Help! Mijn borsten krimpen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Re: Help! Mijn borsten krimpen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:01

Reacties met: Ik heb cup DEFGHIweetik het vind ik altijd nogal dooddoeners.
Je gaat toch ook niet zeggen in een topic waarin iemand HIV heeft: "Nou ik heb kanker, nee dát is fijn."
Het is niet te vergelijken en allebei niet leuk. Net zoals een te kleine of een grote cup.
Dus omdat mensen onzeker en ontevreden zijn over kleine borsten zijn ze grote borsten niet waard. En bedankt!

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:02

HalloDan schreef:
Heeft echt met het afvallen te maken. Borsten zijn niets meer dan vetweefsel! Als ik afval zie je dat als eerste in mijn gezicht, bij de ander bij haar buik en bij jou dus aan je bosten helaas! Gewoon weer een beetje aankomen dus! :D

Klopt heb zelf ook een periode gehad dat ik wat was afgevallen en kon het ook gelijk merken(paar jaar geleden). Het is idd vetweefsel dus gewoon weer lekker eten. :D

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:03

Enyaa schreef:
Whaa,, Ik ben dertien en heb Cup B, Nou van mij mogen ze gestolen worden, vooral als je tijdens de les steeds aangestaard word :')

Ruilen? :D
Ik ben ook dertien, en heb AA :P Bij ons in de klas heeft iedereen B/C of groter :P IK krijg altijd de opmerkingen :7

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:04

judith370 schreef:
Enyaa schreef:
Whaa,, Ik ben dertien en heb Cup B, Nou van mij mogen ze gestolen worden, vooral als je tijdens de les steeds aangestaard word :')

Ruilen? :D
Ik ben ook dertien, en heb AA :P Bij ons in de klas heeft iedereen B/C of groter :P IK krijg altijd de opmerkingen :7

Eh je bent 13, je borsten groeien door tot je 18e... toen ik 13 was had ik ook AA en nu heb ik ik C tegen D aan :+

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:05

Dat is inderdaad een goed voor uitzicht, maar soms kan ik er zó niet tegen. Bij ons als je niet veel ''hebt'' tel je niet mee..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:06

Je borsten groeien zelfs tot je 24ste!

Ik kan er eigenlijk niet zo goed tegen als meisjes van 13 gaan miepen over hun borsten. Toen ik 13 was was ik zo flat-chested as hell, maar daar maakte ik me toen écht niet druk om hoor. Was misschien 15 toen ik erover na ging denken.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:08

Herkenbaar, zag laatst op de weegschaal dat ik wat was afgevallen (ook de bedoeling), maar zag het helemaal niet aan mn buik, benen ed. Totdat eens goed naar mijn BH keek, ben inmiddels ook 1,5 cupmaat gekrompen :( gelukkig had ik wel een redelijke maat, dus ze zijn niet superklein, maar wel raar omdat ik groter gewent was.

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:09

blokje schreef:
Ik vond mezelf altijd misdeeld en me pa zei altijd "Goh jij hebt achter ind e rij gestaan"
Mijn zussen hebben allemaal tussen de D en F.
En ik heb net aan een krappe B.
Maar ben nu zwanger en heb nu een volle C.
Leuk om even grotere borsten te hebben moet nu wel BH's gaan halen want alles puilt er uit.

Ik ben trouwens wel heel tevreden met mijn normale B maat.
Want mijn zussen met hun D, E en F hebben er mega last van!

:')
Dat zegt mijn moeder ook altijd over dr beenhaar (dat heeft ze vrijwel niet dus hoeft ook nooit te scheren, super handig!)
"Ik stond waarschijnlijk in de rij achter kingkong"

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:09

Focussed schreef:

Ik kan er eigenlijk niet zo goed tegen als meisjes van 13 gaan miepen over hun borsten. Toen ik 13 was was ik zo flat-chested as hell, maar daar maakte ik me toen écht niet druk om hoor. Was misschien 15 toen ik erover na ging denken.

Echt? Ik dacht ook gewoon tot je 18e, nou dan is er ineens voor meer mensen hoop :P

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:11

Focussed schreef:

I know how you feel! heb het zelfde.. pas sinds mijn 14e kwam er iets.. Ik hoop ZO dat ze nog even een groeispurt gaan maken haha!
Laatst kreeg ik nog een fijne opmerking naar mn hoofd geslingerd.. een jongen dacht dat ik 16 was vanwege mijn borsten (slaat echt nergens op) en hij zei toen ik aan het bankdrukken was; moet je echt niet meer doen hoor, zometeen worden ze nog kleiner!
:/

En wat als je een hogere pil soort neemt? Vind het dan wel weer nadelig dat je er van aankomt..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:12

Van de pil zelf kom je volgens mij niet aan, je kunt wel meer honger krijgen (of lekkere trek) waardoor je gaat eten... dat heb je dus zelf in de hand :Y) dat is mij verteld.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:12

Focussed schreef:

.

nou, daar merk ik niks van hoor :D
tot anderhalfjaar geleden had ik een mooie C cup.
daarna ongeveer 10 kilo afgevallen, in love geweest, stress gehad (ontslagen, auto kapot, werkzoekend,nieuwe auto, vriendje)
en baay baay C cup, hello kleine b :D
ik wil mijn ceetje terug ::: :+

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:13

Fiffill schreef:
Van de pil zelf kom je volgens mij niet aan, je kunt wel meer honger krijgen (of lekkere trek) waardoor je gaat eten... dat heb je dus zelf in de hand :Y) dat is mij verteld.

en daar merk ik ook niks van
toen ik begon met de pil aan men 16 ongeveer 10 kilo bijgekomen.
nu ben ik het laatste jaar zoals net gezegd er veel afgevallen (ook gestopt met de pil trouwens, heb nu implanon)
en ik eet als een dijkdelver, hoe zoetiger en vettiger hoe beter
deed ik dat 2 jaar geleden zat er zo enkele kilos bij, en nu blijven ze maar verdwijnen :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:14

Fiffill schreef:
Focussed schreef:

Echt? Ik dacht ook gewoon tot je 18e, nou dan is er ineens voor meer mensen hoop :P

*voelt zich te oud voor dit topic*

_O- :))

Overigens zijn er allerlei redenen waarvan ze KUNNEN groeien, maar om het daarvoor te doen is natuurlijk onzin. Een zwaardere pil als je het niet nodig hebt is gewoon onzin.
Ik heb er een tijdje een gehad (om andere redenen) en op dat punt had het totaal geen effect :n

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:15

Sjah niets aan te doen, ik denk dat je het best kan accepteren.
En dan gaat het beter denk ik.
7/10 borsten worden er niet mooier op na chirurgie.

Je bent meer dan borsten, en als ze niet aan de kleine kant waren had je wel een opmerking gekregen over iets anders.

En heb zelf valse borsten door 64 kilo af te vallen, en heb er veel in mijn omgeving

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:15

Toen ik aan de pil was had ik een D cup... nu ben ik van de pil af en over naar mirena spiraaltje en in 3 jaar tijd is het gekrompen naar n kleine B... verder niet afgevallen of iets..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:16

Duhelo schreef:
Fiffill schreef:

en daar merk ik ook niks van
toen ik begon met de pil aan men 16 ongeveer 10 kilo bijgekomen.
nu ben ik het laatste jaar zoals net gezegd er veel afgevallen (ook gestopt met de pil trouwens, heb nu implanon)
en ik eet als een dijkdelver, hoe zoetiger en vettiger hoe beter
deed ik dat 2 jaar geleden zat er zo enkele kilos bij, en nu blijven ze maar verdwijnen :D

Lastig, ik heb helemaal nergens last van met de pil. Ik at altijd al veel maar kom niet aan :Y) nu eet ik ook erg gezond en ben ik geen fan van zoete en vette dingen.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:22

russel schreef:
Borsten is vetweefsel, ga je afvallen, val je daar als eerste af.

maar ga je borstspieren trainen, dan worden ze steviger en worden ze door de getrainde spieren iets optisch groter, maar die spieren moet je altijd sterk houden..

Maar er zijn mooie bh's met een mooie vulling die niet van echt te onderscheiden zijn als je kleren aan hebt. Je vriend vind het niet erg...het is maar het uiterlijk hoor,.

Veel van die meloenen zijn oerlelijk zonder bh, die moeten ook omhoog gehouden worden om stevig en mooi in het bloesje te tonen..

Dat vind ik nou niet echt een aardige opmerking.. :=

De meeste meisjes/vrouwen met grotere borsten zijn daar enorm onzeker over, net als dat meisjes/vrouwen met kleinere borsten daar erg onzeker over kunnen zijn..

Ik snap beide kanten heel goed. Ik had erg veel last van m'n rug met m'n grote cupmaat, en ben 2 weken geopereerd aan een borstverkleining. Had met alle liefde een deel van mij aan iemand anders gegeven ;)
Snap dat je van allebei erg onzeker kunt worden..

Maar gelukkig draait het leven niet om je uiterlijk :)

Ik denk trouwens dat mijn borsten wel een groot deel waren gegroeid door de pil.. Want grotere borsten zitten eigenlijk niet echt bij ons in de familie.. Maar lichamen zijn sowieso maar raar :=

Vind het trouwens wel apart dat zonder dat je veel afvalt, je borsten wel kunnen krimpen..

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:26

Ik kreeg ook als eerste borstjes, maar ook bij mij stopten ze het eerst weer met groeien.
Was met 18 jaar 48 kg en had 70AA.
Toen ik 24 was en trouwde was ik 54 kg en had 70A.
Ondertussen ben ik 45 heb 2 kinderen ben 58 kg en heb 75B en een buikje :(
Wanneer ik wat ga lijnen om het buikje kwijt te raken, verdwijnt niet alleen wat vet van mijn buik maar ook van mijn borsten alleen verdwijnt het vet van mijn borsten sneller dan het vet op mijn buik.
Kon ik het vet van mijn buik maar omhoog drukken naar mijn borsten toe, dan was ik op beide plaatsen helemaal tevreden :)

Ik ben niet zo heel erg voor plastische chirurgie, maar kan me wel indenken dat als je geen meisje meer bent je je heel ongelukkig kan voelen als je bijna plat bent en ik vind dat als je er echt heel erg mee zit je er wat aan moet doen, helaas zie ik dan wel eens dat er naar mijn idee teveel ingestopt wordt en het niet meer bij de persoon en het figuur past.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:29

Ulfeino schreef:
Ik kreeg ook als eerste borstjes, maar ook bij mij stopten ze het eerst weer met groeien.
Was met 18 jaar 48 kg en had 70AA.
Toen ik 24 was en trouwde was ik 54 kg en had 70A.
Ondertussen ben ik 45 heb 2 kinderen ben 58 kg en heb 75B en een buikje :(
Wanneer ik wat ga lijnen om het buikje kwijt te raken, verdwijnt niet alleen wat vet van mijn buik maar ook van mijn borsten alleen verdwijnt het vet van mijn borsten sneller dan het vet op mijn buik.
Kon ik het vet van mijn buik maar omhoog drukken naar mijn borsten toen, dan was ik op beide plaatsen helemaal tevreden :)

Ik ben niet zo heel erg voor plastische chirurgie, maar kan me wel indenken dat als je geen meisje meer bent je je heel ongelukkig kan voelen als je bijna plat bent en ik vind dat als je erg echt heel erg mee zit je er wat aan moet doen, helaas zie ik dan wel eens dat er naar mijn idee teveel ingestopt wordt en het niet meer bij de persoon en het figuur past.

Ja ze zijn tegenwoordig voor de veel cc's vroeger was 300 cc heel veel nu is het echt minimum en door veel als weinig gezien.
En zie eigenlijk meer dat de meeste vrouwen er zelf voor kiezen, onzekerheid is een probleem in het hoofd.
De wissels een jaar na de BV liggen op 60% en gaan naar het dubbel aantal cc's.
Leven is meer dan borsten heb ik voor mezelf geleerd als je er geen gezondheidsproblemen door ondervind.

Plus natuurlijk voelen, ik voel het altijd dat het vals is. Wat er ook beweerd wordt. Bij mij kan je ze zelfs vastnemen maar goed das een ander verhaal :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:44

Ben ik de enige met een verstoord beeld over borsten?
Tegenwoordig dragen zoveel mensen dikke push-up BH's dat ik gewoon schrik als ik op het zwembad rondloop..
Dan zijn de mijne nog helemaal niet zo verkeerd, haha. :) Als ik veel eet zijn ze inderdaad voller.. balen dat dat ook geld voor mijn hoofd en buik

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:20

Focussed schreef:
Martine_R schreef:
Trouwens: Een bh 's nachts niet uitdoen kan er toch geen invloed op hebben lijkt mij..? :\

Een bh snachts aanhouden is slecht vanwege de druk van de beugels. Maar het heeft geen invloed op je borstgroei hoor, dat is een hormonaal proces (tenzij jij speciale hormoonafgevende beugels hebt :)) ) .

Nee was het maar waar :o

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:22

showteam schreef:
blokje schreef:
Ik vond mezelf altijd misdeeld en me pa zei altijd "Goh jij hebt achter ind e rij gestaan"
Mijn zussen hebben allemaal tussen de D en F.
En ik heb net aan een krappe B.
Maar ben nu zwanger en heb nu een volle C.
Leuk om even grotere borsten te hebben moet nu wel BH's gaan halen want alles puilt er uit.

Ik ben trouwens wel heel tevreden met mijn normale B maat.
Want mijn zussen met hun D, E en F hebben er mega last van!

:')
Dat zegt mijn moeder ook altijd over dr beenhaar (dat heeft ze vrijwel niet dus hoeft ook nooit te scheren, super handig!)
"Ik stond waarschijnlijk in de rij achter kingkong"

whaha jou moeder mazzel :P
Bij mij stond pamela anderson voor me :+

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:05

Ik heb nooit écht borsten gehad! Altijd maar een ieniemini beetje. Nog steeds. AA Is het nog niet eens ;) Sinds mijn 18e kwam ik er achter de de bh's van de H&M (70A) met pushup mijn precies goed zaten. Maar ben nog steeds aan het sparen voor een operatie. Wordt namelijk niet vergoed. Heb tot mijn 18e ook nooit bh's gedragen. Dat is best frustrerend. Ondertussen heb ik anderhalf jaar een vriend die mij echt neemt zoals ik ben en heeft er geen problemen mee maar hij zegt ook, als jij gelukkiger bent met een operatie, dan is het ook prima, maar je moet het absoluut niet voor mij doen!

Ben trouwens ook klein en slank, nu net geen 50 kg. Maar heb 55/56 gewogen voor mijn gevoel best zwaar voor mijn doen, maar ze werden echt niet groter. Zit ook in mijn familie btw. Van moeders kan. Oma, moeder, tante, nicht hebben operatie gehad. Hadden hetzelfde als mij.

Mijn zus daarentegen is gezegend met de boobs van vaders kant. Een flinke volle D cup wat soms ook richting de E ging. Maar ze is ook 2x zo stevig als ik en een stuk zwaarder. Maar ze heeft er dan ook geregeld last van!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:18

Valt me trouwens ook op dat de mannen vaak tegen de chirurgie zijn