Schimmelinfectie?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Re: Schimmelinfectie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 13:46

De pijn bij sex (en dus het feit dat we gewoon geen sex hebben en dat mijn libido onder het 0 punt gedaald is) heeft in mijn relatie ook echt een dramatisch effect.
Het staat zo ontzettend tussen ons in, loopt nu ook helemaal niet meer lekker tussen mn vriend en mij (en ik denk dat dat voor een groot deel gekomen is door de seksuele frustraties). Ik ben me er zelfs een beetje op aan t voorbereiden dat het binnenkort wel eens over kan zijn tussen ons.

Gyn snapt het probleem, vind het erg vervelend maarja.. maar hij zegt: nu beter eerst nog een maand heel intensief die nieuwe cremes smeren en geen sex hebben zodat het goed heelt.

Voor mij niet zo'n probleem, ik heb totaal geen zin meer sex maar dat is ook tegelijkertijd het probleem

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 13:57

mijn relatie is er kapot aan gegaan.
Het is echt frustrerend idd.

ben er zo klaar mee.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 14:59

Klinkt niet echt bemoedigend := Om het maar even heel plat te stellen, doen jullie verder ook niks in bed, geen hand & likdiensten? Ik heb idd ook totaal geen zin meer in seks, maar op dat gebied zit het gelukkig wel goed. Dat gaat op de een of andere manier wel, heel gek. We kunnen er gelukkig ook heel goed over praten, desnoods gaan we samen naar de gyn zei mijn vriend al :)

Hoop toch dat jullie er samen uitkomen Zwitsal :(:)
Evony wat balen joh, dat het bij jou dus stuk gelopen is daardoor...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 15:13

Jawel maar ik moest echt zin maken zeg maar, ik had een hoog libido tot dat ik die infectie kreeg, toen werd het echt steeds minder tot niet. Vond dat banketstaaf voor mijn vriend dus probeerde wel zin te maken maar toch.

Bij mij was dat echt het begin van het einde van mijn relatie, erg jammer ;(

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 15:16

ik heb tamara even een uitgebreide pb gestuurd.
ik 'maak' ook 'zin' voor hem, om even wat hand en span diensten bij hem te verrichten om hem blij te maken.
maar daar houdt het bij op.
en omdat ik het bij hem alleen doe om hem te plezieren kan hij er niet van genieten, omdat ik niet opgewonden ben.
maar ik WIL niet eens opgewonden raken want wat moet ik dan? ik kan niets.. lig ik daar gefrustreerd te zijn.
bovendien heeft hij niet genoeg aan die hand en span diensten. hij wil gewoon echt sex.. en dat kan niet..

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 15:17

klinkt heel bekend zwitsal :(:)

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:15

Ik reageer later vandaag even wat uitgebreider op je pb Zwitsal, dank je iig daarvoor!

Idd frustrerend om dan niet 'verder' te kunnen gaan, vriendlief vindt het ook gewoon jammer dat het dan weer hand & spandiensten worden idd...

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 21:11

Ik had nog een vraagje.. sorry dat ik zo binnen kom vallen.
Ben nu twee keer naar huis gestuurd met de constatering 'schimmelinfectie', maar heb nooit jeuk gehad. Vulva was vuurrood, en bij druk of aanraking deed het pijn, maar had er verder geen last van. Wel altijd veel afscheiding, vaak geurloos, soms wat zurig. Ik kreeg een zalf (was eigenlijk voor inwendig gebruik, maar ik moest 'm voor uitwendig gebruiken) en 3 capsules. Die capsules deden me teveel zeer om in te brengen, en ben er nooit mee verder gegaan.
Sinds ik gewoon random een paar dagen die zalf heb gesmeerd (en gewoon niet die capsules heb gebruikt) is het daarna weer rustig geworden. Het was iets waar ik kennelijk al lang mee rondliep (dacht dat ik gewoon krap van onderen was en dat het daarom pijn deed := ), en heb er nu zeker een half jaar geen last meer van. Tampons kan ik echter nog steeds niet indoen, die doen me teveel zeer. Nuvaring gaat er wel zo in, een mannelijk geslachtsdeel ook, heb geen pijn bij de seks. (heb één keer pijn gehad, toen waren m'n lippen ook helemaal rood en gezwollen. Dat was na een dag weer weg en ook nooit meer last van gehad)

Is het terecht dat ik twijfel of die SI nu wel een SI was? Gezien ik dus nooit last heb gehad van jeuk :=

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 21:17

_Denise_ : ik ben ook een tijd geleden naar de spoedeisende hulp geweest omdat ik onwijze pijn bij het plassen had.
Ze hebben toen zo'n stokje in mn urine gestoken en dat wees uit op een schimmelinfectie.
Ik kreeg van die inbrenggevallen waar ik nog zieker en nog meer pijn van kreeg.

Heb bloed laten prikken bij de HA en na velen controles kwam eruit dat ik een 'zeldzame' bacterie heb die blaasontsteking veroorzaakt.

Ik heb niet dezelfde kenmerken als wat jij beschrijft maar wellicht kan een bloedonderzoek wat uitwijzen? Ik heb dus pillen in mijn lichaam ingebracht die nergens voor nodig waren, waar ik heftig op reageerde terwijl ik iets heel anders had.

Voor de andere mensen uit het topic, sterkte! Ik heb een beetje de verhalen gelezen maar bah, ik ben blij dat het bij mij niet meer dan een zeldzame bacterie was (die overigens wel snel terug kan komen.)