Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hetbommeke

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:00

Mirk datzelfde had Angela ook laatst na een wedstrijd, ff aan haar vragen. En wat een goeie tijd! Een om trots op te zijn :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:22

Blaren ben ik helemaal niet bekend mee :n Heb dat echt nog nooit gehad, ja uiteraard weleens van nieuwe schoenen.

Ik zie dat een collega van mij er net 54 minuten over gedaan heeft.....
Ik ga woensdag of dinsdag opnieuw beginnen met het schema voor de 5 km en dan idd dat tempo maar opvoeren want mijn eigen manier was toch niet helemaal goed :+
Ik ga ook een volgend loopje uitzoeken omdat ik wel iets moet hebben om voor te trainen, alhoewel het niet echt goed kan zijn voor mijn rikketik :+ wat een spanning :n En dat kan ik toch ook niet helemaal afvloeien.
Trouwens...... ik heb nu echt pijn in mijn rechterbeen? Alleen rechts? Raar he :?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:34

Sak jij bent toch lid van dutchrunners? Waarom dan niet verder met de 5k onderhoud en daarna desnoods verder met de 5-10k dat heb ik ook gedaan en je snelheid vaat er echt op vooruit :j

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:39

Gefeliciteerd Mirkim!

Dat van dat herstel ken ik ook... Vanaf de brug in Groningen heb ik echt op snelheid gelopen, toen ging het eindelijk weer. Maar toch na de finish gewoon blijven lopen en niet vermoeid neerploffen ofzo. He gat, ik weet gewoon dat ik veel beter kan dan dit! :(

(ben zo nu en dan heel blij met mijn tijd en het volgende moment weer meer -O- )

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:44

sjuutje schreef:
Als ik jouw werkgever was had ik me ook vragen gesteld hoor... wil niet banketstaaf overkomen en dat doe ik misschien wel maar als je je werk afmeld en vervolgens een paard gaat rijden, daarna gaat winkelen en vervolgens nog 6,5 km hardlopen... klink je in mijn ogen niet ziek.... als ik zo misselijk/flauw en raar ben dan lig ik voor dood op mijn bed en kan ik niet paardrijden of hardlopen, hoe graag ik dat ook zou willen...

Ikke? Is geen 'gewoon' werk he. Is als ik zin heb komen werken en ze weten dat het voor mij zo is dat ik wil werken als het uitkomt, maar als ik de hele week al net niet helemaal lekker ben ga ik geen 'klus' van 4 - 2 doen. Dat MAG ik contractueel niet eens. Mag van mijn werkgever vanalles naast mijn werk doen, zolang het niet ten koste van mijn werk gaat. En als ik de hele week al rustig aan doe op kantoor kan ik het niet verkopen als ik dan op zaterdag 10 uur elders ga staan werken.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:50

Wow dames van de 4 mijl, jullie hebben het toch hardstikke goed gedaan? Je mag trots op jezelf zijn hoor!
En volgende keer kun je gewoon nog een stapje beter. Altijd maar meteen perfect is ook niet leuk... ;)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:53

:wave: echt goede tijden zie ik er tussen .. en Sakkia je hebt hem uitgelopen, dat is al een prestatie !!!

Tussentijd : 14:56:53.50 (18:39.9)
Finishtijd : 15:16:18.95 (19:25.4)
Nettotijd : 38:05.3

Gemiddelde snelheid totaal : 10,1 km/h (6437m)
Gemiddelde eerste gedeelte : 10,3 km/h (3218m)
Gemiddelde twee gedeelte : 9,9 km/h (3219m)

Ben zeer tevreden :j

En wat een sprint daar op het einde .. := mijn finish foto is denk ik niet al te flatteus .. :+

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:02

Ik vond de sfeer van zo'n loop toch ook wel erg leuk, denk dat ik die wedstrijden er wel in ga houden, alleen al om ergens naartoe te trainen idd!

Wauw Mirkim, je verslag klinkt wel echt super zeg :D alsof je echt vleugeltjes had!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:16

Thnx voor de tip Bom, dat was Angela, inderdaad!!

Ik heb je niet gezien Winged in het startvlak! ;)Jemig, ik was blij toen ik mocht lopen... Brrr.. hou er helemaal niet van tussen al die mensen.

Toch zie ik goede tijden hier staan! :j Jammer dat jij niet zo tevreden bent, Sakkia... Maar je vertelde ook al eerder dat je ook niet zo goed tegen de zon kon, misschien een combi van alles? Ach joh, je hebt hem uitgelopen, dat is al hartstikke goed!!

MB, ik heb je niet gezien bij de gevangenis, waar was je? :D

Trouwens, alle 4Míjl'ers... Wanneer en wat wordt onze gezamelijke run weer? :)) Plantsoenloop? ;)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:20

De amelandrun :Y)

waar is de plantsoenloop dan ?

edit: ahh zie dat die ook in groningen is .. :)
Laatst bijgewerkt door Dreeetje op 10-10-10 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:22

Ameland ben ik ook bij! :j

Plantsoenloop is in Groningen! 4 of 8 km geloof ik :)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:23

er staat crossloop .. is het wat anders dan anders dan ?

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:26

deze bedoel ik: http://www.plantsoenloop.nl/pl/
Staat inderdaad crossloop bij... Maar ik vrees dat ik dan allemaal tussen kinderen loop die mij weer zo voorbij lopen net als vandaag :=

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:30

Hmm die is helaas op een zaterdag ben dan aan het werk.... Kinderen tot 12 jaar zitten in een andere categorie.

Oh die kinderen idd! Vroeg mij af hoe hard ik liep toen ik 12 was, heb even gechecked en kwam erachter dat ik vroeger de 1,5 km heb gelopen in 5.12. Dat red ik nu echt niet meer :')

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:31

37:07.7 is mijn nettotijd!

Oh mensenkinderen! Wat heb ik me ge-ergerd! _O-
Ik kwam er in de 1e kilometer haast niet doorheen of langs!
Bij de finish stond iedereen op de rem, heb ook even gezegd wat ik daarvan vond...

Allemaal goede tijden meiden, super!!! :D

Mirkim, was ie nou?! Heb wel meiden van het UMCG zien lopen! :j
Ik had een wit doekje op mijn hoofd met balletjes erop, iemand mij gezien! :')

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:32

Ik liep vandaag steeds bij een meisje, jaar of 13 denk ik .. zij racete mij voorbij, echt een sprint en daarna zag ik haar weer lopen/wandelen armen in de lucht en naar adem happen en vervolgens sprintte ze me weer voorbij := zo is het een tijdje gegaan en was haar daarna kwijt ..

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:33

Nee heb je niet gespot Mambo.. dat zou wel opvallen anders .. :)
Laatst bijgewerkt door Dreeetje op 10-10-10 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:34

Dreeetje schreef:
Ik liep vandaag steeds bij een meisje, jaar of 13 denk ik .. zij racete mij voorbij, echt een sprint en daarna zag ik haar weer lopen/wandelen armen in de lucht en naar adem happen en vervolgens sprintte ze me weer voorbij := zo is het een tijdje gegaan en was haar daarna kwijt ..

Dat zag ik ook ja! :j

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:37

:+ liep jij bij mij in de buurt ?! Hoe laat startte je ?

Blond meisje ?

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:40

ik zag een kind met vader lopen.. Inderdaad: kind met vader :D Vader hijgend tegen kind: 'zullen we nu lopen?' Kind: "nee hoor, we rennen door!" :D

Gaaf je tijd, MB! Goed gedaan! Ben je tevreden? Lekker gelopen?
Ik heb zelfs nog extra rondje gevangenis gedaan om jou te zoeken! Moet je nagaan als ik dat niet gedaan had wat voor tijd ik dán gehad zou hebben :D

Hoe vonden jullie nou die 'enorme' heuvel bij de hereweg? Iedereen die ik ken die ooit de 4Mijl gelopen had begon daar over, ik heb hem nauwelijks gemerkt!
Ik ben er iig volgend jaar er weer bij! :)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:44

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:48

och, wat schattig...!! ontroerend haast!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:50

Die heuvel vond ik ook wel meevallen. Misschien ook wel omdat ik in het buitenland heb gezeten waar het behoorlijk heuvelachtig was (finland) dus tjah :')

En die foto :+:

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:51

Mirkim schreef:
ik zag een kind met vader lopen.. Inderdaad: kind met vader :D Vader hijgend tegen kind: 'zullen we nu lopen?' Kind: "nee hoor, we rennen door!" :D

Gaaf je tijd, MB! Goed gedaan! Ben je tevreden? Lekker gelopen?
Ik heb zelfs nog extra rondje gevangenis gedaan om jou te zoeken! Moet je nagaan als ik dat niet gedaan had wat voor tijd ik dán gehad zou hebben :D

Hoe vonden jullie nou die 'enorme' heuvel bij de hereweg? Iedereen die ik ken die ooit de 4Mijl gelopen had begon daar over, ik heb hem nauwelijks gemerkt!
Ik ben er iig volgend jaar er weer bij! :)

Dat kind met die vader! _O-

Ik ben tevreden maar ik vind dat als je een goede tijd neer wil zetten het niet makkelijk was. De mensen bleven zeker in het begin zo drommen. Wij konden er niet voorbij en ze wandelden gewoon :roll: over de hele breedte :roll: dat vond ik jammer. Toen wilde ik bij mijn vriendin blijven maar die riep na een paar kilometer dat ik gewoon mijn eigen tempo moest lopen. ik liep wat voor haar uit maar zij heeft ook een mooie tijd neergezet hoor!
Wel vond ik het erg warm, ik kan natuurlijk ook niet goed tegen de warmte maargoed, ik mag niet klagen!

Wij vertrokken 5 voor 3 ofzo... Ging ook allemaal heel vreemd! _O-
Wij zaten op de plee, komen eruit, mijn vriendin vraagt of we mogen rennen en ineens ga ik de start over! _O- Maar toen kwamen we achter de achterste te lopen van de vorige 'groep' dat was geen succes! :D

Die heuvel! _O-

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:53

net lesje 3 gelopen van dutchrunners...was maar 3 x 3 min :P heb er zelf nog maar 5 minuten aan geplakt en daarna nog 15 min op de spinning fiets. :D
ben mijn te veel aan enrgie weer kwijt!!!
lucht op :+

respect voor de mensen die al wedstrijdjes lopen hoor super!