Wat als ik nu een topic open, over dat ik eigenlijk 4 ooms en 2 tantes van mijn moeders kant heb, waarvan 1 geestelijk gehandicapt en overleden, 1 is in de oorlog omgekomen, 1 is doodgegaan aan wiegedood, 1 leeft nog maar hebben we geen contact mee, en 1 tante leeft nog, wel contact mee maar is geestelijk labiel en woont in Turkije, mijn moeder is afkomstig uit een man van toen 55 en een moeder van destijds 38, haar moeder had toen al 1 kind en haar vader dus de rest van de kinderen, officieel is mijn moeder dus enigst kind, haar vader is doodgegaan op 81 jarige leeftijd aan ouderdom, haar moeder op 64 jarige leeftijd aan borstkanker, ze was toen 26 en verloor in 6 weken beide ouders. Mijn oma van vaderskant is afgewezen door haar ouders en heeft haar hele jeugd doorgebracht in een kindertehuis, haar moeder leeft nog steeds en is al over de 100 maar die ken ik niet.. toen heeft ze mijn opa leren kennen, die 8329478329 kinderen verwekt heeft op uitzending in Indonesie, daarna is mijn vader geboren, mijn oma kreeg toen nog een zoon en een dochter en is daarna verlamt geraakt op 54 jarige leeftijd en zat dus in een rolstoel, mijn opa en oma van vaders kant zijn nu ook beide dood door de ziekte kanker. Mijn oom gaan we niet meer mee om door een ruzie, mijn tante is lesbisch en getrouwd met een vrouw waarmee ze samen woont op een door hunzelf gebouwde villa. Mijn moeder is eerder getrouwd geweest en toen weer gescheiden, daarna heeft ze mijn vader ontmoet en is ze zwanger geworden, dat kind heeft ze verloren en toen kwam ik, daarna kwam mijn zusje. Mijn zusje is inmiddels een paar jaar terug weggelopen van huis omdat ze niet spoort, mijn ouders zijn beide best wel ziek geweest en mn pa heeft een keer zn eigen kies getrokken, ik heb een litteken opengesneden omdat ik het lelijk vond dat er as in zat waardoor het zwart was, verder heb ik een keer mn teen geopereerd toen mn teennagel in mn vel gegroeid was door deze eruit te snijden.
Denken jullie nu ook dat ik niet spoor ?