Wel heftig dat je wat meegemaakt hebt, dan kan ik me voorstellen dat je het wel even voor gezien houdt. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zonnebloem18 schreef:Voor de dames met het lage libido, zijn jullie nou nooit bang dat jullie partner het ergens anders gaat zoeken?
Ik kan me zo voorstellen dat het voor de gemiddelde man niet echt fijn is maar 1 keer in de zoveel tijd seks te hebben.
En zijn jullie uberhaupt wel intiem qua zoenen en knuffelen enz.
het inbrengen is ff vervelend die eende bek die er in gaat maar heb nu 3 jaar en ben er blij mee
dus ook na alle nare dingen er komt en tijd bij de juiste persoon dat het beter gaat x__Danielle schreef:Maar is er niet iets voor dan, homeopatische druppels ofzo.... En wil je niet eens onderzoeken waarom het pijn doet, heb wel eens het een en ander gehoord over onbewust je spieren aanspannen en dergelijke... daar kun je met een soort fysiotherapie vanaf komen...
Iedereen moet er toch van kunnen genieten.. Hebben jullie al eens van die druppels gehoord, of zal ik er even een linkje van opzoeken??

Zwitsal schreef:jeetje precious!! heftig!!
ik kan het me helemaal voorstellen. perineum is ook het eerste waar ik last krijg. al zitten de wondjes vaak wat meer rond de opening van mn vagina zeg maar. maar ook hier dus pijn en irritatie ed na de sex (en tijdens, als we wel weer eens een keer sex hebben. soms jeukt/irriteert het tijdens al zo erg dat ik me echt nergens anders meer op kan focussen).
ik ga overigens over een klein maandje naar de gyn. beetje tegenstrijdige gevoelens daarover. de ene kant hoop ik heel erg dat hij/zij een oplossing heeft maar tegelijkertijd weet ik niet hoe rieel die hoop is.
en ohja: over het regelen van m menstruatie.. ik heb echt een gruwelijke hekel aan die maandelijkse periodes dus ik sla ze nu met mn pil ook zo vaak mogelijk over. ik hou pas een stopweek als ik na 4 strips oid doorslikken doorbraakbloedingen krijg. dus ik word ongeveer 3 keer per jaar ongesteld. moet er niet aan denken dat elke maand te hebben :S
Margje schreef:Het grappige is trouwens dat ik, na zo'n gesprek (altijd in bed, na een afwijzing uiteraard), opeens weer kan ontspannen waardoor ik ook weer zin krijg en het veel gemakkelijker gaat. Ik voel me dan niet meer gespannen omdat ik niet aan zijn verwachtingen kan voldoen, die verwachtingen zijn er immers niet meer, en opeens kan ik er wel aan voldoen. Volgen jullie het nog.
?
Margje schreef:@precious: ik zei toch, mijn post.. Inderdaad, precies hetzelfde hier. Ook mij begon het met paardrijden en gaat het om dezelfde plek. Nu we toch persoonlijk bezig zijn: gebruik jij glijmiddel? Helpt dat? Na afloop lekker slapen is er trouwens inderdaad bij mij ook niet bij. Het brandt, jeukt en ik moet constant plassen.
Wat Zwitsal zegt herken ik ook: ik raak hem vaak nauwelijks aan, omdat hij dan meteen zin heeft en ik dan weer allemaal verwachtingen schep. Ik wil hem ook niet steeds afwijzen. Gelukkig is mijn vent wel gek op knuffelen (hoewel wel graag gevolgd door meer, uiteraard). Ik ben trouwens niet bang dat hij het ergens anders gaat zoeken, maar dat is puur omdat ik zo'n ontzettend geluk heb met hem. Soms denk ik wel dat hij gek is om hier genoegen mee te nemen, maar ik weet zeker dat hij dat wel doet. Het scheelt wel dat we er veel over praten. Dat moet denk ik ook, anders gaat het nooit over. Het grappige is trouwens dat ik, na zo'n gesprek (altijd in bed, na een afwijzing uiteraard), opeens weer kan ontspannen waardoor ik ook weer zin krijg en het veel gemakkelijker gaat. Ik voel me dan niet meer gespannen omdat ik niet aan zijn verwachtingen kan voldoen, die verwachtingen zijn er immers niet meer, en opeens kan ik er wel aan voldoen. Volgen jullie het nog.
Ik heb een enorm droge huid en van het zweet en geschuur langs elkaar irriteert dat vreselijk.. volgende dag doet het echt pijn.. ik kan ook moeilijk ontspannen erna.. ook omdat ik me dan gelijk onzeker voel omdat ik rood en bezweet ben of mn haar niet goed zit..
maar even naar de wc en alles goed doen en dan kan ik wel ontspannen.. en de volgende dag flink veel bodylotion smeren..