Wat moet ik nou ??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 14:04

wat fijn dat het goed gaat!:)
sorry voor de late reactie had niet door dat er was gereageerd door redenen.
met mij gaat afwisselend, ups en downs.
momenteel zit het niet echt mee.. maar wijd ik hier liever niet over uit.. ik zal je wel een mailtje sturen! :)

nope nog steeds niks.
hij wil dat zij hem met rust laat om na te denken maar doet ze niet

TS hoe gaat het met jou? en idd met je jou en je vriend?
al een tijd niks meer van je vernomen/gehoord.

Mis_Anoniem

Re: Wat moet ik nou ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-10 22:38

Sorry voor de hele late reactie..

Het gaat eigenlijk weer helemaal niet goed.
Mijn vriend heeft besloten niet verder te willen in de relatie.
Hier graag geen reacties op die negatief naar hem zijn, er speelt heel veel en aan de ene kant begijp ik het voor hem wel.
Ik ben er helemaal kapot van.. zie alles voor een doedelzak aan.

Het idee dat ik mijn kanjer, mijn maatje kwijt ben naast mijn zijde....
We blijven vrienden,maar ik weet echt niet hoe ik dit moet gaan doen....

De feestdagen zie ik tegenop, was t liefst helemaal alleen geweest maar ook weer niet.

Ik weet het ik zit nu in een behoorlijk somber en donker wolkje,maar weet niet hoe ik hier uit moet en kan komen.

Ik heb weer vervelende dromen en angsten in mijn slaap, op een of andere manier een herbeleving vaak van wat er is gebeurd. (voor nieuwe lezers, zie openingspost, vind het te moeilijk t nog eens te typen...sorry hiervoor)

Ik hou me eigen groot voor de buitenwereld maar weet dat ik daar niets mee opschiet. Maar laten zien hoe ik me voel ook niet...

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 00:11

Mis_Anoniem schreef:
Sorry voor de hele late reactie..

Het gaat eigenlijk weer helemaal niet goed.
Mijn vriend heeft besloten niet verder te willen in de relatie.
Hier graag geen reacties op die negatief naar hem zijn, er speelt heel veel en aan de ene kant begijp ik het voor hem wel.
Ik ben er helemaal kapot van.. zie alles voor een doedelzak aan.

Het idee dat ik mijn kanjer, mijn maatje kwijt ben naast mijn zijde....
We blijven vrienden,maar ik weet echt niet hoe ik dit moet gaan doen....

De feestdagen zie ik tegenop, was t liefst helemaal alleen geweest maar ook weer niet.

Ik weet het ik zit nu in een behoorlijk somber en donker wolkje,maar weet niet hoe ik hier uit moet en kan komen.

Ik heb weer vervelende dromen en angsten in mijn slaap, op een of andere manier een herbeleving vaak van wat er is gebeurd. (voor nieuwe lezers, zie openingspost, vind het te moeilijk t nog eens te typen...sorry hiervoor)

Ik hou me eigen groot voor de buitenwereld maar weet dat ik daar niets mee opschiet. Maar laten zien hoe ik me voel ook niet...

sorry dat ik nu pas reageer, t gaat even niet goed hier en had even de kracht niet om erop te reageren sorry.
ik ga hierna ook gelijk slapen en weet niet of ik er morgen ben om te reageren.
~
pff wat klote zeg TS, ik snap het zo goed, tis nu ook gewoon extra moeilijk omdat al niet lekker ging.
meiss me PB Box staat altijd voor je open.

die laatste zin van je ken ik maar al te goed, het is zo moeilijk om je zo groot te houden terwijl je het liefst wil dat je kan janken naja ik heb dat tenminste.

ik ga slapen, hou het niet meer vol sorry.

Mis_Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 16:39

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt :(:) !

Ik weet niet goed wat ik nu wil, aan de ene kant wil ik t van me af typen en aan de andere kant niet.
Ik zit zo ontiegelijk in de knoop nu met mezelf, met mn vriend was gewoon de laatste druppel denk ik.
Ik maak me nu ook zo verschrikkelijk veel zorgen over hem.
Mijn hoofd loopt zowat over...

Kan ik wel contact met hem houden, moet ik m even met rust laten.
Zou ik ooit nog verder met hem kunnen.
Red hij t wel nu met alles, vergeet ie niet dat ik er altijd voor hem ben..
Is hij er echt nog voor me zoals ie me telkens zegt ?
Hoe kom ik van die negatieve gevoelens af, uit die spiraal..
Wat kan ik doen aan die nachtmerries en t weinige slapen...
Hoe blijf ik de kracht vinden om normaal te blijven eten en drinken...
hoe.....
wat moet ik...
in de toekomst dan......

Ik weet dat ik uit die spiraal moet, en weer positieve dingen moet gaan zien ,maar vind dat zo verdomd moeilijk.
Mijn vertrouwen in anderen en mezelf is "gewoon" weg...

De feestdagen komen er aan, aan de ene kant leuk aan de andere kant zie ik er tegenop. Me groot te moeten houden en meegaan met de flow...

ik heb dit verhaal al drie keer gewist en weer opnieuw getypt.. wel of niet op verzenden drukken ?

Doe maar wel, wie weet helpt t een beetje....

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 16:48

Mis_Anoniem schreef:
Ik hoop dat je je snel weer beter voelt :(:) !

Ik weet niet goed wat ik nu wil, aan de ene kant wil ik t van me af typen en aan de andere kant niet.
Ik zit zo ontiegelijk in de knoop nu met mezelf, met mn vriend was gewoon de laatste druppel denk ik.
Ik maak me nu ook zo verschrikkelijk veel zorgen over hem.
Mijn hoofd loopt zowat over...

Kan ik wel contact met hem houden, moet ik m even met rust laten.
Zou ik ooit nog verder met hem kunnen.
Red hij t wel nu met alles, vergeet ie niet dat ik er altijd voor hem ben..
Is hij er echt nog voor me zoals ie me telkens zegt ?
Hoe kom ik van die negatieve gevoelens af, uit die spiraal..
Wat kan ik doen aan die nachtmerries en t weinige slapen...
Hoe blijf ik de kracht vinden om normaal te blijven eten en drinken...
hoe.....
wat moet ik...
in de toekomst dan......

Ik weet dat ik uit die spiraal moet, en weer positieve dingen moet gaan zien ,maar vind dat zo verdomd moeilijk.
Mijn vertrouwen in anderen en mezelf is "gewoon" weg...

De feestdagen komen er aan, aan de ene kant leuk aan de andere kant zie ik er tegenop. Me groot te moeten houden en meegaan met de flow...

ik heb dit verhaal al drie keer gewist en weer opnieuw getypt.. wel of niet op verzenden drukken ?

Doe maar wel, wie weet helpt t een beetje....

Hmmhmm, beter voelen gaat voorlopig niet lukken ben ik bang
Inplaats dat het beter met me gaat, gaat slechter en merk dat me paardje dat gedrag wat ik voel uit op mij.
Naja ze laat zien wat ik voel.
Ik had vandaag me gevoel aan haar verteld en zo niet verder wil niet op deze manier.
En ineens 5 minuten later begon ze te bokken en steigeren alsof ze wilde laten tonen ofzo dat ik dood wilde.. zo vreemd.
Maargoed, even terug naar jou verhaal:

Pff meis, vind zo klote voor je!
Zou je zo graag willen helpen en alles maar denk niet dat ik dat nu kan.
Omdat er nog een probleem met mezelf is bij gekomen.. en mezelf eerst moet terug vinden.

Ik snap dat je je zorgen maakt om hem, maar denk dat je beter even zorgen moet maken om jezelf, want dit kan niet langer zo!

Misschien is het wel even goed om even geen contact te hebben, even alles van je af te schuiven en even rust te nemen / goed nadenken over alles of juist niet want dat zorgt waarschijnlijk alleen maar voor meer verwarring
Die spiraal is vind ik als ik voor mezelf mag praten heel moeilijk te doorbreken, probeer het iedere dag weer maar ’t lukt gewoon niet en denk dat het komt omdat me vedriet/ongelukkigheid zwaarder is dan me geluk.

Zit je in therapie? / heb je al hulp? Zo niet, ga het zoeken echt hoe moeilijk het ook is er moet een einde aan komen voor je met dit!
Want jij verdient het ook net als iedereen om gelukkig te zijn/te leven!

Even offtopic.
K moet me therapeute nog steeds mailen of ik al contact heb opgenomen met een andere afdeling voor waar ik momenteel/al een tijd mee kamp maar ik kan het gewoon niet/durf het niet omdat ik niet denk dat het zo is.
Ik moet eerst naar de dokter denk ik ervoor om een verwijs kaart te krijgen maargoed die is er pas volgende week en ik durf gewoon echt niet.

Ontopic, meis je mag me altijd mailen/pben! Ben er altijd voor je vergeet dat alsjeblieft niet!

Mis_Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 00:53

Het gaat helaas helemaal niet goed met me, denk aan stoute dingen en ben veel verdrietig...

Ik ben aan het vechten maar weet niet hoe ik dit moet volhouden

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:55

Mis_Anoniem schreef:
Het gaat helaas helemaal niet goed met me, denk aan stoute dingen en ben veel verdrietig...

Ik ben aan het vechten maar weet niet hoe ik dit moet volhouden

kop op!
hoe moeilijk het ook is.. niet opgeven meid!
is moeilijk is echt zo maar dit kan je echt!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 01:00

Hier is mijn relatie ook kapot , draait ook om rust en mis hem enorm.
Nu is het zo dat wij beiden problemen had, hij is bijvoorbeeld een 'nieuweling' qua paniekaanvallen, en ik ken die aanvallen wel, heb ze niet veel ik heb al 5 jaar 'angstaanvallen'.

Ben 3 weken in Zeeland bij mijn moeder geweest en ben nu weer in mijn woonplaats, en dus dichter bij hem..

Die 'stoute' dingen kan ik me in vinden, maar probeer je te richten op studie of je paard(?) huil wanneer nodig, zet niet te veel een masker op !
Sterkte :(:)

Mis_Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 16:17

Dat maskertje weet ik niet hoe ik eraf moet halen...

Mis_Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 18:08

Heb me toch een rare dag vandaag, gisteren best wat paniekerig, nu weer heel kalm.. niet de normale kalmte zeg maar ?

Blijf maar foute dingen denken en onrustig tot slecht slapen...
Nieuw jaar nieuw begin was mijn motto, maar lukt nog niet echt

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 18:40

Ja zo'n motto is mooi om te zeggen maar dan nog uitvoeren dat is een 2de....
Heb je geen kalmerende tabletjes? Kruidvat melatonine bijv.

Zijn echt niet schadelijk voor je lichaam..

Heb je hulp? Masker moet je niet te vast schroeven he . :(:)

Mis_Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 19:20

Die heb ik geprobeerd,maar merk er zelf niet echt veel van als ik eerlijk ben..
Dankjewel voor je reactie !

Mis_Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-11 00:21

Ik ben maar aan het vechten en vechten en vechten om mezelf niet kwijt te raken en voor wie ?
Mijn rugzakje sleept zowat over de grond... kan er niet wat uit ?

Ben zo verschrikkelijk moe..

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:23

Hee meiss, niet op geven! je kan dit ookal is dit nu moeilijk in te zien! maar ik geloof in je!
ik weet niet zo goed wat ik nog moet zeggen omdat momenteel hier ook niet goed gaat.
ik laat het hier maar even bij, zet hem op!

Mis_Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 13:14

Ik weet niet of ik nog terug kom in mijn topic..
Ik weet dat het voor veel mensen moeilijk te begrijpen zal zijn en dat niemand verplicht is om te reageren !
Dit was als poging om mijn verhaal een beetje te kunnen doen, maar lukt niet echt voor mijn gevoel..
Ik vind het top dat jullie gereageerd hebben, maar voel me toch alleen....

Bedant voor het willen lezen !

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:16

Mis_Anoniem schreef:
Ik weet niet of ik nog terug kom in mijn topic..
Ik weet dat het voor veel mensen moeilijk te begrijpen zal zijn en dat niemand verplicht is om te reageren !
Dit was als poging om mijn verhaal een beetje te kunnen doen, maar lukt niet echt voor mijn gevoel..
Ik vind het top dat jullie gereageerd hebben, maar voel me toch alleen....

Bedant voor het willen lezen !

hee meiss! zet hier je verhaal maar neer, ik lees het gewoon en ga ook weer erop reageren.
heb er soms niet de kracht voor omdat het hier momenteel niet goed gaat.
maar ik lees mee, ik reageer en ga er proberen er voor je te zijn!
hoe gaat het nu met je?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 19:05

MMares vroeg of ik dit namens haar/uit haar naam wilde plaatsen:

hey,
sorry dat ik al zo lang niet meer op bokt ben geweest....
ik heb gewoon de tijd niet en vind dat dan oko heel erg spijtig.
deze mail stuur ik dan ook van op mn werk...

ik vroeg me af hoe het met jullie gaat?
ik ben zelfs niet meer op bokt kunnen lezen hoe het gaat met jullie...mijn laptopt thuis is stuk en het duurt nog wel even eer deze gemaakt is.
op mijn werk heb ik geen toegang tot de site dus vandaar mijn mail.

ik hoop dat het met jullie goed gaat...of toch beter dan met mij.

op mijn nieuwe werk is het super, wel veel werk en ik sta er nu alleen voor, en ik werk er nog maar een maand.

met mijn relatie gaat het ook goed, we zijn stillaan aan het kijken voor een eigen huisje, al is dat momenteel nog verre toekomst(veel te duur)maar we staan terug op hetzelfde niveau...
ook al moet ik me neerleggen bij het feit dat hij de volgende maanden wat minder tijd voor me zal hebben aangezien hij veel tijd in Herbalife(zijn bijberoep) wil steken om sneller een huisje te kunnen kopen...

de situatie met mijn ouders is er alleen maar erger op geworden...:(
dagelijks maken mijn ouders ruzie en verwijten ze elkaar vanalles.
mijn vader krijgt ondertussen ook chemo voor zijn prostaatkanker(waar hij ondertussen aan geopereerd is)
de ene dag verwijt mijn vader mijn moeder dat ze een ander heeft, de andere dag wil hij alles aan zijn relatie doen om het terug te doen werken.

ik weet echt niet meer wat doen en denken.
ik wordt gewoon zot.

ik wil mijn ouders liefst gelukkig samen zien, maar elke dag ruzie is geen oplossing,
dan heb ik liever dat ze uit elkaar zijn, geen ruzie meer maken en ze mss gelukkiger zijn.(sorry als dit egoistisch klinkt, maar ik word er gwn ziek van meer uitleg hiervan volgt)
mijn vriend is deze situatie ook meer dan beu...

we proberen zo veel mogelijk boven te zitten in de week opdat we het niet moeten aanhoren en in de weekends ^proberen we weg te gaan om dezelfde redenen.

ik word van die situatie gewoon ziek...
ik heb een soort van allergische reactie waar ik al meer dan een maand mee rondloop...
ik heb last van een stressbult in mijn nek, die nu eindelijk al wat geminderd is.
ik ben nog steeds elke ochtend misselijk en in de loop van de dag ook, kheb ook nog steeds last van vreetbuien...ik weet echt niet hoe dit allemaal kan....
en ik heb sinds een week enorme last van mijn rug....ik kan amper pijnloos zitten of stappen, ik heb veel minder kracht en voel me echt slecht.
van de dokter moet ik kinesiste doen, weer een hoop geld kwijt

ik hoop echt dat ik hier rap vanaf raak.

ook moet ik nu plots van mijn moeder alles betalen, ook dingen dat ze zei dat ik gekregen had...zoals mijn hond bv...
en het gaat niet over een bedrag in het totaal van 100 of 200 € neen, het totaal gaat al meer naar een bedrag van over de 1000€

wel veel als je nog maar een goede maand werkt, niet zeker bent of je een vast contract krijgt en wil, sparen voor een huis.

gelukkig werk ik met een tof team die allemaal grosso modo van mijn situatie afweten en die me allemaal steunen
gelukkig heb ik een lieve hond die als ik ween me komt troosten en me aan het lachen maakt..
maar vooral ben ik heel gelukkig met mijn lieve vriend die een echte grote steun is voor me...

zo hier in grote lijnen de rest van mijn verhaal...
ik hoop echt dat het beter met jullie gaat en het lucht me op het nog eens neer te kunnen schrijven.

weet wel dat jullie altijd mogen mailen, best wel naar mijn hotmail adres, die kan ik openen op mijn werk,
indien jullie iets willen vragen of gewoon jullie verhaal nog eens kwijt willen.

ik heb zelf wel wat problemen, maar ben blij als ik anderen kan helpen.

groetjes

Mis_Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 02:38

Sorry voor de lange stille tijd.
Ik zit heel erg in de knoop met mezelf maar heb ook een manier gevonden om rust te krijgen.
Ik weet wat ik wil en het kan twee kanten op. Als ik een ietsje beter leven kan krijgen dor hard te werken dan graag, maar als het over een tijdje nog niet lukt dan is het voor mij klaar.
Ik wil niet dood maar ik wil ook niet leven zoals nu.

Ik heb er vrede mee, wat de uitkomst ook zal zijn.

Het spijt me voor het weinige wat ik hier neerzet, maar weet niet goed wat ik moet.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 10:49

Mis_Anoniem schreef:
Sorry voor de lange stille tijd.
Ik zit heel erg in de knoop met mezelf maar heb ook een manier gevonden om rust te krijgen.
Ik weet wat ik wil en het kan twee kanten op. Als ik een ietsje beter leven kan krijgen dor hard te werken dan graag, maar als het over een tijdje nog niet lukt dan is het voor mij klaar.
Ik wil niet dood maar ik wil ook niet leven zoals nu.

Ik heb er vrede mee, wat de uitkomst ook zal zijn.

Het spijt me voor het weinige wat ik hier neerzet, maar weet niet goed wat ik moet.

geeft niet, ik snap je heel goed echt waar.
vind het echt vervelend om te horen alleen weet ik niet hoe ik je moet helpen omdat ik ook in de knoop zit met mezelf.
maar ik wil er voor je zijn en naar je luisteren meis.
ik maakte me wel zorgen om je en ben blij dat je even laat weten hoe het met je gaat.
hoe gaat het vandaag met je?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 20:19

TS, hoe gaat het nu met je?