Miiej schreef:Hopen dat iemand deze vraag nog snel kan beantwoorden.
Spuit normaal rond 11 uur levemir maar heb bijna elke nacht hypo's nu heb ik met de verpleegkundige gesproken en nu wil ze dat ik s ochtends levemir ga spuiten.
Maar hoe pak ik dit aan aangezien ik dit vergeten te vragen ben.
S avonds nog een beetje spuiten en s ochtends een beetje of nu helemaal niks en s ochtend alles.
toen ik voor mijn pomp naar het ziekenhuis moest (zou de pomp dan krijgen) moest ik de helft spuiten de avond ervoor. Dus ik denk dat het overstappen zo ook zou kunnen gaan. Ik kom vaak met hypo's uit mijn bed 
zowiezo gaat het niet al te best
zit vaak op 28 gewoon omdat ik dan niet stoppen kan met eten en uiteindelijk dus niet voldoende insuline heb gespoten, het zit ook vaak tussen mijn oren dat ik honger heb, niet eens mijn lichaam die dan honger heeft, weet niet hoe ik dit kan gaan oplossen. Probeer mezelf zoveel mogelijk tegen te houden en vandaag ging het al redelijk, hoop dat het vooruit kan gaan 
Ik heb ook levemir en spuit het in mijn buik, omdat ik op mijn buik een beetje vet heb, mijn bovenbenen zijn alleen maar spier dus dat doet heel erg veel pijn en spuit het bloed er zowat uit als ik heb gespoten. Ook vormt zich er dan een hele harde bobbel.