Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XmissdaphX schreef:Hee,
Hoe gaat het?
soepstengell schreef:XmissdaphX schreef:Hee,
Hoe gaat het?
Hee!
uhm met veel downs maar met ups
eten blijft wel binnen maar voel me zo klote daarna, me moeder houd me constant in de gaten.
sinds kort een hele lieve vriend.. die hier van op de hoogte is en echt altijd voor me klaar staat alleen ben ik bang dat hij me dik en lelijk vind en dat ie vreemd gaat enz.nog veel ruzies hier, ben zoveel mogelijk weg.
ben dinsdag laatste 2 uur naar huis gegaan en woensdag thuis gebleven.
hield het niet meer vol, viel in slaap in de klas.
ben constant duizelig, moe en tintelde benen/voeten.
ze heeft zonder met mij te overleggen me therapeute mij aangemeld/ingeschreven en had liever gehad dat ze dat wel even had overlegd maar goed en heb gehoord dat ze dinsdag (vorige) over me vergaderd hebben.. en krijg een brief als ik uitgenodigd word voor een gesprek.
dusja is afwachten..

XmissdaphX schreef:Ja is heel moeilijk..
Maarja wil je zo blijven leven met deze "ziekte" of wil je gewoon weer vrolijk kunnen zijn, je goed voelen?!
Het voelt nu heel vertrouwd en je kan het allemaal zelf plannen hoe het loopt.. Zo is het nou eenmaal.
Je gaat nu kapot omdat je het de buitenwereld een beetje verteld. Mensen komen het te weten en reageren heftig en ze kunnen niet realiseren dat jij een es hebt.. Een meisje met problemen dat aan de buitenkant niet te zien is.
Altijd vrolijk,blij en dan komt in 1x de waarheid naar boven.
Maar als je nagaat het gaat 1 dag in de week goed met je.. Dat zijn er dus 52 in een jaar!
Daar is echt heel weinig als je nagaat dat er in een jaar 365 dagen zitten.
Dat zijn 313 dagen niet goed..
Ik probeer je trouwens niet te pushen of iets dergelijks..
Ik doe een poging om jou in te laten zien dat je wel een es hebt.
Ennu je bent niet de enige he die boulimia of what ever hebt.
Misschien kan je een op proud2bme contact leggen met 1 van die meisjes..
Over hoe zij het hebben gedaan

ik ben er voor je!
vergeet niet waar voor je dit doet he?EngeltjeS schreef:meis... je bent wel goed bezigvergeet niet waar voor je dit doet he?
ben er voor je!

XmissdaphX schreef:Meid jij gaat dit vol houden en je komt er echt doorheen...
Je bent gewoon nu in een diep dal... En ze zeggen altijd na een dal ga je weer omhoog
Het gaat echt goed komen met jou!
Ik ben er ook voor je he
XmissdaphX schreef:Beter inderdaad dat je morgen nog lekker thuis blijft..!
Waarom het zo moeilijk is.. en het leven zo poedersuiker.. Nou daar ben ik helaas ook nog niet uit..
Maar ik sleep je de er gewoon doorheen!
XmissdaphX schreef:Als ik jou was zal ik gewoon kijken hoe je je morgen voelt...
En als je je beter voelt wel gewoon wat gaan doen, want thuis zitten en alleen denken werkt averechts.
Ennuu ik duim met je mee dat die brief snel komt!!