@tyleysmiley: Ik weet niet of het een mictiecystogram is, er word een catheter ingebracht en daarmee word haar hele blaas opgeblazen, door dat opgeblazen gevoel moet ze plassen en dan kunnen ze zien of die stof terug loopt in de nieren en tot hoever het terugloopt in de nieren.
Nikita zat echter niet aan de zware antibiotica, ze kreeg de lichtste versie en achteraf is gebleken dat ze qua gewicht ver onder het gemiddelde zat, ze kreeg dus gewoon antibiotica om te voorkomen dat ze die urineweginfectie weer kreeg.
Pff ben wel zenuwachtig voor de uitslag, maar we gaan hoe dan ook de kop er niet bij neer laten hangen, we hebben vandaag gezien hoe sterk ze is en als het aan haar ligt slaat ze haar er zo doorheen, daar halen wij onze energie maar weer vandaan.
Heel toevallig stond ik vandaag even buiten het ziekenhuis om een frisse neus te halen, en er staat een vrouwtje naast me te roken, die begint wat te praten en vraagt mij uiteindelijk dat ik voor mijn zwangerschap in het ziekenhuis ben, dus ik zeg nee we zijn hier voor onze andere dochter, heel bla bla verhaal er om heen, maar haar dochter van 5 die had precies hetzelfde, daar hadden ze per toeval ook bijnierkanker ontdekt wat jammer genoeg wel uitgezaaid was, zij zaten nu midden in de chemo's wat gelukkig erg goed aansloeg, dat deed me wel ff weer met 2 beentjes op de grond neerzetten.
Kinderen zijn zoveel positiever in dat opzicht, ze laten het hoofd niet hangen en gaan door, hopelijk valt het bij ons allemaal mee en hoeven we het traject chemo niet door, maar als dat wel zo zou zijn weet ik 1 ding zeker: laat je kop niet hangen, anders kom je er niet.