Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wietsje92 schreef:Tja als ik zo in je profiel krijg zie ik een meisje wat er goed uitziet hoor! Helemaal niet te dik! Die nutridrink hebben ze in verschillende soorten en smaken. Ik dronk toen ik ziek was altijd de nutricompact, dat is een klein flesje, omdat ik zo'n grote niet binnenkreeg.. Die hebben ze in Aardbei, Vanille, Mokka en Banaan dacht ik, ik dronk altijd de aardbei. Maar goed het is gewoon even uitproberen welke jij het lekkerst vind van smaak.
Het is wel belangrijk dat je ze gaat drinken hoor! Je gaat jezelf er zoveel beter door voelen omdat je heel veel binnenkrijgt. Ik heb 3 of 4 weken lang alleen maar op nutridrink geleefd, omdat ik een darmziekte heb, en een fistel had. Maar ik kon er goed op leven, dronk zo'n 3 a 4 flesjes op een dag, mocht er maximaal 8 dacht ik.
Ik vind het heel knap van je dat je toch gegaan bent! En als je je niet goed voelt, mag je ook klagen. Het is beter dat je er met mensen over praat, dan dat je het allemaal opkropt van binnen. Ga zo door hoor meid! Zo kom je er wel!
cupcake_x schreef:Weet je waar ik echt van baal?
Dat mijn lijf niet mee wilt met afvallen.
Voel me vanbinnen zo rot, zo ellendig en vanbuiten lukt het gewoon niet, om mee
af te vallen.
Terwijl ik zo streef naar die controle en dat vermageren.
Sorry voor steeds het geklaag bokkers!!!!!!!!
echt sorry!!!!!
joss schreef:Ik zou meer naar de achterliggende oorzaak zoeken van je probleem . Hoe is de relatie met je vader enof moeder?
Weten zij wat er allemaal speelt? Ik heb het idee da je hier erg alleen in staat en niet weet wat er eigenlijk allemaal gaande is met je .

Heel veel succes meid, blijf vechten, je bent al zo goed bezig! Ik blijf je volgen
Overal en nergens in je lichaam zijn cellen aan het delen en stofjes aan het transporteren en dat alleen al vraagt een beetje voeding. De moeilijkheden die je nu ervaart met eten zijn waarschijnlijk een gevolg van hoe jouw situatie is geweest. Ik weet niet precies wat er wel en niet is gebeurd in jouw leven maar ik denk dat je het niet altijd even makkelijk hebt gehad. Met name ook omdat je voor veel dingen alleen staat. Andersom, door dit eetpatroon is het ook erg moeilijk om enigszins te functioneren. Het is een cirkel, er zit iets niet goed, de uiting is dat het eten lastig word, en hierdoor gaan nog meer dingen niet goed zitten, wat zich nog sterker uit in je eetpatroon. Het is al een hele stap vooruit als je de nutridrinks gebruikt dus, omdat je dan een begin maakt aan het doorbreken van vicieuze cirkels
Het is erg moeilijk als het je zo tegenstaat, ik ken ook mijn dagen dat ik vrijwel niks eet. Soms vergeet ik het gewoon, omdat ik überhaupt de behoefte niet heb. Dus probeer het jezelf een beetje makkelijk te maken door je voeding wat over de dag te verspreiden. Steeds een klein slokje van de drink en dan zien dat het flesje toch een keer leeg is, werkt beter dan er de hele dag tegenaan hangen en dan opeens 2 flesjes achterover moeten slaan. Voor je maag zelf ook trouwens, als er een poosje niks in komt en opeens moet alles weer hard aan het werk dan voelt dat niet zo goed. Dan word de drempel weer hoger voor de volgende keer dat je wat gaat eten.
Maar je bent echt de goede weg ingeslagen en de warboel in je hoofd gaat het goede ook weer zien.
af te vallen.
echt sorry!!!!!
Dit is gewoon echt niet gezond! Je bent zo'n mooi meisje!knabbelgirl schreef:cupcake_x schreef:Weet je waar ik echt van baal?
af te vallen.
echt sorry!!!!!
Nou meid dan ga ik heel hard zijn, maar hoe hard je ook schreeuwt datje geen ES hebt, dat heb je echt wel als je zo denktDit is gewoon echt niet gezond! Je bent zo'n mooi meisje!
Ik ben trots op je dat je het nu aanpakt met de dokter en de psych!
Citaat:Misschien beter even het hele topic gelezen annebe. TS loopt al bij een psycholoog. Dat is nu juist waar ze net van thuis is gekomen, van een afspraak met die psycholoog.
Citaat:Dat er sprake is van autist/pdd-nos is ook nergens ter sprake gekomen. Denk dat een huisarts dat beter kan beoordelen dan iemand vanaf het beeldscherm, en daarbij is bij TS geen sprake van anorexia
cupcake_x schreef:Jakkes, ik zit aan het eerste flesje.
2 slokjes op, maar ik vindt het walgelijk.
Vanillesmaak noemen ze dat dan.
Ik ga dit echt niet uitdrinken, is echt walgelijk.

af te vallen.
echt sorry!!!!!
91laura schreef:Heb je de compact versie of niet? Vanille is inderdaad niet te drinken.. Maar meis, probeer ze wel op te drinken, je lichaam heeft écht iets nodig.cupcake_x schreef:Weet je waar ik echt van baal?
af te vallen.
echt sorry!!!!!
Mag ik vragen wat je ermee wilt bereiken? Als je straks dun bent wat dan? Dan zijn je problemen opeens weg? Nee fout.. je hebt er alleen maar meer problemen bij..
Probeer dat voor te zijn nu je nog de keus hebt!
over die schaamte kun je je vanzelf heen zetten in de loop van de jaren, je hebt tenslotte niets om je voor te schamen, en later kun je erom lachen..