie20. :) Erg origineel!

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 22:30

Heel leuk kippie20! Ik hoop wel dat je lijntjes nog helemaal rechttrekken, zet hier maar een foto als hij genezen is :D

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 09:08

BloemBloem schreef:
Mijn vriend is weer toegetakeld door de one and only Marshaha :+

Waar zijn de foto;s :D :))

Mijn papa heeft mijn camera even in bruikleen EN mijn laptop is gehemeld. Is toch wel erg hé

In de lip hebbik ook. Gewoon laten bijwerken idd

In Limburg.... Hihi
Stuur je ontwerp maar eens via pb dan zal ik eens kijken wie ik aanraad

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:41

haai,

de betekenis van mijn kippetje is als volgt.
ongeveer 12 jaar geleden begon mijn zus ineens met t volgende. Jou stephanie, maar dat kan niet want Step Hanie is mannelijk en dus noem ik jou stephkippie.. Sinds dien word ik door iedereen kip genoemd ( door mijn ouders, vrienden en familie)..
Toen ik een cadeautje mocht uitzoeken van mijn vriend zei ik; ik wil een tatoo van een kip.. En zodoende staat hij nu op mijn onderarm.

Ik ga er zeker weten een foto opzetten zodra het helemaal genezen is.. Maar ik denk wel dat ik nog een keertje moet omdat t lijkt of het gele niet zo goed heeft gepakt op sommige plekken... hihi.. Ik bloedde namelijk echt als een rund.. Maar goed dat doe ik pas als t volledig genezen is ;)..

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:44

ik vind het echt een super leuke betekenis :)) tattoo ziet er ook lekker speels uit