XmissdaphX schreef:Goedemiddag
Ik heb zelf kalmeringsmiddel om in slaap te komen..
haaai daph!
ik ga ook maar is wat vragen voor het slapen..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XmissdaphX schreef:Goedemiddag
Ik heb zelf kalmeringsmiddel om in slaap te komen..
topsylover schreef:Haha inderdaad! Echt vreselijk irritant, als je eigenlijk iets belangrijks moet doen maar je alleen maar naar dat liedje kunt luisteren ofzo.![]()
Het is ook nog een wonder dat ik mijn havo heb gehaald! Gelukkig zit ik nu een jaartje thuis, waardoor ik me niet hoef te concentreren op huiswerk oid, maar ik ben wel bang voor volgend jaar, hoe ik dat ga doen op mijn MBO straks.![]()
Nu heb ik van mijn tante wat oefeningen mee naar huis gekregen om mijn concentratie te verbeteren. Ik moet elke dag me 8 minuten lang op een voorwerp concentreren en daarbij alleen maar op dát voorwerp. Ik mag dus alleen maar dat voorwerp zien en in mijn gedachtes hebben. 5 seconden gaat nog, 10 seconden wordt al moeilijk en 15 seconden later ben ik alweer een gesprek aan het voeren in mijn hoofd.![]()
Pff.. Ik blijf oefenen maar het is zó lastig.![]()
Ik heb vanmiddag ook even een verhaaltje naar mijn beste vriendin getypt, om mijn kant van het verhaal uit te leggen. Ik hoop dat ze het begrijpt en dat het weer goedkomt tussen ons.
niet fijn.. ja idd snap dat het lastig is..topsylover schreef:Hoof leegmaken werkt niet voor mij helaas.. Ik heb al een concentratievermogen van een vis, dus elke 3 seconden vliegt er weer een andere gedachte door mijn hoofd heen. Daarbij komen nog de gesprekken die ik met iedereen in mijn hoofd voer, én ik heb altijd een liedje in mijn hoofd.
LePapillon schreef:Ik loop stage bij een medisch kinderdagverblijf, eigenlijk tot juni. Maar neem nu time out..
Waar ga je stage lopen?

LePapillon schreef:Ja het is wel leuk! Het zijn kinderen met een achterstand in hun ontwikkeling, op gebied van taal en sociaal-emotioneel of met een stoornis.
Dus geen gehandidicapte kinderen. Dat is mijn werk haha!
Aah lief, de babygroep!
Als je niet zeker weet dat je het trekt, waarom ga je dan twee dagen stagelopen?
Moet dat?
Je kan zo meedoen aan popstars!