Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jola schreef:Fijn dat alles een beetje op zijn plaats komt!
Wat voor eigen zaak ga je opstarten Urielle? Iets met paarden of geheel iets anders? Ik woon vrij vlakbij en ken redelijk wat ruiters in deze omgeving dus wie weet kan ik wel wat voor je doen?
kjoetie schreef:rivka, wat zegt je vriend over het gebeuren? je zegt dat hij zich erbuiten wil houden, maar heb je wel steun aan hem? ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag

Urielle schreef:Jola schreef:Fijn dat alles een beetje op zijn plaats komt!
Wat voor eigen zaak ga je opstarten Urielle? Iets met paarden of geheel iets anders? Ik woon vrij vlakbij en ken redelijk wat ruiters in deze omgeving dus wie weet kan ik wel wat voor je doen?
zadelmak maken voornamelijk.
Maar dressuurlessen, rijden en uitbrengen mogen ook
Heb je al iets in gedachten van tarieven? Wel handig als ik dat een beetje kan aangeven. Stuur me iig alvast een pb met het adres want Kalmthout is uitgestrekt
Urielle schreef:Ik kan in Belgie rechtstreeks richting een psych, maar het systeem hier zit zo in elkaar dat je steeds een deel zelf moet betalen. Ik weet niet wat de tarieven zijn momenteel, ik heb meestal rond de 50 Euro af moeten rekenen. Als de verzekering akkoord is met je behandeling krijg je erna met de bon een gedeelte terug.

Urielle schreef:Momenteel vooral in de depressieve fase. Passief, weinig puf, heel moe, snel verdrietig, down, eenzaam.
Maar gelukkig niet meer in de agressieve staat.
Naast dat waarschijnlijk ook een fijn mens op zich. Je komt er wel en ooit moet je me gelijk geven.
Je zult het zien, al zie je dat nu niet.
Hoe staat je vriend ertegenover dan? Wat zegt hij dat ze nu dit eist?
jeetje mina zeg...
.Biancaa schreef:In Nederland hebben grootouders ook het recht op bezoekrecht, dus hier schiet het ook niet op