Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
"Saskiaatje schreef:Tsja, dat is met lengte ook zo.
"Zo, jij bent lang!" mag wel, maar je zal zelden iemand horen zeggen "Zo, jij bent klein!"
Iedereen moet zich gewoon met hun eigen zaken bemoeien.
"ik had je toch langer verwacht" of iets in die trand
vooral met meetings ben ik weer het slachtoffertje met mijn 1.62
Ik was liever rond de 1.70 geweest maarjah, ik zal maar doen alsof het glas halfvol is en zeggen "klein maar fijn"
lol haha 
sinds mijn 16e is het gegroeid en nu op mijn bijna-21 jarige leeftijd naar 42...
) en vond dat ik moest aankomen..

Renske_ schreef:Weet niet hoe oud je bent, maar na je 23/24 begin je vaak nog wel iets aan te komen(bij mij zelfs pas na mn 25e en in combi met pfeiffer haha maar merk nu dat ik ook niet zomaar meer afval wat eerder wel steeds gebeurde)
lengte -110 is voor gezond gewicht, -115 is ook nog gezond slank zonder dat het richting te dun gaat, is idd een fijne richtlijn
Dan zit je bijna tegen ondergewicht aan.

je kunt ook je BMI uitrekenen, moet je wel boven de 18 voor zijn anders moet je een extra tabel erbij houden. Maar dan nog hoeft je BMI niet de perfecte richtlijn te zijn - het totaalplaatje is een betere weegschaal. Liedje schreef:Renske_ schreef:Weet niet hoe oud je bent, maar na je 23/24 begin je vaak nog wel iets aan te komen(bij mij zelfs pas na mn 25e en in combi met pfeiffer haha maar merk nu dat ik ook niet zomaar meer afval wat eerder wel steeds gebeurde)
lengte -110 is voor gezond gewicht, -115 is ook nog gezond slank zonder dat het richting te dun gaat, is idd een fijne richtlijn
Bij -115 ben je behoorlijk dun hoor.Dan zit je bijna tegen ondergewicht aan. :)
melizz13 schreef:Ik kan er ook niet tegen hoor! En ze blijven het ook maar zeggen maar dat komt gewoon omdat ik zo veel sport en beweeg.
Mijn sleutel benen zie je echt heel erg goed net als mijn heupen. Ik ben ook lang dus dan valt he tnog meer op. Maar ik trek me er maar niks van aan en trek aan wat ik aan wil doen dus ook gewoon strakke hempjes enz.
meeikk schreef:melizz13 schreef:Ik kan er ook niet tegen hoor! En ze blijven het ook maar zeggen maar dat komt gewoon omdat ik zo veel sport en beweeg.
Mijn sleutel benen zie je echt heel erg goed net als mijn heupen. Ik ben ook lang dus dan valt he tnog meer op. Maar ik trek me er maar niks van aan en trek aan wat ik aan wil doen dus ook gewoon strakke hempjes enz.
jongens schijnen uitstekende sleutelbenen sexy te vinden hoor![]()
veel meiden denken dat mannen op dun vallen, maar dat is vaak het tegendeel. Ik heb bijna alleen mannelijke vrienden en die willen toch echt wel wat vast te pakken hebben.
(ja ik vind het ook een beetje apart) Liedje schreef:Renske_ schreef:Weet niet hoe oud je bent, maar na je 23/24 begin je vaak nog wel iets aan te komen(bij mij zelfs pas na mn 25e en in combi met pfeiffer haha maar merk nu dat ik ook niet zomaar meer afval wat eerder wel steeds gebeurde)
Bij -115 ben je behoorlijk dun hoor.Dan zit je bijna tegen ondergewicht aan.

. Ik denk dat het aan de verhoudingen ook ligt. Ik heb bv wel een kont, maar ook relatief langere benen in verhouding met mijn bovenlichaam).