Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sjuutje schreef:Als ik jouw werkgever was had ik me ook vragen gesteld hoor... wil niet banketstaaf overkomen en dat doe ik misschien wel maar als je je werk afmeld en vervolgens een paard gaat rijden, daarna gaat winkelen en vervolgens nog 6,5 km hardlopen... klink je in mijn ogen niet ziek.... als ik zo misselijk/flauw en raar ben dan lig ik voor dood op mijn bed en kan ik niet paardrijden of hardlopen, hoe graag ik dat ook zou willen...
Dreeetje schreef:Ik liep vandaag steeds bij een meisje, jaar of 13 denk ik .. zij racete mij voorbij, echt een sprint en daarna zag ik haar weer lopen/wandelen armen in de lucht en naar adem happen en vervolgens sprintte ze me weer voorbijzo is het een tijdje gegaan en was haar daarna kwijt ..
Mirkim schreef:ik zag een kind met vader lopen.. Inderdaad: kind met vaderVader hijgend tegen kind: 'zullen we nu lopen?' Kind: "nee hoor, we rennen door!"
Gaaf je tijd, MB! Goed gedaan! Ben je tevreden? Lekker gelopen?
Ik heb zelfs nog extra rondje gevangenis gedaan om jou te zoeken! Moet je nagaan als ik dat niet gedaan had wat voor tijd ik dán gehad zou hebben
Hoe vonden jullie nou die 'enorme' heuvel bij de hereweg? Iedereen die ik ken die ooit de 4Mijl gelopen had begon daar over, ik heb hem nauwelijks gemerkt!
Ik ben er iig volgend jaar er weer bij!