ciska_sando schreef:hij voelde er nauwelijks wat van.. en ex:P absoluut geen vriend:P
Ooo sorry! Krijg je van het te snel lezen, haha!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jumpingxgirl schreef:jumpingxgirl schreef:Hallo,
Wat een gave tattoo's komen hier langs!!
Maar wie kan mij een goede tattooshop in de buurt van limburg aanraden me tekening is klaar hij komt op me voet alleen wil ik nu een aantal shops bezoeken.
Ik ben er al bezig vanaf oktober vorig jaar met het ontwerp en de plek maar nu zoek ik nog een goede tattoshop dus welke raden jullie aan?
Ik wil best ook nog wel eindje voor rijden voor een goede shop!
Niemand die mij kan helpen?
_Ismay__ schreef:Ik meld me ook maar weer eens!
Heb inmiddels al een half jaar m'n tattoo, op m'n linker pols (aan de zijkant, als je vanaf je pink naar beneden gaat)
Dit is de duidelijkste foto die ik nu even kon vinden: http://i48.photobucket.com/albums/f213/ ... C_0643.jpg
Zit er over na te denken om het woord 'Keluarga' te laten zetten, maar wil echt goed nadenken over de plek en het lettertype.
Voor iedereen die een tattoo op de zijkant van zijn/haar voet heeft staan, is dat bij jullie erg vervaagd? Een vriendin van mij heeft een tattoo van haar knie tot haar hiel, maar waar haar schoen zit is hij een beetje gaan vervagen..
Niemand die mij kan helpen?
em_papillon schreef:Even offtopic.. ismay heb je nou een pukkelpop festival bandje om ?![]()
Vind je tattoo mooi subtiel en op een mooie plaats!
Ash_ schreef:_Ismay__ schreef:Ik meld me ook maar weer eens!
Heb inmiddels al een half jaar m'n tattoo, op m'n linker pols (aan de zijkant, als je vanaf je pink naar beneden gaat)
Dit is de duidelijkste foto die ik nu even kon vinden: http://i48.photobucket.com/albums/f213/ ... C_0643.jpg
Zit er over na te denken om het woord 'Keluarga' te laten zetten, maar wil echt goed nadenken over de plek en het lettertype.
Voor iedereen die een tattoo op de zijkant van zijn/haar voet heeft staan, is dat bij jullie erg vervaagd? Een vriendin van mij heeft een tattoo van haar knie tot haar hiel, maar waar haar schoen zit is hij een beetje gaan vervagen..
Wauw wat een mooie pelk voor een tattoo zeg die jij hebt
Ik heb een tattoo sinds november op mijn voet. Ik heb tot nu toe nog niet veel vervaagd. (kan natuurlijk altijd maar dit hangt per persoon af hoe snel dat gaat heb ik gehoord)
Ash_ schreef:_Ismay__ schreef:Ik meld me ook maar weer eens!
Wauw wat een mooie pelk voor een tattoo zeg die jij hebt
Ik heb een tattoo sinds november op mijn voet. Ik heb tot nu toe nog niet veel vervaagd. (kan natuurlijk altijd maar dit hangt per persoon af hoe snel dat gaat heb ik gehoord)
_Ismay__ schreef:Dankjewel! En bedankt voor de informatie! Hoe vond jij het laten zetten zelf? Was het erg pijnlijk (heb me laten vertellen dat de voet een van de pijnlijkste plekken is, maar dat was volgens mij meer bovenop?) of kietelig? Ik kan er echt niet tegen als iemand aan m'n voet zit, dus dat wordt nog wat als ik 'm daar wil laten zetten..
BloemBloem schreef:Mijn vriend is weer toegetakeld door de one and only Marshaha
Waar zijn de foto;s![]()