zo'n probleem komt eerder van binnenuit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_JL_ schreef:als je echt last hebt van haaruitval, ga dan eens bij de dokter langs...
zo'n probleem komt eerder van binnenuit
.
Citaat:- Water (1) (ongeveer 80%), op etiket vaak aqua, Detergent (ongeveer 10%), in de meeste shampoos zit (2) natriumlaurylethersulfaat (Engels: sodium laureth sulphate): goedkoop, huidvriendelijk, schuimt goed en gemakkelijk te verdikken met (3) keukenzou
juniper schreef:Nathalie, waar koop je die shampoo?
__Nathalie__ schreef:Het haarzakje kan zeker wel gestimuleerd worden. Ik heb het gezien met een scoop.
In nioxin zit bijv iets wat oa de bloedsomloop op gang brengt, dit zelfde gebeurd ook met het haar zakje.
Als je dit gewoon op je huid doet zul je ook zien dat je huid daar rood word voor ca 10 min.
Het haarzakje word gestimuleerd waardoor het weer een nieuwe haar aanmaakt. Zolang het haarzakje niet dood is tenminste. Daarnaast blijft de haar beter in het zakje waardoor haaruitval verminderd.
Anders zou mijn haar ook niet in 4 jaar zo zijn toegenomen. Want ik heb meer haar gekregen niet dikker haar.
mijn vader zijn kruin begon dunner te worden. Elke dag had hij de wasbak vol haar liggen. Hij ging nioxin gebruiken. Na een maand was de haaruit val al minder. En na een paar maanden was het gewoon de normale haar uitval en werd zijn kruin niet meer minder behaart. Hij gebruikt het nu ook 4 jaar en heeft weer een flinke bos haar.

_Lisanne schreef:Ik gebruik shampoo van John Frieda. Kost €9,- per fles, conditioner zelfde prijs. Vind het echt fijn spul, m'n haar word er super zacht van en zit gewoon goed.
. __Nathalie__ schreef:juniper schreef:Nathalie, waar koop je die shampoo?
Alleen de betere kapperszaken verkopen het moet je even op nioxin.nl kijken denk dat het daar wel op staat. Ik koop het zelf in, heb het in mijn zonnestudio ook verkocht. Maar ben daar mee gestopt omdat ik geen tijd meer had om dat er nog bij te doen. maar gebruik het zelf nog wel!
en als ik dan de ingredientenlijst van nixion erbij pak zitten die producten zelf vol met siliconen en parabenen. Vind het een beetje tegenstrijdig allemaalCitaat:Gebruik je naast de nioxin producten ook stylingproducten die de hoofdhuid afsluiten, zoals waxen of producten met siliconen, dan kan dit de werking van Nioxin weer deels teniet doen.

denk alleen niet dat ik het snel zou uitproberen.