heb sinds 8 dagen dagelijks hoofdpijn
heb al twee keer de huisarts gebeld maar elke keer als ik bel hebben ze geen plek meer
en ze maken geen afspraak vooraf
dus kan niet vandaag een afspraak voor morgen maken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lous schreef:Bekijk eens een filmpje op youtube en let op wanneer de zwemmers adem halen. Dan kun je het beter zien dan dat we het hier uitleggen.

Jij?
Ik moet wel zeggen, het viel me de eerste keer tegen. Ik had echt zware armen na een half uurtje.
Wel langzaam opbouwen als je herstellende bent!

waardoor ik dan ontmoedigd word om s'avonds nog te gaan zwemmen
Sleeper schreef:Vanmorgen 45 min gezwommen. Een kwartiertje langer dan vorige week!
Annebe, wel slim om dat goed te leren met behulp van iemand op de kant. Zelf modder je vaak toch maar wat aan.
DDDMakkink, volhouden hoor! In het water voel je pijn veel minder. Je hoeft niet gelijk tig baantjes te zwemmen als je maar lekker beweegt zonder weerstand. Ik loop ook tussendoor stukjes, dan beweeg je net even anders.
Rody01, inderdaad misschien met iemand anders. Ik zelf heb expres voor zwemmen gekozen omdat ik dat echt leuk vind, en daardoor hou ik het vol. Naar een sportschool gaan zou voor mij een hele opgave zijn.
Eilandje, knap dat je je banen bij kan houden. Dat deed ik de eerste keer, de tweede keer zat ik steeds te denken hoeveelste is dit nou. Dus ik ben er maar mee gestopt