het is ook echt een hele sterke doorzetter.. heerlijk ventje in al zijn doen en laten,mijn zus zal haar handen aan hem vol hebben straks haha vooral als hij gaat lopen denk ik..
Aaah wat super om te lezen dat het zo goed met hem gaat.
Ik moest wel verschikkelijk lachen om je post dat hij z'n hartmetersticker er af had getrokken, nu al een deugniet Dat wordt wat.... Heerlijk ventje om te zien, ik blijf nog even doorduimen voor een goede afloop, dat hij maar snel naar huis mag!!!
Dan is hij zeker wel sterk! Enya lag destijds gewoon maar plat te slapen, ik was al blij als ik haar wakker genoeg kon houden voor de voedingen (vandaar ook een tijd sondevoeding). Dus ook al bezorgt hij iedereen een schrik, ik vind het wel een heel goed teken dat hij gewoon wakker ligt te spelen!
Eilinora
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-11 11:45
dat is het zeker,hij ligt al de hele morgen lekker rond te kijken... hij beweegt zijn hoofd zelf en zijn armpjes en beentjes en kan zijn lijfje ook een beetje draaien
edit; en weer ligt hij met zijn hartsticker te spelen haha
zijn ogen gaan ook al goed open,hele grote ogen heeft hij!
begin volgende week gaan ze nog proberen zijn darmen er verder in te stoppen en dan is het nog afwachten tot hij zelf kan eten...als hij dat doet mag hij naar huis
hehe, verpleegster kreeg een douche, hehe (toen ik van Dylan beviel met een keizersnede kregen de gynae's ook een douche, ze hielden hem omhoog en hoe begon te plassen. mochten direct alles kuisen, lol)
zo dat is vroeg! ;O ik zelf ben 2 maanden te vroeg geboren en was ook zo klein, ben ik nu nog steeds. en moest gelijk in couveuse en alles. geniet lekker van die kleine
Gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws zeg. Die laatste foto zegt alles, wat een heerlijk ventje is het zeg!
Eilinora
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-11 12:16
ja he,vanmiddag ga ik weer naar hun toe om nieuwe foto,s te maken,dit keer zonder de beademing enzo eraan...
mijn zus heeft hem gisteren eindelijk vast mogen houden,pappa is vandaag aan de beurt (en hopelijk stiekem ik ook.. )
Laatst bijgewerkt door Eilinora op 12-01-11 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Floortje88
Geplaatst: 12-01-11 12:20
hey,
heb niet hele topic gelezen maar ikzelf ben ook 2 maanden te vroeg geboren. Heb ook lange tijd op ic gelegen en bij elkaar 3 maanden in het ziekenhuis..
gelukkig is het allemaal goed gekomen Geen operatie gehad hoor, dat niet. Maar wel lange tijd in kritieke toestand. Heb natuurlijk nog lang moeten aanhoren dat me ouders in een vreselijke stress periode zaten destijds, door mij :p Maar kwam allemaal goed
Heel veel sterkte!! En wat een mooie donkere ogen!!!