Wie huilt er nog meer snel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje89

Re: Wie huilt er nog meer snel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 19:30

Littlemiss, dat is echt heftig, ik snap dat je dan constant weer opnieuw dingen moet leren accepteren en dat is vaak erg confronterend. Ik heb zelf dan maar iets onschuldigs maar dat heeft ook erg lang geduurd voor ik het ook maar een klein beetje kon accepteren. Laat staan als je dan constant nieuwe dingen hebt wat niet meer wil dan blijf je maar bezig met dingen accepteren :(:)

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:39

kaatje89 schreef:
Littlemiss, dat is echt heftig, ik snap dat je dan constant weer opnieuw dingen moet leren accepteren en dat is vaak erg confronterend. Ik heb zelf dan maar iets onschuldigs maar dat heeft ook erg lang geduurd voor ik het ook maar een klein beetje kon accepteren. Laat staan als je dan constant nieuwe dingen hebt wat niet meer wil dan blijf je maar bezig met dingen accepteren :(:)

Even in je profiel gespiekt, maar ik vind wat jij hebt ook behoorlijk heftig hor. Zeker op jouw leeftijd! Wel super dat je zo kunt genieten van je eigen pony! Lijkt mij ook geweldig om er ooit een voor mezelf te kunnen hebben! :j

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:48

Ik ben perfectiontisch en als iets niet lukt word ik boos en ga huilen. Ook schiet ik vol bij de meest onnozele dingen op tv :o
Ik kan snel boos, verdrietig en gekwetst zijn en kan dat dan erg moeilijk loslaten. Mijn vriend heeft het maar moeilijk met me haha.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:08

*steekt vinger op* Ik kan ook heel snel in janken uitbarsten.

Sowieso bij films, liedjes, verhalen, zinnetjes... drama :+ Zowel bij mooie dingen als verdrietige momenten.
Ben ook heel goed om met iemand mee te gaan huilen. Of als iemand iets heftigs verteld ofzo, dan zit ik ook alweer met tranen in m'n ogen (ook als diegene zelf niet eens een kik geeft)
Tegen ruzie kan ik ook heel slecht, dan begin ik ook al. Tegen kritiek kan ik over het algemeen wel weer aardig, tenminste, als het terecht is :Y) , anders ook niet.
Ik ben ook nogal snel emotioneel als iemand gewoon iets liefs zegt of doet. Het hoeft ook echt niet iets groots te zijn en diegene zal het vaak niet eens doorhebben, maar sommige (hele kleine) dingen kunnen heel veel met mij doen :+:

Verder heb ik ook een aantal hele goede vriendinnen aan de andere kant van het land wonen. Ik heb niet de mogelijkheid om ze heel vaak te zien en als we mekaar dan weer zien sta ik weer half te janken. Laten we het over het afscheid maar niet hebben :Y) (kan daarom er ook niet tegen als ik een willekeurig persoon afscheid zie nemen van iemand :+ ) Natuurlijk spreek ik ze wel heel veel, maar ik mis ze wel onwijs. We hebben ook hele bijzondere dingen mee heb gemaakt die ook eigenlijk niemand begrijpt zonder er zelf bij te zijn geweest en kan het hier ook bij niemand kwijt. Daardoor mis ik ze soms nog erger en dat zorgt ook nog weleens voor traantjes...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:12

Haha, hier nog een, vooral nu ik in een ander land zit, beetje heimwee hebt en dan iemand vraagt: Mis je thuis.
Oh crap :+
Of als ik een mooi filmpje zie waar mensen blij zijn schiet ik spontaan vol, waarom, omdat het zo mooi is? geen idee _O-

En soms bij liedjes ook ja :+

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:22

Ik heb er laatst een hele mooie term voor gehoord; emotioneel incontinent.
Ik vond het de spijker op z'n kop!

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:36

vooral als ik boos ben, of als ik voor de 10de keer op rij geen wp rij.
maar wel weet dat het thuis super gaat, maar dan op wedstrijd gaat alles fout...
en daar wordt ik dan zo gefrustreerd van echt hoor, als het dan de 100ste keer op rij alweer niet gaat barst ik soms spontaan in tranen uit.
zeker als mensen me daarna ook nog vragen van hé hoe ging ie? niet goed achja volgende keer beter.
tja dat wordt dan volgende maand, want ik mag maar één keer starten.
echt sommige mensen (zoals ouders...) snappen gewoon niet hoe belangrijk ik zoiets vind!
en als ik daar weer over ga nadenken staat het huilen me alweer nader dan het lachen!

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 20:30

Voor de diehard jankerds: Happy Feet is nu op tv! <3

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 20:33

Aaah die is zo lief <3 maar idd ook zielig :')

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 20:51

ik huil ook wel snel.. maar het allermeest als ik ongesteld word/ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 00:36

Okee, ik dus ook, ook echt om domme dingen. Niet om alles, maar vooral als ik mezelf voor aap voel staan, of het idee heb dat andere mensen wel eens negatief over me kunnen denken. En dat gaat wel vrij ver, als ik met iets als laatste gekozen word, of als ik een presentatie moet houden oid. Echt heel vervelend want daardoor sta ik alleen maar meer voor l.ul hihi :+

mars_loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 15:34

Ja, ik kan ook best snel in janken uitbarsten. :P
En dan denk ik meestal achteraf van ''meid, dat was dus helemaal nergens voor nodig..''
Ja, ik ben gewoon perfectionistisch, als het dan niet lukt raak ik zo opgefokt dat ik tranen in me ogen krijg,
of van zielige films, of hele mooie films, dan heb ik het ook wel snel, maar dat kan ik nog onderdrukken zegmaar.

Maar de laatste tijd gaat het wel beter, heel veel gezeik gehad het afgelopen jaar, vooral van de zomer.
Veel ruzies enzo. En nu heb ik wel een beetje de instelling van 'het boeit me niet meer wat je doet.'
Tuurlijk huil ik nog best snel, maar als het weer om dezelfde dingen gaat als waar ik toen zo veel gezeik om had,
exen die terug komen zeuren bijvoorbeeld, dan heb ik daar wel gewoon schijt aan. Daar zit ik dan maximaal 5min. in
tranen om, heel soms. Maar dat heb ik eigenlijk alleen nog als ik ongesteld ben ofzo. Verder heb ik er niet meer zo'n
last van. Juist door dat huilen van toen en door dat gezeik begin ik nu overal zo'n scheit aan te hebben, dat het steeds
minder word. Dus dat is best fijn. :Y)

Ik vind wel dat soms als je je niet in kan houden, en je barst in tranen uit, dat je bang bent dat andere mensen je ineens
raar gaan vinden ofzo? Heeft iemand anders hier ook last van?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 15:50

Oh ik huil ook zo snel! Niet bij pijn, daar ben ik best hard in maar met dingen als woede, frustratie.. als ik een wedstrijd heb en we spelen niet zoals ik wil dat het gaat, kan ik echt gaan huilen. Of als iemand tegen me schreeuwt, oh daar kan ik zo slecht tegen, dan krijg ik gelijk de tranen in m'n ogen. Of als iemand heel erg lief voor me is, kan ik ook zo beginnen te huilen. Of als ik zo enorm hard m'n best doe om iets voor elkaar te krijgen en het dan niet gaat zoals ik wil :(:)

Gelukkig ben ik wel enorm slecht in huilen waar anderen bij zijn, dus weet eigenlijk bijna niemand dat ik zo snel huil. Ik denk dat het bij mij ook een vorm van perfectionisme is, ik kan ook helemaal gek worden als ik netjes m'n huiswerk maak en ik vind dat het dan lelijk is of zo. Dan ga ik nog niet huilen, maar als er dan nog één ding misgaat oeei dan ben ik echt ook enorm pissig. :o

xxxme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:39

Ik heb het sinds ik aan de pil ben. Om gek van te worden! :(

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:46

LittleMiss: Ik heb je even gepbt, dat van mij is nogal een lang verhaal namelijk :+.

Ik kom er net trouwens achter dat ik bij 16 and pregnant non stop mee zit te huilen :').

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:49

Haha ik zou ook huilen als ik 16 was en zwanger, moet er niet aan denken. :P

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:03

xManon_ schreef:
Haha ik zou ook huilen als ik 16 was en zwanger, moet er niet aan denken. :P

Ja, maar ik moet huilen van al dat gehuil van hun _O-.

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:45

kan ook door je hormonen kome heb ikergens gehoord

gea_thora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:00

oh, ook ik meld me!
Heb er vaak helemaal geen reden voor, maar ik kan om alles wel huilen...
Als ik boos ben, begin ik te huilen.
Als ik blij ben, begin ik te huilen. Zo sta ik heel zielig op de foto terwijl ik te horen kreeg dat ik door was naar de halve finale van de zitcompetitie.
Bij wedstrijden op de manege weet ik precies of ik in de prijzen ben gevallen, want dan ligt er standaard een pakje zakdoekjes klaar. Daar zijn ze er al aan gewend dat Gea meestal zomaar begint te huilen.
Ik ben gewoon echt een emotioneel gevoelsmens.
Ik vind het nog steeds erg frustererend dat ik om alles kan huilen, schaam me er ook nog wel vaak voor.
Maar ik merk wel dat ik het minder erg vind, nu ik weet dat veel mensen er al aan gewend zijn en er niet gek meer van op kijken.
Eerder vloog iedereen geschokt op me af om me te troosten, dan houd ik helemaal nooit meer op met huilen!
Fijn zeg, om te weten dat er nog wel meer mensen zijn die, zonder directe reden, vaak huilen!