vader...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:11

xTamara schreef:
Zucht... Dit is allemaal giswerk mensen...
We hebben geeeen idee wat de ts heeft meegemaakt..
Misschien heeft ze hulp nodig ja.. Of misschien heeft ze een heel heel heel zwaar leven achter de rug.

en heeft ze nog een heel zwaar leven!!

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:11

Misschien doe je zoiets wel als je niet fijn in je bovenkamer bent....

Veerle90 schreef:
jentel schreef:
volgens mij schrijft ze niet dat ze haar verstandskies zelf heeft getrokken(kan zijn dat ik iets niet heb gelezen) maar het tandvlees los heeft gesneden..

Ook dat kun je niet zelf, bedoel als ik per ongeluk mijn mes in mn tandvlees steek (of tandenstoker net wat) trek je uit een reflex terug, je kunt niet in je eigen tandvlees snijden zonder verdoving, doet veel te veel zeer..

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:12

Ben vooral benieuwd naar de foto van haar vader met zijn paard dat bij nader inzien toch niet de foto van haar vader met zijn paard kan zijn..
Tenzij de ruiter haar vader blijkt te zijn. Maar wat doet die vrouw er dan bij? :D

Sorry, erg offtopic dit..

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:12

jentel schreef:
xTamara schreef:
Zucht... Dit is allemaal giswerk mensen...
We hebben geeeen idee wat de ts heeft meegemaakt..
Misschien heeft ze hulp nodig ja.. Of misschien heeft ze een heel heel heel zwaar leven achter de rug.

en heeft ze nog een heel zwaar leven!!

Je weet het niet inderdaad.

Soms moeten we gewoon wijselijk onze mond dichthouden en onze vooroordelen voor ons houden.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:15

tamara16 schreef:
bemoei me verder nergens mee, maar zelf je verstandkiezen trekken?
amahoela, dat kan never nooit niet.
heb ze net vorige week laten verwijderen en had dat never zelf niet gekunt, met name in de onderkaak niet.
daar klopt dus al niks van

En toch heeft mijn vader dat zelf gedaan.. dus het kán wel. Maar daar gaat dit topic niet over. Het gaat erom dat TS in de 'oliebol' zit, en ik hoop dat ze hier snel opheldering komt geven.. want dat ze niet lekker in haar vel zit mag wel duidelijk zijn, wat er ook van waar is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:17

Ik zal haar reactie nog even afwachten, als er nog een reactie komt tenminste. Het is inderdaad niet helemaal eerlijk tegenover de TS zoals we nu bezig zijn. ;)

VDB

Re: vader...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:21

Lees in topic van ts over 101 manieren (ander topic) dat er nog iets ontdekt is...
Ben benieuwd wat er nu weer gevonden is...

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:25

Het is inderdaad zo dat ze pas schuldig is wanneer bewezen. Maar geef toe dat het toch allemaal wel errug vreemd is! In het andere topic van haar valt ze wel heel erg duidelijk door de mand met de geplaatste foto!

Jeetje, de gemiddelde soapserie schrijfster verzint zoiets nog niet!

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:26

Jeetje... Beetje sprakeloos...

TS; Wie je ook bent en wat je voorgeschiedenis ook is: zoek hulp!!

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:29

maar jullie zitten nu op verschillende fora's.. maar wie zegt dat het steeds dezelfde persoon is? Er zijn vast wel meer mensen die als forumnaam Quandro heetten.. Aangezien dit gewoon een paardennaam is?

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:31

Een kat in het nauw maakt rare sprongen bokkers..
En haar vader speelt volgens mij een belangrijke rol in haar leven.
Maar ik stop nu met posten.. volg dit even vanaf de zijlijn.. maar maak me wel zorgen!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:34

Wat als ik nu een topic open, over dat ik eigenlijk 4 ooms en 2 tantes van mijn moeders kant heb, waarvan 1 geestelijk gehandicapt en overleden, 1 is in de oorlog omgekomen, 1 is doodgegaan aan wiegedood, 1 leeft nog maar hebben we geen contact mee, en 1 tante leeft nog, wel contact mee maar is geestelijk labiel en woont in Turkije, mijn moeder is afkomstig uit een man van toen 55 en een moeder van destijds 38, haar moeder had toen al 1 kind en haar vader dus de rest van de kinderen, officieel is mijn moeder dus enigst kind, haar vader is doodgegaan op 81 jarige leeftijd aan ouderdom, haar moeder op 64 jarige leeftijd aan borstkanker, ze was toen 26 en verloor in 6 weken beide ouders. Mijn oma van vaderskant is afgewezen door haar ouders en heeft haar hele jeugd doorgebracht in een kindertehuis, haar moeder leeft nog steeds en is al over de 100 maar die ken ik niet.. toen heeft ze mijn opa leren kennen, die 8329478329 kinderen verwekt heeft op uitzending in Indonesie, daarna is mijn vader geboren, mijn oma kreeg toen nog een zoon en een dochter en is daarna verlamt geraakt op 54 jarige leeftijd en zat dus in een rolstoel, mijn opa en oma van vaders kant zijn nu ook beide dood door de ziekte kanker. Mijn oom gaan we niet meer mee om door een ruzie, mijn tante is lesbisch en getrouwd met een vrouw waarmee ze samen woont op een door hunzelf gebouwde villa. Mijn moeder is eerder getrouwd geweest en toen weer gescheiden, daarna heeft ze mijn vader ontmoet en is ze zwanger geworden, dat kind heeft ze verloren en toen kwam ik, daarna kwam mijn zusje. Mijn zusje is inmiddels een paar jaar terug weggelopen van huis omdat ze niet spoort, mijn ouders zijn beide best wel ziek geweest en mn pa heeft een keer zn eigen kies getrokken, ik heb een litteken opengesneden omdat ik het lelijk vond dat er as in zat waardoor het zwart was, verder heb ik een keer mn teen geopereerd toen mn teennagel in mn vel gegroeid was door deze eruit te snijden.

Denken jullie nu ook dat ik niet spoor ? :D

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:36

Waar haal je dat vandaan?
Als dit haar niet is, en iemand anders is, en dezelfde problemen heeft met dit soort zaken dan ga ik mijzelf omscholen! :-)

Jaime_ schreef:
Wat als ik nu een topic open, over dat ik eigenlijk 4 ooms en 2 tantes van mijn moeders kant heb, waarvan 1 geestelijk gehandicapt en overleden, 1 is in de oorlog omgekomen, 1 is doodgegaan aan wiegedood, 1 leeft nog maar hebben we geen contact mee, en 1 tante leeft nog, wel contact mee maar is geestelijk labiel en woont in Turkije, mijn moeder is afkomstig uit een man van toen 55 en een moeder van destijds 38, haar moeder had toen al 1 kind en haar vader dus de rest van de kinderen, officieel is mijn moeder dus enigst kind, haar vader is doodgegaan op 81 jarige leeftijd aan ouderdom, haar moeder op 64 jarige leeftijd aan borstkanker, ze was toen 26 en verloor in 6 weken beide ouders. Mijn oma van vaderskant is afgewezen door haar ouders en heeft haar hele jeugd doorgebracht in een kindertehuis, haar moeder leeft nog steeds en is al over de 100 maar die ken ik niet.. toen heeft ze mijn opa leren kennen, die 8329478329 kinderen verwekt heeft op uitzending in Indonesie, daarna is mijn vader geboren, mijn oma kreeg toen nog een zoon en een dochter en is daarna verlamt geraakt op 54 jarige leeftijd en zat dus in een rolstoel, mijn opa en oma van vaders kant zijn nu ook beide dood door de ziekte kanker. Mijn oom gaan we niet meer mee om door een ruzie, mijn tante is lesbisch en getrouwd met een vrouw waarmee ze samen woont op een door hunzelf gebouwde villa. Mijn moeder is eerder getrouwd geweest en toen weer gescheiden, daarna heeft ze mijn vader ontmoet en is ze zwanger geworden, dat kind heeft ze verloren en toen kwam ik, daarna kwam mijn zusje. Mijn zusje is inmiddels een paar jaar terug weggelopen van huis omdat ze niet spoort, mijn ouders zijn beide best wel ziek geweest en mn pa heeft een keer zn eigen kies getrokken, ik heb een litteken opengesneden omdat ik het lelijk vond dat er as in zat waardoor het zwart was, verder heb ik een keer mn teen geopereerd toen mn teennagel in mn vel gegroeid was door deze eruit te snijden.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:39

Nee, maar jij hebt niet 20 topics die je ook wer kunnen tegen spreken
en eventueel een foto van je opa *President van Indonesie bij wijze van spreken ;) *

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:39

Jaime_ schreef:

It runs in the familiy! :D!
Sorry, is grapje hoor!
Iedereen kan een raar verleden hebben.. je moet mijn date-leven is weten! _O-..
Maar tegenstrijdigheden vertellen op 1 forum, dat is gewoon raar vind je niet?
Ik hoop voor haar dat ze geen pseudologica fantastica oid heeft want dat is een serieuze aandoening.
Misschien lacht ze haar l*l wel uit haar broek door alle reacties hier. Kan ook nog!
En misschien zit er wel een kern van waarheid in.. kheb geen idee!
Maar raar blijf ik het vinden!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:44

@ VDB, dat is gewoon een verhaaltje van hoe mijn familie heel kort samengevat in elkaar steekt, het is eigenlijk nog veel ingewikkelder, maar het komt ook redelijk als een soap over. Maar toch is het echt waar, en zo zeg ik maar dat je niet gelijk alles in twijfel moet trekken..

En tuurlijk bestaat er een kans dat TS zelfde is als die op andere fora, maar niets bevestigd dat.

En pseudologica fantastica zou uiteraard kunnen, dat is natuurlijk maar speculatie, maar ik ken iemand die het heeft, en dat is geen grappige aandoening :(:) dan gelooft ze zichzelf namelijk..

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:45

Jaime_ schreef:
@ VDB, dat is gewoon een verhaaltje van hoe mijn familie heel kort samengevat in elkaar steekt, het is eigenlijk nog veel ingewikkelder, maar het komt ook redelijk als een soap over. Maar toch is het echt waar, en zo zeg ik maar dat je niet gelijk alles in twijfel moet trekken..

En tuurlijk bestaat er een kans dat TS zelfde is als die op andere fora, maar niets bevestigd dat.

En pseudologica fantastica zou uiteraard kunnen, dat is natuurlijk maar speculatie, maar ik ken iemand die het heeft, en dat is geen grappige aandoening :(:) dan gelooft ze zichzelf namelijk..

Daarom zeg ik: Ik hoop niet dat ze dat heeft (zeg ook nergens dat ze het heeft).

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:45

Oja er is er ook nog eentje doodgegaan aan de paasei, dat was ik vergeten, maarja die heb ik nooit gekent..

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:47

En wat nou als die andere fora's er niets mee te maken hebben? En het echt waar is wat ze op bokt typt, maar van alles een beetje in de war is?

Dan nog klopt het niet met die foto in dat andere topic, maar misschien voelde ze zich aangevallen en wou ze het op die manier onderbouwen..

IMJ

Jaime_ schreef:
En wat nou als die andere fora's er niets mee te maken hebben? En het echt waar is wat ze op bokt typt, maar van alles een beetje in de war is?

Dan nog klopt het niet met die foto in dat andere topic, maar misschien voelde ze zich aangevallen en wou ze het op die manier onderbouwen..

Hele handige manier! :j

Prutsmuts

Jaime_ schreef:

Nee, dat denk ik niet! Als je daarbij nog een aantal topics opent met vreemde verhalen vol met tegenstrijdigheden en foto's van je "vader "op "jouw paard " en vervolgens blijkt dat compleet iemand anders te zijn dan begin ik toch lichtelijk aan ontsporing te denken.....

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:51

En wanneer ze dit doet als gevolg van een geestelijke aandoening is dat natuurlijk erg sneu, absoluut. Maar dan nog mogen mensen haar daarop aanspreken, toch?

Kan me voorstellen dat mensen zich dan lichtelijk bedonderd voelen na eerst hun medeleven te hebben geuit en daarna er achter te zijn gekomen voor de gek te zijn gehouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:52

Joh Jaime, als ik mijn fam. uit zou tekenen :D
(ik zie gelijkenissen op sommige vlakken :D)

Maar ik ben verder ook pri-ma.

Wij openen geen topics over van alles en nog wat, met wonderlijke verhalen...
That's the difference.

Pathalogisch liegen, borderline, PTSS... het kan allemaal en ze heeft zeker een probleem.
Hoop dat er iemand in haar sociale omgeving is die dit ook merkt en stappen durft te ondernemen.
Verder zal het mij eerlijk gezegd aan mijn bips oxideren, normaal krijg ik betaald door dit soort mensen, maar op Bokt niet...

xTamara

Jaime_ schreef:

Inderdaad!

Laten we gewoon een reactie van de TS afwachten. (Betwijfel of zij ooit nog een opmerking durft te plaatsen)
En het lijkt me ook slim om alleen naar dit forum te kijken en niet naar 10 anderen, want het kunnen andere mensen zijn.

@prutsmuts: sorry maar de meeste reacties die hierboven staan vallen niet onder de categorie aanspreken..

Jaime_

Ontsporing lijkt me meer wanneer TS volledig van het padje geraakt is en verslaafd is aan de drugs (wat natuurlijk altijd een mogelijkheid is)
Ik denk eerder een een psychologisch probleem.. eventueel afkomstig door de dingen die ze heeft meegemaakt in het verleden en de gezinssituatie