DDDMakkink schreef:kinderen van 13 met een i-phone of blackberry? daar gaan mijn oren al van klapperen
die krengen zijn heel duur en vaak hangt daar ook een pittig abbo aan vast.
dat zou ik mijn kinderen op die leeftijd niet geven.
als ze dat willen gaan ze er later maar voor werken.
onze zoon van 2,5 gaat om 19:00 naar bed
en onze dochter om 19:30
met een uitloop naar 20:00 ze hebben hun energie nodig om te groeien en zich te concentreren op school/speelzaal
hoe het straks zal gaan als de oudste naar de middelbare gaat weet ik nog niet
dat zie ik tegen die tijd wel.
mijn overbuur kinderen van 5 en 2 hoor ik s'avonds om half 10 nog
het is maar wat je als ouders wilt denk ik
ik heb liever uitgeruste vrolijke kinderen dan kinderen die zo moe zijn dat ze alleen nog maar kunnen hangen en huilen
Mijn zoon heeft mijn oude telefoon en hij heeft ook een oude blackberry (van mijn mans werk gekregen) liggen, maar die gebruikt hij niet. Hij heeft een sim-only abonnement (300 min/100smsjes voor 6,95) die ik voor hem betaal en hij is (tot nu toe) nog nooit buiten zijn abonnement gegaan (ik kan elk moment van de dag bekijken hoeveel hij nog over heeft).

voor een lekke band of een fietssleutel kwijt kunnen ze zelf bellen via de receptie) en onderweg... och, als het lang duurt bel je even naar waar ze vandaag kwamen, al vertrokken? Dan rij je ze op het stuk tegemoet en kom je ze ergens halverwege wel tegen met de fiets aan de hand hahaha.
) en eerst huiswerk dan hobby's, helpen met overhoren en noem maar op... Wrs. krijg ik voor straf een kind aan de drugs en een kind dat wegloopt met een vent van 45 
Of ik vis ze uit bed sochtends..
Mijn broertje van 10 kan dan weer wel heel goed tegen z'n slaap, net als ik
M'n ouders vroegen eerst ook altijd heel vaak: heb je al wel huiswerk gemaakt? Ja, moet je niet nog even leren? Tja, dat werkte bij mij juist averechts, zeiden ze niks, maakte en leerde ik alles, gingen ze er steeds naar vragen, deed ik gewoon geen flikker meer.. Is allemaal goed gekomen hoor, zit nog altijd op 't vwo.