Ten einde raad, altijd buikpijn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 13:10

Vervelend, ik weet hoe je je voelt, loop er nu ook al een week bij als halfzwanger..
Het is bij mij wel iets verbeterd sinds ik bij een elektro-accupuncturtist loop, geen erge krampen maar nog wel een vervelend gevoel een een opgeblazen buik.. Wat ik vooral niet moet doen is koffie drinken, dan ben ik na 10 minuten 24 uur vreselijk misselijk.

Succes ermee! en als je een oplossing vind hoor ik het graag! :')

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 18:25

Ik heb ook vaak buikpijn en opgeblazen buik,niet zo erg als sommigen hier beschrijven maar het is erg vervelend..Ik denk zelf als je de middeltjes van dokter gaat gebruiken(ze geven haast altijd hetzelfde terwijl ze niet eens precies weten wat het is),het op den duur alleen maar erger wordt..Movicolon is helemaal grote troep,maakt je darmen erg lui en spoelt alle goede bacterien weg waardoor je nog minder kunt verdragen aan je darmen..

Ik reageer ook erg sterk op voeding..Heb gisteren een Hamburger bij iemand gehad,en heb er weer behoorlijk last van(buikpijn,erg opgeblazen ect.)..Als je in een gewone supermarkt boodschappen doet en je kijkt op de ingredienten is het ook niet normaal wat er allemaal inzit aan vergif,niet normaal..Als ik alles zelf maak en altijd let op wat ik eet gaat het gelukkig beter..Helaas weet je als je ergens anders eet niet wat erin zit en krijg je vaak last,waardoor je niet ontspannen weg kan gaan..Ik heb in dit topic weer wat interessante sites voorbij zien komen en ga er zeker even op kijken..