Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nicole3939 schreef:Hoe gaat het nu met jouw vriendin, en met jezelf?
Sandeman schreef:Net me moeder aan de lijn gehad. Ze voelt zich al een paar dagen beroerd. Morgen een zware chemo en donderdag naar VU voor extra scans. Dit overviel haar en ze was in tranen. Pfffffffff wat is dit zwaar
Wel met een dikke muts op, omdat ze al wat kale plekjes heeft, maar ze probeert zoveel mogelijk zelf te doen. Morgen gaat ze weer naar het ziekenhuis voor de chemo, dus ik hoop dat ze het weekend niet al te beroerd is. De pruiken worden volgens mij wel voor een deel vergoed, maar een beetje pruik kost al snel 600,- en dat is een behoorlijke aanslag voor een alleenstaande moeder. Zal eens informeren of met haar meegaan als ze gaan aanmeten en wellicht kunnen wij (haar vriendinnen) met elkaar geld doneren voor een mooie pruik.Sandeman schreef:Net me moeder aan de lijn gehad. Ze voelt zich al een paar dagen beroerd. Morgen een zware chemo en donderdag naar VU voor extra scans. Dit overviel haar en ze was in tranen. Pfffffffff wat is dit zwaar
IngridB schreef:Ik weet niet of het mag, maar als we haar hyves weten, dan kunnen we haar ff krabbelen.
Laten zien dat iedereen echt wel aan haar denkt en dat ze niet alleen staat!
. Zaterdag krijgt ze een vol huis en we proberen elkaar zoveel mogelijk af te wisselen zodat er iedere dag wel iemand bij haar is voor de koffie, tijdens de chemo of om te helpen in het huishouden. Ik zal je hyves idee in m'n achterhoofd houden, zeker voor als ze het echt even niet meer ziet zitten.