Trouwens meiden wat denken jullie, waar moet ik weer beginnen?? De laatste keer dat ik heb gelopen was in de eerste week van november Toen gewoon een zwaar loopje gehad van de 10 km Dutchrunners. Denk er aan 5 km onderhoud te gaan doen en daarna door met de 10 maar ik twijfel of de onderhoud ook al niet wat te veel is nu ik er al zolang uit ben??
Ik zou gewoon de 5 km onderhoud proberen, lukt het niet kun je altijd terug naar ergens in de opbouw naar de 5km Sak...
Heb voor morgen een rondje van 7 km uitgestippeld. Wil toch wat vaker wat langere afstanden lopen, maar door de bebouwde kom is het best lastig mooie rondjes uit te stippelen. Door de polder is het makkelijker, maar ja, dat durf ik niet in het donker...
Welkom Rat! Vind het grappig dat je nu in afval- en sporttopics een toeloop ziet... Toch veel goede voornemens dus... Maar we gaan jullie (proberen te) helpen om het vol te houden hoor, en het niet bij goede voornemens te laten...
De afval en gezond etentopics vliegen je hier idd om de oren nu op bokt.
Ik ben al zo vaak begonnen....t/m lesje 6... en dan......dan heb je het net even die dag te druk en ga je 'morgen' wel....die dus 3 maand duurt en dan begin je weer opnieuw........
Nou ja zo zag het er bij mij dus uit hahahahahaha. Mijn conditie is nu echt om te janken en aangezien ik het echt zundegeld vind een abbo bij de sportschool terwijl je prima buiten kunt lopen, moet het nu echt gaan gebeuren!....alleen nog volhouden dan deze motivatie wat ik nu voel......
Wie oh wie denkt er eens mee over een lekker hoofdgerecht. Moet binnenkort voor vrienden van mijn moeder koken en heb nu het volgende:
Vooraf: Geitenkaashapje in bladerdeeg Amuse: Carpaccioballetje gevuld met roomkaas, pijnboompitjes en rucola Hoofdgerecht: ???? Liefst iets met pasta en vlees, maar wat anders dan tagliatelle met ossenhaas en champignonroomsaus Toetje: óf creme Brulée óf tiramisu
Nou das gewoon chocolademousse, maar dan met tobleronesmaak . Heb het recept thuis als je wil! Nouja hoofdgerecht weet ik dan niet. Wel bijgerecht.. sperziebonen met katenspek en brie
Heb laatst nog iets gezien wat ik misschien volgend jaar wel als amuze of voorgerecht ga maken. Is in een klein glaasje, daar zuurkool met rozijntjes in (klein laagje) en dan een balletje van gevogelte... Lauwwarm eten...
Iig sperziebonen 10 min koken, per 5 ofzo omwikkelen met katenspek, in een ovenschaal leggen en in de oven zetten tot de brie gesmolten is (niet te hoog, 160-180 graden). Precieze tijden weet ik niet doe het een beetje op gevoel en mijn oven gaat heel hard.
Is heeeel lekker. En dan heb je ook nog dit; aardappelen even koken (met schil!), af laten koelen en in partjes snijden. Op een bakplaat met bakpapier liggen, rozemarijn erbij, grof zout en knoflook. Olijfolie erover en even in de oven tot het knapperig is .
Fanneke
Geplaatst: 03-01-11 15:27
Pff wat een drukte hier, maar wel gezellig!!! Welkom aan alle nieuwe talenten!
Amuse komt wel voor het voorgerecht WenK Dit is om de eetlust op te wekken. Als hoofdgerecht is een lekkere lasagne erg makkelijk. Kun je voorbereiden en hoef je het alleen nog maar in de oven te schuiven. Ik heb deze gemaakt gisteren. http://makaja.nl/blog/2007/11/lasagna-m ... cotta.html Tobleronemousse klinkt erg goed, ik wil het recept ook wel
Hier een schop of duw aan Ratjetoe en Bonjoy Motivatie kun je hier goed vandaan halen! Werkte voor mij ook! Kiwipitje, hoe ging het lopen zaterdag? Knap van je dat je gegaan bent op 1 janauri, ik heb geskipt
Zou ook gewoon de 5km onderhoud gaan lopen Sas, dat moet wel lukken.
WenK
Geplaatst: 03-01-11 15:28
Jammer dat ik geen aardappelen lust... Héél af en toe wat gebakken aardappeltjes, maar heb er gauw genoeg van... Klinkt verder wel lekker...
Nah Fan, dan is het een tusseniets. Gaat er om dat ik de tijd heb om het hoofdgerecht te maken...
Kiwipitje
Geplaatst: 03-01-11 15:34
Ging heerlijk! Wacht ik ga even printscreenen .
Onder playlist kan ik zelfs nog zien welke nummers ik geluisterd heb onder het hardlopen
Hoi allemaal, Ik loop nu al een halfjaartje, loop 8 a 9 km. 10 zou ook moeten lukken. Nu wil ik dit graag uitbreiden, zouden jullie het tempo omhoog gooien of de afstand verlengen?
Kiwipitje
Geplaatst: 03-01-11 15:45
SAKKIA schreef:
Hoe kom je aan zo'n statje Kiwipitje??
Welkom trouwens
Ik loop met MiCoach en dan kun je alle statjes zo van de site plukken . En thanks .
WenK
Geplaatst: 03-01-11 15:45
Beiden... Ik zou 1 a 2 keer per week 8 a 9 km lopen met versnellingen en dan 1 keer per week uitbreiden op je normale tempo.